Zwaar ongeval MeanBlueMan

Dan is een diner al snel 10 gangen natuurlijk.
Maar met langzaam eten raak je sneller verzadigd en eet je uiteindelijk minder.
Alhoewel ik wel voorstander ben van ook daadwerkelijk proeven ipv zo'n laadklep.
Dan sta je in ieder geval niet voor de kat der viool zoveel moeite te doen.

Kennis van mij doet dat ook, ik had hem eens wat voorgeschoteld dat ging zo snel naar binnen dat ik me afvroeg of hij ook daadwerkelijk waarnam wat hij nou in zijn mond had zitten ....
😂😂😂
Daar ken ik er ook nog een van...


🙄





Sjips, dat ben ik zelf .
Dus laten we het fijn proeven maar aan @MBM & @MGG over😏
 
Dan is een diner al snel 10 gangen natuurlijk.
Maar met langzaam eten raak je sneller verzadigd en eet je uiteindelijk minder.
Alhoewel ik wel voorstander ben van ook daadwerkelijk proeven ipv zo'n laadklep.
Dan sta je in ieder geval niet voor de kat der viool zoveel moeite te doen.

Kennis van mij doet dat ook, ik had hem eens wat voorgeschoteld dat ging zo snel naar binnen dat ik me afvroeg of hij ook daadwerkelijk waarnam wat hij nou in zijn mond had zitten ....
Ik besteedt ook weinig tijd aan eten hoor :X

Eten is iets wat mij niet teveel tijd moet kosten , zowel het klaar maken als het naar binnen werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
T plan PLAN ( afhankelijk hoe jij je je denkt te voelen ect.. ) om van t weekend even je wat af te geven.

Ook dat kan friet zijn, effe serieus.. kan je dat al fatsoenlijk eten of is dat keel-technisch nog niet zo handig voor je ?

Ik kan in principe alles weer eten. Soms moet ik wat langer kauwen en bewust slikken, maar t gaat echt per dag beter. Ik sta ook niet op een speciaal dieet ofzo.

Weekend is hier geen dagprogramma, dus geen verplichte dingen om te doen dus..... :)
 
Dan is een diner al snel 10 gangen natuurlijk.
Maar met langzaam eten raak je sneller verzadigd en eet je uiteindelijk minder.
Alhoewel ik wel voorstander ben van ook daadwerkelijk proeven ipv zo'n laadklep.
Dan sta je in ieder geval niet voor de kat der viool zoveel moeite te doen.

Kennis van mij doet dat ook, ik had hem eens wat voorgeschoteld dat ging zo snel naar binnen dat ik me afvroeg of hij ook daadwerkelijk waarnam wat hij nou in zijn mond had zitten ....

Maare....laat die maaltijd voorlopig maar even achterwege, hoe goed je ook kookt, als een maaltijd in een dichte tas vervoert moet gaan worden is het lekkere er wel vanaf. Er komt een tijd dat ik weer hele dagen gewoon thuis ben, samen met MGG, en dan kunnen wij best genieten van een lekkere maaltijd :)
 
'T is nu niet omdat jullie een beetje beter asfalt hebben meestal aan de smalle kant...
Bericht vandaag : Ned. ziekenhuizen overstelpt en er wordt overwogen patiënten naar België en Duitsland te 'exporteren'. Daar zijn we toch dan weer een beetje beter in. O-)

De Belgen hebben MBM weer helemaal netjes in elkaar gesleuteld, voor dat niets dan lof.
Ze behoren tot de top.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan