Zondag 17 Maart

Volgens de weerberichten zal het vanuit het zuidwesten in de loop van de ochtend dicht trekken en regenen :( .....nu schijnt de zon nog..hoelang nog :?
 
t zonnetje schijnt weer heerlijk hier in Den Bosch....k ga alleen niet rijden :( heb vandaag poets dag>>> auto EN motor ;(

:] ze in A´dam!
 
Gizmo, woon je in de mooie stat achetr de duinen.>??? zullen we ergensdafspreken in da Haag?

Heb altijd in Den Haag gewoond, tegenwoordig in De Lier-Westland.

We hebben met een paar jongens afgesproken op Plaspoelpolder oprit snelweg, je weet wel, vlakbij gebouw Haagsche Courant en Darlingmarket Rijswijk. Om 11.30
Bel me anders 06-12505053 als je het niet haalt of niet weet waar het is.
 
Nog voordat ik klaar was met douchen komt het water niet alleen uit de douchekop, maar ook uit de lucht.

Wie nog wel geweest? Hoop dat je de regen in Adam. een beetje voor was, dat je nog ff heb kunnen genieten.
 
BOEHOE ;( ;(

Was er er wel bij maar raakte de groep op de weg naar haarlem kwijt (lees: ze waren uit zicht verdwenen). Toen maar naar huis gereden en ben aan het uitdruppen, wat een K*T weer. Binnenkort maar even een regenoverall kopen.

Voor zolang ik er bij was vond ik het wel gaaf, waren denk ik een stuk of dertig motoren. Politie kwam ook nog even langs bij de Mac ;)

P.S> Je kan wel degelijk een wheelie maken met een GS (dank aan maximum :} ,zal het niet meer vergeten ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WAT EEN DRAMA WAT EEN DRAMA.... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

wat een regen...ALLES IN HET WATER GEVALLEN>>..
de helft zit nu nog op het weg restaurant op de A4....

mijn excuus dat ik de groep heb verlaten, maar het was makkelijker voor mij om naar huis te rijden..ALLES was nat...

KUTWEER :j ...

nou ja...op naar de volgende keer...de groep wordt steeds groter...dus dat gaat heel goed!
en de mac was gezellig!!!

TILL NEXT DUDEZ...
ennuh...KLPD FUCK YOU :j ze reden weer achter ons aan op het klaverblad a4 /a9 stelletje HUFTERS zijn het..hebben ze nix beterz te doen?
 
WAT EEN DRAMA WAT EEN DRAMA.... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

wat een regen...ALLES IN HET WATER GEVALLEN>>..
de helft zit nu nog op het weg restaurant op de A4....

mijn excuus dat ik de groep heb verlaten, maar het was makkelijker voor mij om naar huis te rijden..ALLES was nat...

KUTWEER :j ...

nou ja...op naar de volgende keer...de groep wordt steeds groter...dus dat gaat heel goed!
en de mac was gezellig!!!

TILL NEXT DUDEZ...
ennuh...KLPD FUCK YOU :j ze reden weer achter ons aan op het klaverblad a4 /a9 stelletje HUFTERS zijn het..hebben ze nix beterz te doen?

Nederland ook... :( Volgende keer beter hoop ik, kom ik ook weer.
 
Ik en een vriendin waren met de auto achter jullie aangescheurd, maar jezus zeg we waren jullie steeds kwijt..
En Fastnappie jij legt 'em echt plat..we hebben vet zitten schreeuwen in de auto..
(beetje gek zijn we dat wel ;) )
Maar ja op een gegeven moment waren we jullie kwijt, dus gingen we maar weer naar huis..

Politie was er idd erg snel bij... :j
 
Ben er ook hier wat foto's toen het nog droog was.

misc.php


misc.php


misc.php


Het was erg druk, heb er toch geen spijt van dat ik niet op de motor was })

Staat wel zo'n mooie gele tussen :)
 
Laatst bewerkt:
ben vandaag ff naar ressen geweest, paar rondjes gereden. toen werd ik door een andere motorrijder er op gewezen dat de klpd op de vluchtstrook stond.

ff een blokje om gereden, kom ik terug rijdt er nog een politiemotor. toch maar weer ff een blokje om.

kom ik weer terug alle politie weg, weer wat rondjes aan het rijden geweest.
Toen maar ff naar de carpoolplaats gereden en mijn kameraad gebeld waar hij bleef. (ging kennelijk toch niet rijden omdat het misschien ging regenen. :j )

kom ik weer terug rijden er maar liefs 3 politiemotoren rond (zal toch een of ander nest in de buurt zijn), toen heb ik het maar opgegeven en ben ik naar de 7 heuvelenweg gegaan.

Toen begon het te regenen en ben ik maar naar huis getuft. :]
 
Ik zou met Raging R6 en Scarface gaan rijden, 15:00 bij de McDonalds bij Heerenveen.

Ben ik er netjes om 15:00 uur, krijg ik een SMS, sorry, we komen niet, het regent.

Volgende keer ff iets eerder laten weten dan heren. :+
 
Ik heb (op de middenste foto na dan, want daar werd opgemerkt dat mijn demper niet fris meer was :( , nog bedankt voor die tie-wraps trouwens kerel :} ) op zich een leuke dag achter de kiezen.

Het enige nadeel was dus dat ik geen waterdicht kloffie aan had, met als gevolg dat ik bij het Rottepolder plein rechtsaf ben gegaan richting huis, omdat ik dus tot op mijn naad zeiknat was, en daardoor dus ook steeds kouder werd :(

Verders, wie was nou die SM-erd met rugkentekenplaat??

:} voor jou kerel :} !!

Volgende keer mag die water-kraan daarboven best wel dicht blijven als het aan mij ligt, dit vond ik dus echt naadje grrrrrrrr. Ik vond het een leuke opkomst vandaag, hier kun je wat mee :)
 
Welke Motor-Forummers waren er nou allemaal bij deze keer?

Ik zie veel onbekende motoren staan op die foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan