Jesse Hulshoff
Rookie
- 23 jul 2021
- 15
- 1
Ik zit te twijfelen om de vering van mijn Yamaha xv920 met usd voorvork te "upgraden" naar progressieve veren. Is dit de moeite waard of kan ik dit beter niet doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou dat valt dus tegen. Die YSS is 380,-. Maar met een paar truckjes valt dat wel goedkoper uit. Als je bij Amazon/bol/bcc iets een maand in je mandje laat staan krijg je vanzelf een voorstel, zeker als het de laatste 3 van de voorraad betreft..... Ook cashback kan tot 10% korting oplopen. Dus heb hem inmiddels in een paar mandjes staan.Om maar even de TaalNazi te spelen: het is niet jouw veer die lek is, het is de schokbreker.......
Een vervangingsschokbreker van Hagon of YSS zal een heel stuk goedkoper uitvallen dan die 400 Euro.
Leuk bouwproject trouwens!
Bwah, ohlins nix30 street cartridges komen in de buurt.Wat weegt zwaarder, je kunt geen onderstel maken dat alles lekker opvangt, en ook nog eens als een baksteen op de weg ligt
Als er Ohlings op staat mag/kan je er natuurlijk ook niks van verwachten hèYamaha heeft of had Ohlings in eigendom, die gingen plotseling schokbrekers plaatsen waar Ohlings op stond, maar de naam absoluut niet waardig waren
Dat klinkt als vering die in China gemaakt wordtAls er Ohlings op staat mag/kan je er natuurlijk ook niks van verwachten hè
Brembo heeft er ook een gigantische fabriek.Dat klinkt als vering die in China gemaakt wordt
Ik bedoel meer dat iemand in China een kopie van de echte heeft gemaakt en er die naam op plaktBrembo heeft er ook een gigantische fabriek.
En zo nog wel een duizend of wat Europese merken.
Badkranen Made in France en Hofland Deltaflex pakkingsplaat made in Holland zag een collega op zakenreis daar van de lopende band lopen bij een merkloze fabrikant.
Bybre. Maar dat is een volledige dochter.Ik bedoel meer dat iemand in China een kopie van de echte heeft gemaakt en er die naam op plakt
Brembo heeft toch ook zo,n merk
Ohlins heeft het meerderheidsbelang in het bedrijf van Yamaha teruggekocht. In 1987 kocht Yamaha een meerderheidsbelang in Ohlins. Kenth Ohlin heeft een aandeel van 95% van de wereldberoemde fabrikant van ophangingen, hlins Racing AB, teruggewonnen na een 25 jaar durende, welvarende samenwerking met de Yamaha Group. Het bedrijf is gegroeid naar een jaaromzet van € 52 miljoen met 235 medewerkers met distributeurs in meer dan 50 landen op alle continenten. Ohlins Racing AB is ook vertegenwoordigd met dochterondernemingen in Duitsland en USA. Het begon allemaal in 1975 toen Kenth Ohlin, 26 jaar oud, het bedrijf oprichtte dat een van de meest prestigieuze ophangingsmerken ter wereld werd? Ohlins Racing AB.
het ging er om dat Ohlins in de tijd dat ze van Yamaha waren , misbruikt werd door Yamaha door goedkope shocks en poten te voorzien van Ohlin brand..., en ja officieel kwamen ze dus uit de Ohlins fabriek, maar waren gewoon standaard poten235 mensen , dat is weinig, bedrijven kenenden zal de helft wel op kantoor zitten
Werkvloer zal wel vol met automatische cnc machines staan waar je een staaf aluminium in schuift
En een hoop goedkope werkneemster die ze in elkaar schroeven