Zijn progressieve veren de moeite waard?

23 jul 2021
15
1
Ik zit te twijfelen om de vering van mijn Yamaha xv920 met usd voorvork te "upgraden" naar progressieve veren. Is dit de moeite waard of kan ik dit beter niet doen
 
Om maar even de TaalNazi te spelen: het is niet jouw veer die lek is, het is de schokbreker.......
Een vervangingsschokbreker van Hagon of YSS zal een heel stuk goedkoper uitvallen dan die 400 Euro.
Leuk bouwproject trouwens!
Nou dat valt dus tegen. Die YSS is 380,-. Maar met een paar truckjes valt dat wel goedkoper uit. Als je bij Amazon/bol/bcc iets een maand in je mandje laat staan krijg je vanzelf een voorstel, zeker als het de laatste 3 van de voorraad betreft..... Ook cashback kan tot 10% korting oplopen. Dus heb hem inmiddels in een paar mandjes staan.
 
Dat klinkt als vering die in China gemaakt wordt
Brembo heeft er ook een gigantische fabriek.
En zo nog wel een duizend of wat Europese merken. :+

Badkranen Made in France en Hofland Deltaflex pakkingsplaat made in Holland zag een collega op zakenreis daar van de lopende band lopen bij een merkloze fabrikant.
En dat was in 2004. :')
 
Brembo heeft er ook een gigantische fabriek.
En zo nog wel een duizend of wat Europese merken. :+

Badkranen Made in France en Hofland Deltaflex pakkingsplaat made in Holland zag een collega op zakenreis daar van de lopende band lopen bij een merkloze fabrikant. :')
Ik bedoel meer dat iemand in China een kopie van de echte heeft gemaakt en er die naam op plakt
Brembo heeft toch ook zo,n merk
 
Ik bedoel meer dat iemand in China een kopie van de echte heeft gemaakt en er die naam op plakt
Brembo heeft toch ook zo,n merk
Bybre. Maar dat is een volledige dochter. :)

Er is inderdaad wel een levendige handel tot in medicijnen aan toe. :X
Het bekendste zijn de merkkleding.

Van die merkgrappen konden ze vroeger ook al wat van. Of spellingsfouten??

Kwannon inplaats van Canon zal wel een bewuste actie geweest zijn veertig jaar geleden. O-)
 
Ohlins heeft het meerderheidsbelang in het bedrijf van Yamaha teruggekocht. In 1987 kocht Yamaha een meerderheidsbelang in Ohlins. Kenth Ohlin heeft een aandeel van 95% van de wereldberoemde fabrikant van ophangingen, hlins Racing AB, teruggewonnen na een 25 jaar durende, welvarende samenwerking met de Yamaha Group. Het bedrijf is gegroeid naar een jaaromzet van € 52 miljoen met 235 medewerkers met distributeurs in meer dan 50 landen op alle continenten. Ohlins Racing AB is ook vertegenwoordigd met dochterondernemingen in Duitsland en USA. Het begon allemaal in 1975 toen Kenth Ohlin, 26 jaar oud, het bedrijf oprichtte dat een van de meest prestigieuze ophangingsmerken ter wereld werd? Ohlins Racing AB.
 
Ohlins heeft het meerderheidsbelang in het bedrijf van Yamaha teruggekocht. In 1987 kocht Yamaha een meerderheidsbelang in Ohlins. Kenth Ohlin heeft een aandeel van 95% van de wereldberoemde fabrikant van ophangingen, hlins Racing AB, teruggewonnen na een 25 jaar durende, welvarende samenwerking met de Yamaha Group. Het bedrijf is gegroeid naar een jaaromzet van € 52 miljoen met 235 medewerkers met distributeurs in meer dan 50 landen op alle continenten. Ohlins Racing AB is ook vertegenwoordigd met dochterondernemingen in Duitsland en USA. Het begon allemaal in 1975 toen Kenth Ohlin, 26 jaar oud, het bedrijf oprichtte dat een van de meest prestigieuze ophangingsmerken ter wereld werd? Ohlins Racing AB.

235 mensen , dat is weinig, bedrijven kenenden zal de helft wel op kantoor zitten
Werkvloer zal wel vol met automatische cnc machines staan waar je een staaf aluminium in schuift
En een hoop goedkope werkneemster die ze in elkaar schroeven
 
235 mensen , dat is weinig, bedrijven kenenden zal de helft wel op kantoor zitten
Werkvloer zal wel vol met automatische cnc machines staan waar je een staaf aluminium in schuift
En een hoop goedkope werkneemster die ze in elkaar schroeven
het ging er om dat Ohlins in de tijd dat ze van Yamaha waren , misbruikt werd door Yamaha door goedkope shocks en poten te voorzien van Ohlin brand..., en ja officieel kwamen ze dus uit de Ohlins fabriek, maar waren gewoon standaard poten
 
Terug
Bovenaan Onderaan