Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me een hele slimme zet! Echt rijden leer je pas na je rij-examen, zonde als je een dure fiets in de rimpels legt!
[me]bp_jeannot weet waar ie over spreekt! O-) [/me]
Ik heb dit seizoen denk ik zo'n 4.500 km gereden en voor mijn gevoel begin ik het nu beetje te leren ja, maar kan altijd nog beter :) Ga nu nog ff stukje rijden, genieten van het mooie weer zolang het nog kan. Baal nu al dat "ze" straks op stalling moet '(
 
Ik heb dit seizoen denk ik zo'n 4.500 km gereden en voor mijn gevoel begin ik het nu beetje te leren ja, maar kan altijd nog beter :) Ga nu nog ff stukje rijden, genieten van het mooie weer zolang het nog kan. Baal nu al dat "ze" straks op stalling moet '(

Hoeft niet. Doe je zelf :P

Sorry voor de onderbreking, maar blijft een beetje me thuis mensen ;)

Gekke Jeroen nog van de partij of heeft ie ze naam veranderd?
 
Daarom heb ik een schuur waar die in kan...

En 10% op je verzekering besparen is volgens mij maar 1 tankje brandstof. Daar hoef je het niet voor te laten.
 
Daarom staan mijn motoren lekker in de huiskamer :P

full
 
Geen keus! Jij laat je grote liefde toch ook niet hele winter buiten staan |( ;)

O jawel hoor...Heeft 2 jaar dag in dag uit buiten gestaan.
Starten, lopen :+

Nu een motorschuur, maar ik zou er geen prob mee hebben als ie buiten moet staan.
Kawa moet wel binnen staan trouwens :P

En die premie...Scheelt mij niks in premie bij Univé.
Is een zgn winterstop in mee genomen, maar als ik dan eens wil rijden tussen oktober en maart, kan ik hem wel pakken.
 
En die premie...Scheelt mij niks in premie bij Univé.
Is een zgn winterstop in mee genomen, maar als ik dan eens wil rijden tussen oktober en maart, kan ik hem wel pakken.
Wordt er verzekeringstechnisch niet juist met een winterstop bedoeld dat het motorrijden dan STOPT? Bij mij is ie in de winterstop alleen verzekerd tegen diefstal, brand ed, maar niet WA. Als ik dus met winterstop toch 's winters ga rijden en ik zou bij iemand anders schade veroorzaken kan ik de rest van mijn leven afbetalen! Waar moet de verzekeringsmaatschappij anders de korting vandaan halen?
Maar ja, dat is mijn verzekering (ANWB/Unigarant). Misschien wijken de voorwaarden van jou verzekering sterk af van de meeste verzekeringen? Of is jou premie al zo hoog dat ze daar die korting vandaan halen? *O*
 
Wordt er verzekeringstechnisch niet juist met een winterstop bedoeld dat het motorrijden dan STOPT? Bij mij is ie in de winterstop alleen verzekerd tegen diefstal, brand ed, maar niet WA. Als ik dus met winterstop toch 's winters ga rijden en ik zou bij iemand anders schade veroorzaken kan ik de rest van mijn leven afbetalen! Waar moet de verzekeringsmaatschappij anders de korting vandaan halen?
Maar ja, dat is mijn verzekering (ANWB/Unigarant). Misschien wijken de voorwaarden van jou verzekering sterk af van de meeste verzekeringen? Of is jou premie al zo hoog dat ze daar die korting vandaan halen? *O*

Premie is €134. Niet duur toch, voor een heel jaar verzekert en wel rondrijden.
Dat is een WA. Andere fiets is All Risk.
In die premie is rekening gehouyden met het feit dat je minder rijdt in de winter.

Voorwaarden zijn ook niet minder, maar juist wel goede. Anders deed ik hem daar niet verzekeren.
Nooit moeilijk gedoe daar en ze delen geen bonussen uit aan personeel die een nieuwe verzekerde aandragen. RVS kan dat goed en daar zijn de premies ook een stuk hoger en een belabberde service.

*O*
 
O jawel hoor...Heeft 2 jaar dag in dag uit buiten gestaan.
Starten, lopen :+
Dus je hebt je vrouw 2 jaar buiten laten staan en is toen pas gaan lopen??? :+

Heb helaas geen schuur, betaal 15 euro p/m om haar achter het huis te mogen zetten, belachelijk! bovendien denk toch dat beter is voor de motor om 's winters binnen te staan. :)
 
Dus je hebt je vrouw 2 jaar buiten laten staan en is toen pas gaan lopen??? :+

Heb helaas geen schuur, betaal 15 euro p/m om haar achter het huis te mogen zetten, belachelijk! bovendien denk toch dat beter is voor de motor om 's winters binnen te staan. :)

Ik heb helaas ook geen garage of schuur. Maar dat zit wel in de planning (als ik aan het eind van het jaar eindelijk mijn 2e studie heb afgerond).

Ik heb 'm nu bij een goede vriend van me achter het huis staan.

En dat van die verzekeringspremie==> ik ga voor die 10% ofzo geen winterstalling doen. Ik betaal 91 euro premie per jaar voor mijn fz750. Kan ik nog geen halve tank van halen.
Plus als het mooi droog weer is, kan er in de winter ook best voor de fun gereden worden (daar hebben ze handvatverwarming en warme kleding voor). :)
 
Tja, ik moet flink steken, slepen en tillen voor ie binnen staat, maar de bike gaat wel iedere dag naar binnen! Als ie goed afgekoeld en droog is een licht zeiltje er over ook. (Mocht het dak gaan lekken...)

Als je WA verzekerd bent maakt 10% inderdaad weinig uit. Maar wanneer je de bike all-risk verzekerd scheelt 10% toch een heel stuk meer en daar kan ik wel meer dan 1x van tanken! (Maar ja, met een 17 liter tankje... *O* )
ps: Begin nou svp niet over het nut van all-risk verzekeren, want ik ben zelf het absolute bewijs dat all-risk voor mij wel nuttig is! |( Voor de nieuwkomers: een paar pagina's terug is te lezen dat ik voor een nieuwe lantaarnpaal in de Hoven gezorgd heb door het koekblik er om heen te vouwen. |( |( |(
 
Dus je hebt je vrouw 2 jaar buiten laten staan en is toen pas gaan lopen??? :+

Heb helaas geen schuur, betaal 15 euro p/m om haar achter het huis te mogen zetten, belachelijk! bovendien denk toch dat beter is voor de motor om 's winters binnen te staan. :)

LCB heeft geen vrouw... ze IS een vrouw..... :W _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan