zie het allemaal even niet meer zitten..

Das stevig klote B|


Lijkt me wel een zaakje dat ruikt naar voorkennis, je motor 2 dagen terug en al gejat (op dezelfde plaats als de vorige?)

Ze moesten maar eens nakijken welke motoren van bij Safe Amsterdam er zoals gejat zijn de laatste maanden, wie weet komen ze wel toevallig een systeempje tegen :X

Laat ons hopen dat de verzekering er mee blijft lachen, maar ik vrees dat je volgende polis of stevig zult moeten dokken of zelfs geen diefstal meer krijgt :(
 
Tering, ik kon me je andere topic's nog wel herinneren van dat je motor gestolen was en dat je was aangereden enz...

Het zit jou op de een of andere reden echt niet mee joh! Sterkte!!! Nu maar hopen dat ie weer wordt teruggevonden '(
 
Ik verdenk die buurvrouw. B|



Nee serieus, klote man. Maar dat je met je rug weer een beetje vooruit kan is belangrijker. ;)

Ik zou een ander stallingsplekkie zoeken voor de volgende fiets. Ergens bij familie ofzo.
 
Das stevig klote B|


Lijkt me wel een zaakje dat ruikt naar voorkennis, je motor 2 dagen terug en al gejat (op dezelfde plaats als de vorige?)

Ze moesten maar eens nakijken welke motoren van bij Safe Amsterdam er zoals gejat zijn de laatste maanden, wie weet komen ze wel toevallig een systeempje tegen :X

Laat ons hopen dat de verzekering er mee blijft lachen, maar ik vrees dat je volgende polis of stevig zult moeten dokken of zelfs geen diefstal meer krijgt :(
:^ Lijkt inderdaad op de nodige voorkennis.
Verhuizen een optie?
Want zo schiet het niet op natuurlijk.

Man, man, wat heb jij een pech, Staatsloten voorlopig maar niet doen... :X

Sterkte!!
 
Damn!! Niet te geloven dat iemand zoveel pech kan hebben in zo een korte tijd! Sterkte ermee, maar als ik jou was zal ik ff geen R1 meer kopen. Puur uit bijgeloof...
 
Sommige mensen zijn voor het geluk geboren .................... jij blijkbaar niet ;(


Hopelijk ben je nog steeds goed verzekerd en verloopt alles vlotjes zodat je snel weer op je nieuwe bike kunt rijden.
 
WTF...ongelofelijk, dit verzin je gewoon niet.
Wat een takkezooi, keer op keer.
Ik zou pislink worden na zoveel ellende,
zelfs lichamelijke schade opgelopen.
Enorm veel sterkte!!!
 
ja is echt klote dit eerst die waardeloze buurvrouw die het normaal vind dat er 2 gasten een motor de trap optillen ,en dat ook nog eens midden in de nacht,denk dat je een oude motor moet gaan rijden of ergens anders je motor te stallen ,is het mischien een optie om bij shutgart een plekje te huren ofzo?
 
Das stevig klote B|


Lijkt me wel een zaakje dat ruikt naar voorkennis, je motor 2 dagen terug en al gejat (op dezelfde plaats als de vorige?)

Ze moesten maar eens nakijken welke motoren van bij Safe Amsterdam er zoals gejat zijn de laatste maanden, wie weet komen ze wel toevallig een systeempje tegen :X

Laat ons hopen dat de verzekering er mee blijft lachen, maar ik vrees dat je volgende polis of stevig zult moeten dokken of zelfs geen diefstal meer krijgt :(


Het ruikt inderdaad naar voorkennis, maar niet via Safe,..daar kom ik echt al jaren, en de jongens daar zijn echt relaxed, ik ken ze zelf.
maar ik denk eerder iemand bij mij in het gebouw die stinkt tot op z'n botten!!
weet niet hoe maar ik ga er alles aan doen om het te achterhalen,..(waarschijnlijk toch tevergeefs)

en ik hoop echt niet dat ik gezeik krijg met het verzekeren van m'n motor want ik kan er echt helemaal niks aan doen...als ik geen diefstal meer krijg wil dat gewoon zeggen dat ik geen motor meer kan rijden, want als hij wordt gejat ben ik dan alles kwijt ;( en dan hebben die dieven dus m'n passie vermoord...

ben nu eigenlijk al radeloos,..weet echt niet meer wat ik moet doen om hem te beveiligen...zelfs al koop ik een andere motor dan kunnen ze hem gewoon weer weghalen...
 
Het is net of ik ineens vervloekt ben...
<knip>.... heel verhaal over allemaal motor-ellende....<knip>
wat heb ik toch gedaan om dit allemaal te verdienen!!!!
Sh*t man, dit is echt niet grappig meer.
[me]TDMuts heeft er natuurlijk ook geen verklaring voor en kan je alleen maar sterkte wensen![/me]
 
Het is net of ik ineens vervloekt ben...

Nu kom ik net in de garage om even te kijken hoe hij blinkt......IS HIJ GEWOON WEER GEJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ik ben toch maar blij dat ik niet bij jouw in de buurt woon, ik kan nog mijn sleutels in het contact slot laten, zonder dat ik me zorgen moet maken dat iemand onze motoren jat. :}
 
sodejezus hey, ben ik even blij dat zulke lui in het Westen van het land wonen. zoals Apencade al zegt, de sleutels blijven hier gewoon in het contact.
 
ik ben toch maar blij dat ik niet bij jouw in de buurt woon, ik kan nog mijn sleutels in het contact slot laten, zonder dat ik me zorgen moet maken dat iemand onze motoren jat. :}


fijn voor je...ik zie het vaak genoeg (sinds diefstal vorige motor let ik hier erg op) mooie motoren in Amsterdam die met alleen schijfremslotje op slot staan langs de kant van de weg.

ik ken een gozer die al drie jaar(!!) z'n R6 voor de deur(!!) heeft staan met alleen een schijfremslotje, nog nooit wat gebeurd!.

ik gun het natuurlijk niemand, maar het is om gek van te worden als je er echt alles aan doet! ik loop altijd met kettingen etc te kutten,...om dit te voorkomen,...tof,..voel me zwaar genaaid!
 
sodejezus hey, ben ik even blij dat zulke lui in het Westen van het land wonen. zoals Apencade al zegt, de sleutels blijven hier gewoon in het contact.


hmmm...woon in het hoge noorden :X
moet er niet an denken mijn sleutels in het contact te laten zitten. even kan wel, maar durf te wedden dat hier ook genoeg gespuis rondloopt op dat gebied.

maar topic starter, het zit je niet mee allemaal. sterkte.
 
hmmm...woon in het hoge noorden :X
moet er niet an denken mijn sleutels in het contact te laten zitten. even kan wel, maar durf te wedden dat hier ook genoeg gespuis rondloopt op dat gebied.

maar topic starter, het zit je niet mee allemaal. sterkte.

intergratiebeleid ;)




:+
 
Hee kerel, dit is het meest droevige / zuigende wat ik heb gelezen op deze site.

Iemand wist blijkbaar precies wanneer je je nieuwe motor weer had gekregen. Misschien moet je het dicht bij huis zoeken.

Misschien is dit de enige kans om nog te kiezen voor een Kawasaki?


Sterkte, Dave.
 
Hhhmm, dit is erg, erg kl*te voor je.

En ik maar denken dat ik een unlucky @$$ was met m`n 4 keer zakken voor theorie en dan ook nog es een keer voor praktijk. :r

Het lijkt me wel duidelijk dat die vuile ****** weten dat er bij jou mooie spulletjes te halen zijn. valletje opzetten en camera plaatsen perhaps?

of mag dat niet?
waar is Baksteen...?

in ieder geval sterkte man.
 
Damn ik moet er niet aan denken dat mijn motor gejat wordt.... Ophangen aan de hoogste boom dat tuig dat het flikt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan