ZOBBT 2, de zuidelijkste eilanden

Hokkenb.gif


...terwijl 'de zuidelijkste eilanden' toch erg verleidelijk klinkt. Zwembroekje mee en dan vragen we J@@st en Polla om zo'n Banaanvaart te regelen.

Als dat niet lukt weet ik nog wel een gratis rieten doolhof. Met dito rokje te verkrijgen bij de ingang. Ook leuk toch.......of toch niet zo?

Jammer als brikkers ff niet kunnen maar ook veel plezier elders. Eerst nog ff Utscheid! :W
 
Zet mij ook maar op de lijst, met een kleine ovb.

Ik zag dat de andere huigenoten ook nog wat gepland hebben, dus ik moet wat schuiven en ruilen.
 
[afbeelding]

...terwijl 'de zuidelijkste eilanden' toch erg verleidelijk klinkt. Zwembroekje mee en dan vragen we J@@st en Polla om zo'n Banaanvaart te regelen.

Als dat niet lukt weet ik nog wel een gratis rieten doolhof. Met dito rokje te verkrijgen bij de ingang. Ook leuk toch.......of toch niet zo?

Jammer als brikkers ff niet kunnen maar ook veel plezier elders. Eerst nog ff Utscheid! :W

Een lunch met mooi weer op het strand zou leuk zijn.
Zwembroekje??
wellicht.

Topless??
geen bezwaar

;)
 
Begrijp ik dat goed, is dit een voorzichtig OVBtje????


Nee reken daar niet op!

Heb gewoon een andere rit dus twijfel daar niet aan.




Kan over 5 weken anders zijn dus hou dit topic in de gaten.

Doe maar een hhheeeeeeeeeeeelllllllleeeeeeeeeee kleine ovb dan!

WimVF


:+
 
Hallo allemaal!!

Ik zal ook eens iets van mezelf laten horen ;)

Ik heb er natuurlijk ook weer zin in, weer veels te lang geleden dat we een tocht gereden hebben!

Wel grappig om het allemaal een keer vanaf een ander perspectief te zien zo'n route. Vanaf vooraan wel te verstaan.... Naja, bijna vooraan dan, zit natuurlijk nog altijd tegen dezelfde helm aan te staren :P

Maargoed, ik heb er dus weer zin in, Zeeland is toch wel een leuk stukje gebied om doorheen te rijden.

ennuh pap.... sorry hoor, maar topless is echt uit hoor :P
 
Voor mij -

snelste route over 164,6 km
in ongeveer 1 uur en 41 minuten


Zal wel weer aardig brak zijn de volgende dag op het werk :+


Ik 140 km enkele reis naar Goes.
Geef toch weer bedenkingen............ O-)

Zie het wel tegen die tijd, 24 mei staat genoteerd als twijfel geval... hehe.



:+
 
Hokkenb.gif





Hallo allemaal!!

Ik zal ook eens iets van mezelf laten horen ;)

Ik heb er natuurlijk ook weer zin in, weer veels te lang geleden dat we een tocht gereden hebben!

Wel grappig om het allemaal een keer vanaf een ander perspectief te zien zo'n route. Vanaf vooraan wel te verstaan.... Naja, bijna vooraan dan, zit natuurlijk nog altijd tegen dezelfde helm aan te staren :P

Maargoed, ik heb er dus weer zin in, Zeeland is toch wel een leuk stukje gebied om doorheen te rijden.

ennuh pap.... sorry hoor, maar topless is echt uit hoor :P

Ander perspectief, ja, helemaal anders en dat ga je meemaken. Is een leuke ervaring hoor. Leuk is het ook om je weer te zien, al zal dat onderweg nauwelijks het geval zijn.

:W
 
Laatst bewerkt:
ben net thuis en heb een heerlijke dag gehad in Eindhovens binnestad

Feestje dus, ik typ nu iets slower dan anders :P

voor zo :z
 
IJs en weder dienende zijn wij (Lady N en ik) ook aanwezig!

Deelnemers:

1- Roestendoenze waarvoor hulde :}
2- Ting Ting als stofzuiger
3- Bikermouse
4- Elsjo
5- Dwaal OVB!!!!
6- Drey ovb kan altijd z,n dochter nog meenemen ;)
7- Cadcatz ovb
8- Michiel ovb weet wel dat Goes niet ver is ;)
9- ufootje is toch in de buurt
10-DrsRob
11-suzi1500
12-zeepok (ouwe schuivert) ovbtje
13-The Nighthawk
14-WimVF750c met een heeeeeleeee kleine ovb ( maar we blijven hoopvol)
15-Gais OVBtje

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan