zijn er ook dames?

Ben inderdaad een meisje met een brommertje en een TW-tje
mdrbig.gif

Een meissie op een crossbrommer das HEEL apart, die kwam ik in de 3 jaar dat ik schakelbrommer reed nou nooit tegen ;)
Hmmm naja zal wel door de icon komen dat ik dacht dat je een kerel was ;)
 
Een meissie op een crossbrommer das HEEL apart, die kwam ik in de 3 jaar dat ik schakelbrommer reed nou nooit tegen ;)

Bij mij op school zat d'r wel één, maar daarvan moest je wel net even weten dat het een meisje was. :r :r
 
Laatst bewerkt:
er zijn inderdaad leuke meisjes op schakelbrommers
ik ben er met een getrouwt
ze lulde op school ook al over kapottte zuigers en bigends tegen de jongens :)
heeft ook nog een blauwe maandag gecrost op een yam 125 yzf.
 
Hier nog iemand van het vrouwelijk geslacht.Lees altijd veel op het forum, maar reply een heeeeel stuk minder. Heb nooit zo veel toe te voegen.
 
Yep! Hier nog een vrouw op MF!!

Hoeveel vrouwen zijn er eigenlijk intussen op dit forum te vinden??

Wat rijd je, Marja?
 
Jammer dat het zo lang duurt voordat het vrouwenvolk erachter komt dat motorrijden leuk is.
Kennis van hier in de buurt ook, is sinds een paar jaar er gewoon niet van af te slaan.
Maar dan ook goed, vroeg in de morgen al opweg naar een meeting aan de andere kant van het land enso.
 
Voeg eens een fotootje van je brommer toe? :)

Zal straks of morgen ff m'n best doen... Geloof dat de meeste vrouwen, net zoals de meeste mannen op dit forum, niet op een chopper rijden. Wat dat betreft behoor ik geloof ik helemaal tot een minderheid: én vrouw, én chopperrijder!
 
Ik rij op een YAMAHA XJ 900 een oud model welliswaar.
Ligt nu uit elkaar. Ben hem aan het opknappen.
Lukt aardig, alleen het motorblok is een ramp na alle pekel.
Resterende onderdelen liggen al blinkend op de zolder. Nu het onderstel nog en dan rijden maar *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan