Zwaar ongeval MeanBlueMan

Zoveel leopards zijn er niet eens meer in NL.


Maar 1 kan je gazonnetje ook wel omspitten. :+

Paar geleaset van Duitsland toch ?

Omdat we die van ons hebben verkocht aan Griekenland of zo iets .... * facepalm *


Voor het serieuze ploegwerk kan ik absoluut de mannen van de Genie aanbevelen.
Een opgevoerde Leopard Buffel .


( want Genie, blijft Genie.. en die vinden het standaard vermogen niet genoeg en voeren echt ALLES op wat ze hebben )
Zelfs hun ouwe 4 tonners reden menig MB'tje er uit :) :) :) :)
( al waren hun MB's ook weer snel, aangezien de KMAR een paar turbo's miste blijkbaar ergens die hun MB's wel -hadden- ;p )
Weet ik van een vriend , want uiteraard zou niemand het lef hebben om complete turbo's uit auto's te halen die voor onderhoud
worden binnengebracht.
 
Hoe zo.

Zeeland heeft bløf en Brabant heeft.guus :+
En die sluiten we op in een stadion met zijn fans, geen last meer van. Nu hebben we hem wijsgemaakt dat hij het gaat maken in New York.
Is hij weer een maandje onder de pannen *O*

Danny Vera, ook uit Zeeland, wel goed en niet die lucht van rottende mosselen die uit de speakers komt bij Bl/o/f
 
Dat is wel erg ver off topic denk ik. Mijn oma hield zich daar vroeger mee bezig.
Maar de (eerste &) laatste keer dat wij met het gezin deden opdoffen in zeeuwse kledij toen was ik nog zo petit dat ik een jongens pak aan moest -O-
Dat zou in de huidige LBHTQWERTY+ en non-binaire persoonlijkheden tijd niet meer kunnen :N. Maar je kunt altijd nog naar Volendam voor een fotoshoot in klederdracht*O*. Misschien kom je J. Smit, de 3 J’s of Nick & Simon nog tegen :+.
 
Moet t nu dan toch echt zover komen dat ik jou politietermen moet gaan uitleggen :? _O-

:j
Ik trek alles uit zijn verband echt alles, het liefst opstandige mensen. _O- Razend worden ze op de meldkamer als we geen roepnummers gebruiken. Of ze vragen of ik een winkelboef kan ophalen bij de Bijenkorf terwijl ik op een motorfiets rij,..we hebben zoveel motoren en nummeren gewoon door, net zolang totdat de meldkamer denkt dat je iets anders bent. Iets met GPS en wagenparknummers,..of ze negeren je totdat je op je eigen werkkanaal gaat, dan pikken ze dat weer feilloos op en zijn ze weer boos. De Nationale politie is zo uniform dat het niet meer past, hoeveel nullen je ook gebruikt. Meld me dan aan als een paard,.. O-) ik weet niet hoe het daar bij jou eraan toegaat, bij ons is het bijna geen werken meer in de praktijk en gebruiken ze onderling vaak de telefoon om van alles via het bureau te regelen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik trek alles uit zijn verband echt alles, het liefst opstandige mensen. Razend worden ze op de meldkamer als we geen roepnummers gebruiken. Of ze vragen of ik een winkelboef kan ophalen bij de Bijenkorf terwijl ik op een motorfiets rij,..we hebben zoveel motoren en nummeren gewoon door, net zolang totdat de meldkamer denkt dat je iets anders bent. Iets met GPS en wagenparknummers,..of ze negeren je totdat je op je eigen werkkanaal gaat, dan pikken ze dat weer feilloos op en zijn ze weer boos. De Nationale politie is zo uniform dat het niet meer past, hoeveel nullen je ook gebruikt. Meld me dan aan als een paard,.. O-)


;)
 
Wat heeft dit met inefficiëntie en bureaucratie te maken? Ik moet teveel in details treden om alles uit te leggen, ik denk ook dat MBM niet helemaal weet uit wat voor werksituatie ik kwam en waar ik nu in ben geraakt, het gaat heel ver en gaat over zoveel schijven. Hoeveel porto,s en mobilofoonkanalen wil je dat ik uitluister? Een bleutooth set op mijn helm moet ik er echt niet nog eens bij hebben,..maar als ik wil juichen ze vast. Maar voor nu "uit"! ;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan