Zwaaien naar een chopper op een sportfiets

Ik kijk de tegemoet komende motorrijder meestal heel strak aan. Gevolg is meestal, dat hij of zij mij wel terug zwaait. Wordt er niet terug gezwaaid, dan keer ik om (maak niet uit waar) en ik laat de niet zwaaiende dame of heer stoppen. Ik doe mijn helm af en vraagt de betreffende persoon waarom hij of zij mij niet zwaait. Eerste reactie is altijd, dat ze mij niet gezien hebben, of net aan het schakelen waren, maar dat ze volgende keer beter zullen opletten en niet minder belangrijk zeker terug zullen zwaaien.














full

:W })
 
De keren dat ik op de motor van mijn broer rij (Yam-R6) zwaai ik naar alles en iedereen.

Laatste keer dat niet werd terug gezwaaid was door een s.sport, maar dat was waarschijnlijk omdat hij te druk was met zijn Wheelie :+


:W
 
Gewoon :W :W :W :W :W naar iedereen, :W :W :W :W ze niet terug hebben ze in mijn ogen geen enkel sociaal gevoel tegenover de echte motorrijders, de motorrijders die geen fuck geven uiteindelijk om een merk of type waar je je plezier op beleeft.


Lekker blijven :W :W :W :W :Y
 
Ik zwaai zelfs naar lesmotoren :Y
Toen ik zelf les had, zwaaide ik ook altijd terug als ze naar mij zwaaiden. Mijn instructeur vond dat dat ook hoorde, omdat dat 'later' ook zo zou zijn. Een soort onderdeel van 'bijzondere verrichtingen' :) :)


CAT
 
Zelf hiervoor een chopper gereden (Suzuki Intruder VS 1400)en toen zwaaide ik al naar alle motor rijders. Nu op me Susuki GSXR-1000 precies hetzelfde. Maakt me geen moer uit of het een chopper, offroad, racer of dergelijk is. Bij motor-scooters kijk ik wel 1st of het echt een motor is en niet een brommert. Motor politie groet ik opzich ook (het blijven mensen)
Ik ga niet op die ander wachten maar begin zelf met een zwaai :W . Ik krijg bijna altijd wel een zwaai response terug zeg 90% en van die 10% die niet zwaait zal er ook wel een groot gedeelte zijn die het of niet zag, zat te dromen of ff niet kon zwaaien.
Ik ben het type "ik zwaai niet omdat jij een ander soort motor heb" nog niet echt tegen gekomen denk ik. (of ik zit zelf te dromen op dat moment :X )
 
Ik zwaai alleen maar naar buik schuivers, die andere trieste figuren op hun zielige brommers gun ik niet eens een blik, wegwezen met die dieselrijdende tractoren :W :W



oooh ja en natuurlijk alleen Yamaha's :Z :Z
 
oh my god, even gekeken naar de datum maar hij is echt van vandaag.

Ik zwaai alleen niet naar mensen die zonder beschermende kleding op de motor zitten. Als die vallen dan zijn ze zo beschadigd en zijn de ziektekosten zo hoog dat mijn premie omhoog gaat. :(

:W

Ik zwaai zelfs naar scootahrijders met een geel fluoriserend vestje aan :+
 
Lekker naar iedereen zwaaien!!! Maakt mij niet uit wie er op wat rijdt, heeft het 2 wielen en (meer dan) 125 cc dan :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W ik lekker!
Zwaaien rulezzzz!!!!!!!!!!!!
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Zwaaitopics....altijd leuk 8-)


Laat ik voorop stellen dat ik naar vrijwel iedereen zwaai, behalve naar Honda Goldwings. Daar maak ik altijd een beweging bij met mijn arm alsof ik graag wilt dat een vrachtwagen toetert.

Maar ik vergeet soms nog weleens te zwaaien, domweg omdat ik niet altijd op let op wat er nou precies in tegenovergestelde richting komt aanrijden. Dan passeert die motor dus en die zwaait en dan denk ik owja, het was een motor en als ik dan nog zwaai is het meestal te laat 8-)
 
oh my god, even gekeken naar de datum maar hij is echt van vandaag.

Ik zwaai alleen niet naar mensen die zonder beschermende kleding op de motor zitten. Als die vallen dan zijn ze zo beschadigd en zijn de ziektekosten zo hoog dat mijn premie omhoog gaat. :(

Ja inderdaad, want vallende motorrijders maken op het totaal van alle ziektekosten in NL zo'n enorm groot deel uit, wat betekent dat als er 1tje valt zonder beschermende kleding de premie direct omhoog schiet :Z :W
 
Ik groet vaak. beginners mogen alleen groeten als er naar hun gegroet wordt.
Rijders op een andere snelweghelft moeten niet groeten naar de andere kant.
Op kruisingen/stoplichten moet je ook niet groeten.
En bij tijfel of je moet groeten : laat je eerst groeten en groet dan terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan