Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

De kosten vindt ik mee vallen. Naast het vervangen van de veren wat hebben ze nog meer gedaan aan de schokbrekers?
De veren zijn niet vervangen, ze zijn volledig gereviseerd. Dus nieuwe olie, gas, en nog wat onderdeeltjes die ik vergeten ben.
 
Waarom geen nieuwe veren er op gezet? Dit schijnt ook een verbetering te zijn of niet?
Dat zal vast verbetering zijn maar vond ik niet noodzakelijk. Eerst eens kijken hoe het zo gaat en dan misschien later een progressieve veer erop ofzo... maar ik moet eigenlijk zeggen dat ze het nu zó goed doen dat ik twijfel of dat überhaupt heel veel zal schelen.

Vanmorgen in ieder geval nog steeds heel blij. Geen klappen meer op m'n onderrug bij hobbels en nog steeds strak en vertrouwenwekkend op de weg.
 
Volgens mij wilde RideRick wel voorop rijden zonder vooraf geplande route, maar misschien is 't aardig als er voor de zekerheid toch een is?
 
Volgens mij wilde RideRick wel voorop rijden zonder vooraf geplande route, maar misschien is 't aardig als er voor de zekerheid toch een is?
Lijkt mij een strak plan
Maar in principe. Bij goed weer. Wil ik best voorop rijden. Want als ik wakker wordt en het is grijs . Ik ben een mooi weer rijder. Na een ruime decennia woonwerk heb ik dat voor mezef wel verdient
Maar indien iemand een route heeft ook prima. Is soms duidelijker.
 
Haha, we gaan natuurlijk uit van hartstikkene mooi weer.
Een route is inderdaad duidelijker, maar iemand die de omgeving kent en op gevoel rijdt kan dynamischer met de situatie omgaan. Een paar trage auto's die precies dezelfde kant op gaan... even een ander weggetje in. Wegwerkzaamheden: ohh, dan rijden we de andere kant op. Dat gaat niet zo goed met een vaste route.
 
Ik zou daarmee oppassen: dynamisch, en een ritje met t zrx genootschap ,
ik ben nu al blij dat t op een zondag is ,dan kom ik m n hok niet uit
 


Ik dacht meer aan een gezamenlijk eindpunt mocht de voorrijder wat leden uit de kudde kwijtraken
 


Ik dacht meer aan een gezamenlijk eindpunt mocht de voorrijder wat leden uit de kudde kwijtraken
Ah zo. Altijd handig idd.
Al ziet het er nu naar uit dat er maar 3 man komen, als je dan nog elkaar kwijt raakt
En ik kan alleen maar rechtop de bocht door met wat zijwieltjes dus hard zal het niet gaan

Nee, ben behoorlijk wat geld verloren aan CJIB dus ik rij echt niet meer te hard. 60 op de dijk? Prima meneer de agent, tuurlijk meneer de agent.
30 zone ik bebouwde kom?
Tuurlijk meneer de agent, prima meneer de agent.

Zo zonde van het geld.

Zit daarom te denken aan een ploffer te kopen.
Heb wel eens een W650 gehad voor een lang weekeinde.
Of misschien een Triumph 2 pitter.
 
Damn ,wat ben ik dan gelukkig hier in t midden-oosten
Kunnen nog redelijk op t gas op gezette tijden ,waar t ding voor gemaakt is,
ik ben ook geen terrashopper ,rijden met dat ding
 
Over rijden gesproken... op de foto van afgelopen zondag zag ik dat m'n "schaamranden" tot net boven het rondje met 't Michelin poppetje bleven. Nu heb ik sinds de schokbrekers gereviseerd zijn enkel nog maar woon-werk gedaan, maar 't poppetje zal nu wel zere handjes hebben.


Kennelijk rol ik onbewust nu toch een tikkie steviger door bochtjes.
 
Laatst bewerkt:
Damn ,wat ben ik dan gelukkig hier in t midden-oosten
Kunnen nog redelijk op t gas op gezette tijden ,waar t ding voor gemaakt is,
ik ben ook geen terrashopper ,rijden met dat ding
Kan overal wel het gas open trekken hoor. Dat is makkelijke.
Probeer maar eens een hele middag gemiddeld 30 te rijden. Dat is pas knap