bredebeier
MF veteraan
- 9 aug 2003
- 24.710
- 1.965
Ik heb ACS op de GS,soort antislip zeg maar
Hierdoor wordt de ontsteking onderbroken zodra het voorwiel iets boven het asfalt zweeft en dus minder snel draait dan het achterwiel.
Ik vraag me daarom af of je nu sneller op zou trekken als je voorwiel net boven het asfalt zweeft of als je voorwiel op de grond blijft, wanneer heb je dan de beste krachtverhoudingen op je achterwiel?
Dragsters hebben b.v. een wheelybar,maar dat is tegen achterover slaan volgens mij en niet om het voorwiel net boven het asfalt te houden
Wil de deskundige nu opstaan?
Hierdoor wordt de ontsteking onderbroken zodra het voorwiel iets boven het asfalt zweeft en dus minder snel draait dan het achterwiel.
Ik vraag me daarom af of je nu sneller op zou trekken als je voorwiel net boven het asfalt zweeft of als je voorwiel op de grond blijft, wanneer heb je dan de beste krachtverhoudingen op je achterwiel?
Dragsters hebben b.v. een wheelybar,maar dat is tegen achterover slaan volgens mij en niet om het voorwiel net boven het asfalt te houden
Wil de deskundige nu opstaan?