Zijspanrijders voor de Kadijkerrun..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bachus

MF veteraan
In memoriam
2 mei 2003
10.023
24
Medemblik
Om dit jaar de 100 vol te krijgen zijn er warschijnlijk nog Zijspan rijders nodig
dus, wie nog geen Uitnodiging heefd, meld je aan :Y

full
 
Toppie!!!

Mijn vriend, Insane Bane, doet dit jaar ook mee *O*

Ik wil meegaan omte fotograferen maar hij vindt het niet verstandig als ik in die tijd hoogzwanger ben :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alvast in m'n agenda gekeken. :Y


En die was nog leeg. *O*

Nu nog ff zorgen dat ik zo'n formulier krijg.
(en dat de brommer tegen die tijd nog niet in de soep is gedraaid) })
 
Ik zie uiterste inschrijfdatum = 18 mei. Dat is best wel vroeg voor iets wat 1 september gaat gebeuren.

Hoe zwaar wordt er aan de inschrijfdatum vastgehouden? Kan ik me evt. bijvoorbeeld in juli nog opgeven? (evt als backup ofzo?)
Ik wil wel meerijden maar weet absoluut nog niet of ik dan een spannetje ter beschikking heb :N
 
Toppie!!!

Mijn vriend, Insane Bane, doet dit jaar ook mee *O*

Ik wil meegaan omte fotograferen maar hij vindt het niet verstandig als ik in die tijd hoogzwanger ben :X

insane denkt zeker dat zwanger zijn grenst aan algehele invaliditeit?

miljoenen vrouwen gaan hoogzwanger mee op nomadische tochten en op olifantenjacht.
het is een heel natuurlijk proces, het zit alleen wat lastig achterop een blade.
 
insane denkt zeker dat zwanger zijn grenst aan algehele invaliditeit?

miljoenen vrouwen gaan hoogzwanger mee op nomadische tochten en op olifantenjacht.
het is een heel natuurlijk proces, het zit alleen wat lastig achterop een blade.

Dat ook!
Maar als ze nu al bekaf is na een paar uurtjes foto's nemen op haar werk.
Dan kan ik me wel in denken hoe ze zicht voelt na een hele dag kadijkerrun terwijl ze dan ruim 8 maanden zwanger is.

En we hebben afgesproken dat ze achterop gaat zolang haar pak nog past.
Dus tegen die tijd past dat nooit meer.
(En mijn Blade heeft een prima achteropzitje verdomme :+ )
 
Ik zie uiterste inschrijfdatum = 18 mei. Dat is best wel vroeg voor iets wat 1 september gaat gebeuren.

Hoe zwaar wordt er aan de inschrijfdatum vastgehouden? Kan ik me evt. bijvoorbeeld in juli nog opgeven? (evt als backup ofzo?)
Ik wil wel meerijden maar weet absoluut nog niet of ik dan een spannetje ter beschikking heb :N

Back up kan altijd maar ze hebben een aardige lijst.
Dus als je mee wilt rijden dan zou ik niet te lang wachten.
En de Deadline is niet vroeg want het is allemaal prof. geregeld.
Vorig jaar was ik mee als solomoto met een client achterop.
En met een beetje geluk mag ik dit jaar mee als verkeersregelaar. *O*
 
Back up kan altijd maar ze hebben een aardige lijst.
Dus als je mee wilt rijden dan zou ik niet te lang wachten.
En de Deadline is niet vroeg want het is allemaal prof. geregeld.
Dus als ik het goed heb, komen ze toch wel aan voldoende zijspannen dan?

Want als er een wachtlijst is, kan ik me net zo goed aanmelden voor iets anders in die periode waar ze nog wel wat deelnemers te kort komen. O-)
 
Dus als ik het goed heb, komen ze toch wel aan voldoende zijspannen dan?

Want als er een wachtlijst is, kan ik me net zo goed aanmelden voor iets anders in die periode waar ze nog wel wat deelnemers te kort komen. O-)

Tís ook niet echt direkt in de buurt he :N
Wordt niks voor mij denk ik, volgende keer beter ;)
 
Dus als ik het goed heb, komen ze toch wel aan voldoende zijspannen dan?

Want als er een wachtlijst is, kan ik me net zo goed aanmelden voor iets anders in die periode waar ze nog wel wat deelnemers te kort komen. O-)


Er bestaat geen wachtlijst voor de zijspanrijders, maar er staat wel wachtlijst voor de ordonannsen en solorijders.
Hoe meer zijspanrijders, hoe beter *O*


Voor de duidelijkheid zijn mijn collega's, Marga en Gré, secretaressen voor de Kadijkerrun. Soms hebben ze mij nodig om de binnenstromende formulieren in te voeren. Ik weet van hen dat ze graag meer zijspanrijders willen binnenhalen, dat wordt leuk voor de cliënten!
 
Laatst bewerkt:
Hoe meer zijspanrijders, hoe beter *O*


Voor de duidelijkheid zijn mijn collega's, Marga en Gré, secretaressen voor de Kadijkerrun. Soms hebben ze mij nodig om de binnenstromende formulieren in te voeren. Ik weet van hen dat ze graag meer zijspanrijders willen binnenhalen, dat wordt leuk voor de cliënten!

Oké dan zal ik me maar beter inschrijven nietwaar? ;)
Ik ga zo meteen een mailtje sturen naar je collega's. :)



Was wel een beetje onduidelijk, omdat dropje73 toch ook duidelijk met zijspan bedoelde. :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan