zwaar afgeprijsde nieuwe scooters

bij van wijk motoren in zoetermeer staat een tweede hands honda dylan 150 cc met 33000 km erop voor 2250 euro

en een nieuwe rijklaar bij mecuur in den haag voor 2650 euro


op bikenet staan veel dylans van een paar jaar oud voor 2250 euro

hoe gek moet je zijn, om die te kopen voor dat geld
 
Op Marktplaats heb je Baotian en Znen scooters ook voor weinig geld. :+
'Wegens omstandigheden te koop' staat er dan bij, en dan hebben ze 0km gelopen. Die handelaartjes zijn echt de grootste sukkels die er bestaan... of zouden dat de kopers zijn die die prutzooi willen kopen waar geen onderdelen van leverbaar zijn in NL?
 
bij motorport wateringen staan ook meerdere aprilia's sportcity 250 voor 3490
ongeveer en rijklaarmaak kosten denk ik.
ik moet nog even terug om te kijken hoeveel ze precies kosten want op internet staan ze niet waarom weet ik niet misschien mag dat niet van aprilia

bij reehorst rijklaar voor 3450 dat is een mooie prijs

ik ben bij reehorst geweest maar daar zag ik 3499 euro rijklaar
50 euro duurder geworden
 
Laatst bewerkt:
prutzooi willen kopen waar geen onderdelen van leverbaar zijn in NL?

Baotian onderdelen zijn wel goed verkrijgbaar bij mijn weten; dat schijnt ook een van de betere [zover je daar bij chinese produkten van kan spreken] merken te zijn .
 
Laatst bewerkt:
Ik ken een winkel in Den Haag, in klein Turkije om precies te zijn...daar krijg je gratis een scooter bij een telefoon abo.

_O-

En dat is geen grap!
 
Aboriginal, ja ik moest 350,= kosten betalen. Ik had ook bij een ander de keuze volle prijs geen afleverkosten maar dan was de aanbieding bij Goedhart gunstiger. er staan daar nog 2 blauwen en een donker grijs.
 
Kijk en dat wist ik dan weer niet ;) .
Bevalt die 125cc burgman van je broer?
Ik zit er namelijk ook aan te denken om zo'n ding te kopen maar twijfel nog
erg of het een 125cc of 200cc moet worden.
Wat is de topsnelheid van die 125cc?

Toevallig weet ik dat JK zijn broer de Soez vrij vlug weer verkocht heeft.
Ikzelf heb een 125 cc. Bevalt top !!! Echter als je voor 100 euro extra een 200cc kunt uithalen, doen.
Bij mij was het verschil destijds behoorlijk, waardoor ik voor een 125 heb gekozen in de kleur blauw.
 
Toevallig weet ik dat JK zijn broer de Soez vrij vlug weer verkocht heeft.
Ikzelf heb een 125 cc. Bevalt top !!! Echter als je voor 100 euro extra een 200cc kunt uithalen, doen.
Bij mij was het verschil destijds behoorlijk, waardoor ik voor een 125 heb gekozen in de kleur blauw.


Ok, en wat is de topsnelheid van jou 125cc?
En die 100 euro verschil was alleen bij die aanbieding die bovenaan in deze topic staat
maar die is al weg.
Verder zie ik bij een paar zaken de 125cc voor 2990,- maar de 200cc kom ik alleen maar tegen voor 3990,- en dat verschil is toch wel groot -O-
 
motoport wateringen 2 maal een aprilia scarabeo 250 silver 3990+ 350
 
Laatst bewerkt:
reehorst-scooters den haag
aprilia scarabeo 250 ie zilver/grijs leverbaar voor
3990 euro is inclusief afleverings kosten
 
ik zag ook nog een yamaha x-max 250
rijklaar voor 4550 euro
op marktplaats , motorscooter en dan zoeken naar yamaha X-Max 250 nieuw

in Enschede Van 't Slot Tweewielers
Nieuwe machine, najaarsaktie. Inclusief BPM, BTW, tenaam stellen en afleveringskosten.
Bezorgen door heel Nederland € 90.-
 
Terug
Bovenaan Onderaan