Zumo 660

Nou vanochtend is mijn zumo 660 geplaatst :P Al met al is het toch een dure grap als je ook de bluetooth headset nog aanschaft :r Maar hij is geweldig en zeer bedieningsvriendelijk. De software, daar bijt ik me nu doorheen. Is niet zo complex maar vergt wel enige oefening. Ga morgen (zondag) eerste zelf samengestelde route maar eens proberen. Hou jullie op de hoogte :W

Ben nieuwsgierig wat jouw ervaring is...vertel
 
Is waypointnou de enige winkel die de zumo660 levert, of zijn er al meerdere verkoop adressen en is ie offcieel uit?
 
lees net dat Garmin levering van de 660 stil legt om de 1e software-problemen eruit te halen.
schijnt nog niet 100% te zijn.
misschien iets te snel op de markt willen brengen. :)
 
Zo?

Dat zal dan geen klein probleempje zijn lijkt me? Enig idee wat er fout gaat?
Lees op het gps forum de problemen erop na.... herberekenen ergernis...etc...

Dus wacht totdat ze de nieuwe firmware uitgebracht hebben.... en dan gaan met die banaan.
 
Lees op het gps forum de problemen erop na.... herberekenen ergernis...etc...

Dus wacht totdat ze de nieuwe firmware uitgebracht hebben.... en dan gaan met die banaan.

Inderdaad, het lijkt me sterk dat dat lang gaat duren, kwestie van hooguit 2 weken lijkt me? Wel opvallend dat ze de leveringen van die apparaten ervoor stil leggen.
 
Ach, beetje geduld en dat is ook weer opgelost.

Beetje lullig als je zo'n ding net aangeschaft hebt en gelijk ermee op vakantie gaat met onderweg de problemen.... Tis nl geen pakje boter.... een vracht geld (voor mij dan)
 
Laatst bewerkt:
Ach..... het gaat hoofdzakelijk om het herberekenen van zelgemaakte routes. Je zal met die 660 echt wel op de gewenste eindbestemming aankomen ;)

Wellicht zijn we een tikkie verwend met z'n allen ;)
 
Beste mensen. Eerste paar dagen met de 660 met motor en auto. Behalve het feit dat er een paar vertalingsfoutjes in zitten (scandinavische zinnen)gaat alles zeer goed. Super bedieningsvriendelijk, zeer goed te lezen ook zonder leesbril (normaal heb ik+1,5). Heb inmiddels ook de updates voor het apparaat en software gedownload. Herberekenen uitschakelen is een kwestie van instellen wat gewoon op het apparaat kan. Heb inmiddels al mijn routes voor mijn week in de Vogezen aanstaande zaterdag er al in staan. Werkt ook met de software supereenvoudig. Heb ook de Bluetooth headset in mijn integraal helm er in laten zetten. Werkt super. Alles goed te hore. Ook de mp3 bestandjes zijn super in stereo. Telefoon werkt goed zeker in de auto. Ook bij zonlicht is de 660 goed af te lezen. Bedienen met handschoen gaat erg makkelijk. Misschien ben ik erg optimistisch maar voor mij is ie geweldig (nee ik heb geen aandelen of wat voor belang dan ook). Enige wat tegenvalt is de prijs. Alles bij elkaar, dus inclusief montage en bleutooth headset ruim €800 ;(
Ik zal jullie na mijn weekje verder berichten ;)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik jullie voorstellen om verder te gaan in het centrale Zumo topic! Dan houden we in ieder geval op MF de informatie op 1 plaats en natuurlijk willen wij ook niets missen van de 660 ;)
 
waarom, its juist makkelijk dat alles van de 660 hier staat. Ik voel er weinig voor om elke keer pagina's door te spitten opzoek naar de eerste ervaringen van een paar gebruikers tussen al het 550 gepraat.
 
waarom, its juist makkelijk dat alles van de 660 hier staat. Ik voel er weinig voor om elke keer pagina's door te spitten opzoek naar de eerste ervaringen van een paar gebruikers tussen al het 550 gepraat.

Het is niet verplicht uiteraard *D

De Zumo's komen qua functionaliteit en mogelijkheden uiteraard grotendeels overeen. Juist daarom lijkt het mij handiger om deze informatie, tips en truuks in een centraal topic te houden. Ik vermoed ook dat de meeste meelezers hier tevens het centrale Zumo topic lezen.
 
Ik doe het toch maar even hier. Heb een week in de Vogezen rondgetoerd met de 660. Had een aantal routes voorgeprogrammeerd (moeten wel goed worden herberekend, want zijn vaak te oud of op oude kaarten gemaakt. DE 660 is daar niet blij mee. Is wel veel werk, maar scheelt een hoop ergernissen), maar ook in de 660 daar wat routes gemaakt. Ik vind het ding fatastisch. Bluetooth headset werkt prima. Bediening tijdens het rijden ok. Zoals eerder al gzegd een aantal taalfouten zitten er nog wel in, maar dat zal wel snel hersteld zijn. Heb geen ervaring met de 550, maar de 660 is absolute aanrader.
 
Zuijn er intussen al wat meer mensen die de Zumo660 hebben kunnen bemachtigen? Tis perslot van rekening al bijna juni, en het ding is volgens mij nog steeds niet officeel op de markt.

Soms duurt wachten zoooooooooooooooooooooo lang!
 
Zuijn er intussen al wat meer mensen die de Zumo660 hebben kunnen bemachtigen? Tis perslot van rekening al bijna juni, en het ding is volgens mij nog steeds niet officeel op de markt.

Soms duurt wachten zoooooooooooooooooooooo lang!

Zie mijn bericht *O*
 
Zuijn er intussen al wat meer mensen die de Zumo660 hebben kunnen bemachtigen? Tis perslot van rekening al bijna juni, en het ding is volgens mij nog steeds niet officeel op de markt.

Soms duurt wachten zoooooooooooooooooooooo lang!
Heb hem net toevallig deze week besteld via mn werk. Voorlopige levering staat op 2 juni... Ik kan niet wachten!
 
Heb hem net toevallig deze week besteld via mn werk. Voorlopige levering staat op 2 juni... Ik kan niet wachten!


En volgens WIE is die leverings datum?

No offence naar jou hoor, maar "we" wachten al best lang op de 660 en ik zou graag weten van wie dat bericht af komt.

(dan weet ik of ik mijn 660 mee kan nemen op vakantie)
 
En volgens WIE is die leverings datum?

No offence naar jou hoor, maar "we" wachten al best lang op de 660 en ik zou graag weten van wie dat bericht af komt.

(dan weet ik of ik mijn 660 mee kan nemen op vakantie)
Levertijd was afgegeven door onze distributeur. En wat te pessimistisch want hij ligt inmiddels hier op tafel, samen met het Scala setje!

Ik weet al waar ik mn Pinksterdagen mee ga doorbrengen... Eens rustig uitpuzzelen waar ik een geschakelde 12V vandaan ga halen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan