Zwaaien naar een chopper op een sportfiets

Zwaai naar alles en iedereen :W

Zwaaien ze niet terug, tja. Je moet niet geven in de verwachting om iets terug te ontvangen.


oh my god, even gekeken naar de datum maar hij is echt van vandaag.

Ik zwaai alleen niet naar mensen die zonder beschermende kleding op de motor zitten. Als die vallen dan zijn ze zo beschadigd en zijn de ziektekosten zo hoog dat mijn premie omhoog gaat. :(


Ook al zou er de komende 30 jaar niemand op zijn bek gaan dan is het nog zeker dat de premie omhoog gaat.

Die figuren maken tenminste gebruik van al dat geld dat er in gepompt wordt :Y
 
Ik zwaai (of groet) eigenlijk altijd,

En als ik niet terug gegroet wordt omdat een Goldwingrijder zn vaatwasser aan het uitruimen is of een HD rijder zn stuur niet durft los te laten slaap ik daar echt geen seconde minder om :Y 8-)

Het hoordt er gewoon bij vind ik dat zwaaien, het heeft wat :W

Heeft ook iemand trouwens een orginele groet? ik steek meestal 2 vingers op 30 cm boven mn stuur.. maar er zijn ook weer mensen die met hun voet groeten(erg vriendelijk ;) )

Laat maar horen hoe je groet!!

Ps.... Naar mooie dames wordt ALTIJD gezwaait!! :Y :P Maar dat is logisch O-)



Stan,.
 
Ik moet bekennen dat ik het kicken vind als ik (lesrijdend beginner) toegezwaaid wordt. :]

I zwaai wel terug ook al ben ik een beginnertje, het is voor mij een beetje een respect 2 all bikers ding. O-)

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W *O*
 
Ik zwaai (of groet) eigenlijk altijd,

En als ik niet terug gegroet wordt omdat een Goldwingrijder zn vaatwasser aan het uitruimen is of een HD rijder zn stuur niet durft los te laten slaap ik daar echt geen seconde minder om :Y 8-)

Het hoordt er gewoon bij vind ik dat zwaaien, het heeft wat :W

Heeft ook iemand trouwens een orginele groet? ik steek meestal 2 vingers op 30 cm boven mn stuur.. maar er zijn ook weer mensen die met hun voet groeten(erg vriendelijk ;) )

Laat maar horen hoe je groet!!

Ps.... Naar mooie dames wordt ALTIJD gezwaait!! :Y :P Maar dat is logisch O-)



Stan,.

Met mijn voet groet ik wanneer ik net in een bocht zit en een motorrijder aan de overkant van de kruising zie oid of wanneer ik een motorrijder inhaal op de snelweg.

Voor de rest hangt het een beetje van mijn bui af.

Met 2 handen zwaaien levert ook nog wel eens leuke reacties op :+
 
Ik moet bekennen dat ik het kicken vind als ik (lesrijdend beginner) toegezwaaid wordt. :]

I zwaai wel terug ook al ben ik een beginnertje, het is voor mij een beetje een respect 2 all bikers ding. O-)

Zie ook regelmatig lessers die zo druk met alles zijn dat ze volledig vergeten te zwaaien. Instructeur steekt dan vaak wel ff zijn handje op :Y

Hoorde zelf dan altijd in mijn oor tijdens lessen
"Denken we ook even aan onze medemotorrijders"
 
_O- _O-

Ik zie het al helemaal voor me... Vallende rollators...

:W Wordt het volgende topic "ik stop voor vallende rollators"? [me]Boos B krijgt sticker ideeen....[/me]
 
Stanmen bekende:
<>ik steek meestal 2 vingers op 30 cm boven mn stuur.. <>

De bedoeling is groeten ... niet ondertussen je neus leeghalen.

Ik laat meestal de boel wapperen ter hoogte van stuur of iets daaronder en steek me poot dus flink uit. Mss kom ik nog 's thuis met een koekblik-spiegel-keuzing.
 
En bij het groeten naar iemand die voor het stoplicht staat te wachten altijd maar hopen dat die met links teruggroet.. en vergeet z'n motor in vrij te zetten.. ;)
:^ })

Als je weet dat het lessers zijn wil het wel eens lukken _O- :X






Hopend natuurlijk dat ze wel weer de koppeling en rem vlug vinden, anders krijg je ongelukken B|
 
Das lullig... Als ze dan terugzwaaien, vallen ze om....

Sadist. B|
_O- _O-

Ik zie het al helemaal voor me... Vallende rollators...
:W Wordt het volgende topic "ik stop voor vallende rollators"? [me]Boos B krijgt sticker ideeen....[/me]
Op maandag 31 juli 2006 14:20 schreef Billy the kid het volgende:[/b][/url][me]Billy the kid heeft nog nooit rollators met MF-stickers gespot :X [/me]

_O- _O-

gespot: rollator met MF-sticker bij afslag Amsterdam-Zuid Keukenhof Geriatrie-beurs O-)
nieuwe sport })
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

gespot: rollator met MF-sticker bij afslag Amsterdam-Zuid Keukenhof Geriatrie-beurs O-)
nieuwe sport })

Rollator-rock van kwaliteit Stones-concert in Keulen belooft veel voor Arena vanavond.

Misschien zit er een 'MF'er tussen, stuur je spot in voor geweldige prijzen *O*
 
Ik rijdt met een chopper en zwaai naar iedere moto die passeert. Meestal ben ik de eerste die zwaait, meestal krijg ik wel reactie terug, soms ook niet. Het lijkt me dat ik vaker reactie van andere choppers krijg. Wat mij betreft, kan iedereen een goeiendag krijgen, ook motards in tshirt en short, moeten zij weten..
 
Vooraf wil ik alvast zeggen dat ik niemand op zijn(lange?) tenen wil trappen.

Ik was vanmiddag met mijn motormaatje aan het rijden richting zeeland, even een kort stopje gemaakt bij de bezinepomp.
Wij komen daar aan en ik zie twee choppers staan, met berijders ernaast.
Een van hen kijkt me aan, ik steek mijn hand op en...... :? hij kijkt me een beetje vreemd aan en vervolgens draait ie zich weer om |(

Later zie ik een hele groep choppers voorbijkomen, een stuk of 20 á 30, ik steek weer twee vingertjes in de lucht, bijna de hele stoet lang.... 2 reacties gehad.... toch 2 maar goed.....van de 20 á 30 :N

Ik was al wat afwachtender met zwaaien bij chopper-rijders, maar nu is het nog erger dan voorheen.
Ik wil dus niet beweren dat geen een chopper-rijder naar een sportfiets zwaait(hoogst waarschijnlijk zwaaien er van MF wel een hoop doordat die het eenheidsgevoel iets meer hebben), maar het valt me wel op dat ik bij deze groep vaak voor niets zwaai, wat erg jammer is.

Ik vraag me dus af waarom dit zo is gegroeid?



Uhmmmm....WELKE vingers stak je dan op???!!!



:+





[me] Roelibaldi zwaait naar iedereen...al zitten ze niet eens op een motor[/me]
 
full



Hmmm, eigenlijk is het geen sjoppert :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan