Zwaar ongeval MeanBlueMan

Voor de goed orde, "Zeeuws" bestaat niet echt, tenminste het dialect van 'd'n overkant' (alles boven de westerschelde) is significant anders dan het Zeeuwsch-Vlaaams.
Oh nu ik dit zie. _O-

Ik zei tegen de verpleging toen ik naar huis ging vanavond "Zo, ik ga weer naar de overkant. "
En steevast krijg je dan te horen.
Maar je bent aan de overkant?
 
Met hollandse mayo :+







Overigens bij de fysio toch wel weer een fijn resultaat.
Men heeft een soort brug met gelijke leggers staan. Ik start zittend vanaf een tafel die op hoogte staat, zo'n 30 cm onder waar m'n heupen zijn als ik zou staan. Dan staat er op 3 a 4 meter een stoel, op dezelfde hoogte.
Opstaan, naar de stoel lopen, omdraaien, op de stoel gaan zitten, weer opstaan en terug lopen naar de tafel en daar weer gaan zitten.

Volgens de fysio zou t voor mij gelijk staan als een marathon, maar ik vond t geweldig, ik 'loop' en kan mij verplaatsen. En alhoewel die leggers er zijn om op te steunen doe ik dat uit een soort automatisme eigenlijk helemaal niet.

Belachelijk, het is maar een meter of 7, alles bij elkaar :+ maar ik heb oerkreten uitgestoten en voelde me onoverwinnelijk :+

:} :} :} :} :} :}

Je loopt en je houdt balans. Dat is al een enorme prestatie!
Ik zie je echt elke keer vooruit gaan.
Volgende week turnoefeningen op de leggers. O-)






En je eet al zo'n jaar of 4 Belse mayonaise. _O-
Die is veel lekkerederderder....
 
Stond hij dan niet bij de verkeerde voor de deur? Moest zeker bij @rvh wezen
Bedankt voor het taggen ;)

Dacht dat er een slot op dit draadje zat, dus ben weer druk aan het verder lezen hier. Heb nogal wat in te halen. Ben nu op pas op pagina 105..

Top dat herstel van MBM zo lekker gaat. Wat een positiviteit zit er in 'm. Lees echt alles met dikke bewondering.

MGG boft maar met zo'n vent :Y
En andersom ook ;)

:t
 
Oh nu ik dit zie. _O-

Ik zei tegen de verpleging toen ik naar huis ging vanavond "Zo, ik ga weer naar de overkant. "
En steevast krijg je dan te horen.
Maar je bent aan de overkant?

We zijn hier aan de oever van een machtige rivier
De andere oever is daarginds, en deze hier is hier
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dit is van belang als u oversteken moet

Bron: Drs. P. - Veerpont songtekst
 
Maare....laat die maaltijd voorlopig maar even achterwege, hoe goed je ook kookt, als een maaltijd in een dichte tas vervoert moet gaan worden is het lekkere er wel vanaf. Er komt een tijd dat ik weer hele dagen gewoon thuis ben, samen met MGG, en dan kunnen wij best genieten van een lekkere maaltijd :)
😁👍👍

Had sowieso dan wel een aardige logistieke planning gaan worden😇
 
We zijn hier aan de oever van een machtige rivier
De andere oever is daarginds, en deze hier is hier
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dit is van belang als u oversteken moet

Bron: Drs. P. - Veerpont songtekst
Jaaa, die wilde ik er als reactie ook al in gooien

 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan