• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Zutphen Deeltje 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bitchie

Die hard MF'er
Lid geworden
13 aug 2006
Waarderingsscore
0
*O* JEUH Deeltje 8 alweer! *O*

Hopelijk weer een deeltje waarin iedereen weer enthousiast mee zal doen met de zonnedansjes en een hoop gezelligheid! *O*

Voor de nieuwe MF'ers in omgeving Zutphen:

Rij ook eens gezellig mee met MF- Zutphen.
Heb je net je rijbewijs, of juist niet, prima, sluit gerust aan. We passen ons aan degene die het kortste zijn of haar rijbewijs heeft.
Rond de zonnige dagen wordt er hier op het forum meestal wel vermeld of er iemand gaat touren, en wie er dan mee wil/gaat.
De duur van de ritten wordt meestal ook wel vermeld, maar die kunnen varieren van 1 uurtje tot een hele dag op pad te gaan. Met de langere ritten wordt er geregeld gebruik gemaakt van een gezellig terras op z’n tijd.
Kortom, mocht je dit aantrekkelijk vinden klinken, sluit je gerust een keer aan, overdag, maar ook op mooie zomeravonden wordt de bike uit de schuur getrokken.
We verzamelen ons meestal bij de Amigo. De Amigo heeft een blauw logo, en zit aan de rechterkant (als je vanaf Zutphen komt rijden) aan de Den Elterweg richting Toldijk.
Ook is bij de Amigo warme koffie (en warme chocolademelk! :Y )verkrijgbaar binnen.

Verder denk ik dat de meeste wel op de hoogte zijn van het circuitje van Zutphen, en anders, vraag het gerust. Denk er wel aan dat je wanneer je het circuitje rijdt, ook aan het geluidsoverlast wat je kan veroorzaken wanneer je d.m.v. een hoog toerental langs de wijken van o.a. Leesten rijdt. Hoe meer je dat doet, hoe meer klachten richting de blauwe brigade, hoe minder aantrekkelijk het wordt om te blijven rijden in die omgeving, aangezien men dan alerter en meer zal komen controleren, denk niet dat we daarop zitten te wachten… Toch?

Ohja, en voor vragen etc. wat motoren betreft, kun je hier tot op zekere hoogte prima terecht. Maar op z'n tijd flauwe humor, komt ook met regelmaat voor. :+

Dan nog snel even een paar piccies, die zijn gemaakt toen we een rondje IJsselmeer hebben gereden, mooie rit, met een leuk ontbijt als begin van de dag bij een MC, en als afsluiter van de dag, een gezellig etentje ergens onderweg bij een mooie serveerster als ik me goed heug, toch 4honderd? _O-

100_4462.jpg

100_4457.jpg

100_4456.jpg

Zie ook de vorige delen.
deel 1 2004
deel 2 2005
deel 3 2006
deel 4 2006
deel 5 2006
deel 6 2006/7
deel 7 2007

Laatst bewerkt:
Ja en weer een nieuw deeltje *O* *O* *O*

GroteFotoIL4Q88WW.jpg

Ziet er goed uit Vera :Y

Laatst bewerkt:
Ah, we gaan hier verder met spammen... :P
En we hebben eens een geheel nieuwe, originele opening :} :} :}

Voor de mensen die het in het oude deeltje gemist hebben (die al op zoek waren naar het nieuwe deeltje :P): Feessie van komend weekend wordt uitgesteld, omdat het nogal lastig wordt om alle hoofdrolspelers tegelijk bij elkaar te krijgen.

He een nieuw deeltje :W

Damn soes, Uberposer ;)

Bij deze ook even een kleine van mijn kant ;)

Posertime:

[Dode link verwijderd]

full

Laatst bewerkt:
Goedesmorgens allemaal!! :W

voor het geval dat jullie niet meer weten wat voor prachtbike ik heb, hier nog een poserpiccie. Wordt verwacht, mooie poserpics van mij in actie :P

Nog 1,5 week stage ennuh dan kan ik ook eindelijk weer is s'avonds bij de amigo komen, kunnen jullie mijn brommert in het echt zien en de persoon achter de nickname meeten ;)

569c4806120fdcbda2da11ec513be308

80ae43a1fc5bbe59cd38f4a1dccf780b

Mmmmm wordt tijd voor een actie fotoshoot ;)

Hoest met blokken? Red je t allemaal?

Inderdaad tijd voor een fotoshoot *O*

Leren lukt nu eindelijk wel weer aardig. Damn wat kost het een moeite om jezelf op te laden en voor de tweede keer binnen 2 maanden weer voor het zelfde klote tentamen te leren. (en als ik het nou echt interessant vond) Maar goed, dan mezelf maar herprogrammeren en mezelf wijsmaken dat ik het heel interessant vind en dan begin ik het vanzelf wel weer "leuk" te vinden.

Gelukkig begrijp ik het nu een stuk beter en heb ik het behoorlijk helder. Nu nog al die nare algoritmes in mijn kop stampen (algoritmes waarmee je 1 of 2 a4 kwijt bent om uit te werken) en flink oefenen op het stochastisch dynamisch programmeren en markov beslissingsproblemen.

25 juni dus mijn laatste herkansing, als ik dat gehaald heb dan eind augustus mijn presentatie en verdediging.

Laatst bewerkt:
Maar goed hier gelijk de primeur:

Ik ga per 2 juli eindelijk aan het werk *O* *O* *O*

Jaja Remco heeft een baan. Nog voor ik ga afstuderen :)

Damn, wat heb ik er een zin in *O*

Maar goed hier gelijk de primeur:

Ik ga per 2 juli eindelijk aan het werk *O* *O* *O*

Jaja Remco heeft een baan. Nog voor ik ga afstuderen :)

Damn, wat heb ik er een zin in *O*

Super man!!Gefeliciteerd... *O* Nou nog ff de rest fixxen en dan ben je klaar! *D Veel plz met je baan...

Ik word (junior) adviseur in de rail/OV.
Dat betekent dus eerst veel (bij)leren (zoals altijd in een nieuwe/eerste baan). En dan na een tijdje steeds meer zelf dingen gaan oppakken.

Het is een kleine organisatie (met een basis in de techniek en materiaalkunde) en daarom is het leuk dat je echt veel verschillende taken kunt gaan vervullen

Onderdeel van het werk is klanten adviseren (zoeken naar oplossingen voor problemen en de achtergrond ervan), projectleiding, marktanalyse en het is de bedoeling dat ik bepaalde kennisvelden ga ga opbouwen en daar aanspreekpunt voor wordt.

Super man!!Gefeliciteerd... *O* Nou nog ff de rest fixxen en dan ben je klaar! *D Veel plz met je baan...

:}

gefeliciteerd, wat ga je doen?

thanx guys!

Laatst bewerkt:
Ik word (junior) adviseur in de rail/OV.
Dat betekent dus eerst veel (bij)leren (zoals altijd in een nieuwe/eerste baan). En dan na een tijdje steeds meer zelf dingen gaan oppakken.

Het is een kleine organisatie (met een basis in de techniek en materiaalkunde) en daarom is het leuk dat je echt veel verschillende taken kunt gaan vervullen

Onderdeel van het werk is klanten adviseren (zoeken naar oplossingen voor problemen en de achtergrond ervan), projectleiding, marktanalyse en het is de bedoeling dat ik bepaalde kennisvelden ga ga opbouwen en daar aanspreekpunt voor wordt.
Vrije vertaling: Je gaat klanten problemen aanpraten en dat is zo lastig dat je daar nu hard op zit te studeren _O-
Nee geintje, gefeliciteerd man! *O*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan