Zwaar ongeval MeanBlueMan

EEEuuhhj... ik ben niet begonnen over een begeleiding van motoren he :?
Dat was iemand anders Zwaar ongeval MeanBlueMan

Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)
Ik heb nog niet alles bijgelezen (van dit topic krijg ik niet altijd notificaties lijkt het) maar even voor mezelf sprekend:

Ik moet vanuit de buurt van Nijmegen komen maar áls die begeleiding er gaat komen ben ik gewoon van de partij hoor! :Y
 
Ik trek alles uit zijn verband echt alles, het liefst opstandige mensen. _O- Razend worden ze op de meldkamer als we geen roepnummers gebruiken. Of ze vragen of ik een winkelboef kan ophalen bij de Bijenkorf terwijl ik op een motorfiets rij,..we hebben zoveel motoren en nummeren gewoon door, net zolang totdat de meldkamer denkt dat je iets anders bent. Iets met GPS en wagenparknummers,..of ze negeren je totdat je op je eigen werkkanaal gaat, dan pikken ze dat weer feilloos op en zijn ze weer boos. De Nationale politie is zo uniform dat het niet meer past, hoeveel nullen je ook gebruikt. Meld me dan aan als een paard,.. O-) ik weet niet hoe het daar bij jou eraan toegaat, bij ons is het bijna geen werken meer in de praktijk en gebruiken ze onderling vaak de telefoon om van alles via het bureau te regelen. O-)
Bij ons werk het gewoon zoals het hoort.
Roepnummers tijdens het normale werk.

Romeo, Alfa, Mike tijdens evenementen of speciale gelegenheden waarbij je volledig gescheiden werkt van de dagelijkse politiemacht.

Best jammer om te horen dat het bij jullie zo'n puinhoop is. Ik vind het best belangrijk dat je aan het roepnummer direct kunt herleiden wat voor soort eenheid het betreft.
En de chaos zoals je beschrijft tussen de eenheden en de meldkamer zou iets zijn wat ik direct zou aanpakken, dat zou niet mogen bestaan.

Maar we gaan hiermee best de diepte in, denk dat het grootste deel van de lezers in dit topic de weg al wel kwijt raakt :+
 
Bij ons werk het gewoon zoals het hoort.
Roepnummers tijdens het normale werk.

Romeo, Alfa, Mike tijdens evenementen of speciale gelegenheden waarbij je volledig gescheiden werkt van de dagelijkse politiemacht.

Best jammer om te horen dat het bij jullie zo'n puinhoop is. Ik vind het best belangrijk dat je aan het roepnummer direct kunt herleiden wat voor soort eenheid het betreft.
En de chaos zoals je beschrijft tussen de eenheden en de meldkamer zou iets zijn wat ik direct zou aanpakken, dat zou niet mogen bestaan.

Maar we gaan hiermee best de diepte in, denk dat het grootste deel van de lezers in dit topic de weg al wel kwijt raakt :+
Nee hoor, dit zijn goede leermomenten voor ons.

Ofwel als de plebs zoals wij weer wat hebben uitgevreten, jullie naast ons staan en met termen beginnen te gooien die wij niet begrijpen, is dit dus wel leerzaam.

Dus kom op mannen, hier met die code's en termen..

😳🙄🤔

Nee hoor, wij zijn hier allemaal heel netjes😁

En om on topic te blijven,
Wat zijn je plannen voor vandaag?
Beetje puzzelen, brain training, het personeel lastig vallen?
 
Wat heeft dit met inefficiëntie en bureaucratie te maken? Ik moet teveel in details treden om alles uit te leggen, ik denk ook dat MBM niet helemaal weet uit wat voor werksituatie ik kwam en waar ik nu in ben geraakt, het gaat heel ver en gaat over zoveel schijven. Hoeveel porto,s en mobilofoonkanalen wil je dat ik uitluister? Een bleutooth set op mijn helm moet ik er echt niet nog eens bij hebben,..maar als ik wil juichen ze vast. Maar voor nu "uit"! ;)
Als je zo gaat beginnen......
Wat hebben inefficientie en bureaucratie in dit topic te zoeken ?


Jij begint ergens mee, komt (zoals ik het zie) nog weer eens vertellen dat ik niet zou weten onder wat voor vreselijke omstandigheden jij je werk moet doen en hoe goed jij/jullie wel niet zijn dat je dan toch nog je werk kan doen.

Beter waren we on-topic gebeleven, bij deze het verzoek ook weer ON-TOPIC te blijven nu.
 
Nee hoor, dit zijn goede leermomenten voor ons.

Ofwel als de plebs zoals wij weer wat hebben uitgevreten, jullie naast ons staan en met termen beginnen te gooien die wij niet begrijpen, is dit dus wel leerzaam.

Dus kom op mannen, hier met die code's en termen..

😳🙄🤔

Nee hoor, wij zijn hier allemaal heel netjes😁

En om on topic te blijven,
Wat zijn je plannen voor vandaag?
Beetje puzzelen, brain training, het personeel lastig vallen?

Zoals eerder gezegd, de meesten patienten zijn naar huis. Alleen degene die deze week zijn opgenomen moeten het eerste weekend blijven, maar er is verder niets, geen fysio, geen bewegingstherapie....niets, behalve de normale verzorging en t eten.

Vandaag dus ook maar uitgeslapen tot 09:15 ( in het normale leven zou dat midden in de nacht zijn voor mij :+ ) en daarna direct Eurosport aangezet.
In de tussentijd heb ik.....niets gedaan *D Oke, stiekum wat kleine oefeningetjes om m'n bil/beenspieren actief te houden en te verstevigen.
Om 10:30 kwam iemand van de verpleging met m'n medicatie. Het was haar opgevallen dat ik er niet was met het onbijt en ik moest toch m'n medicatie nu eens gaan innemen. En of ik nog iets wilde drinken ofzo ??
Ik hou er niet van dingen te vragen, zeker niet dingen vragen die ik zelf kan doen, maar ik heb me laten gaan en om een glas melk en een bakkie espresso gevraagd.
Ik lig dus nog steeds in m'n bed te stinken, Moto3 te kijken maar dan nu met een bakkie espresso en een pak melk.


Vandaag komen mijn broer"tje" ( ik ben groot, maar hij is nog 10 cm groter :X ) op bezoek en natuurlijk MGG.
Mijn dag is dus volgepland met races kijken en dat bezoek. Heerlijk een dag niets doen, even rust. Ook voor/dankzij diegene die het advies gaven erop te letten dat ik mezelf niet over de kop jaag ;)
 
Nee hoor, dit zijn goede leermomenten voor ons.

Ofwel als de plebs zoals wij weer wat hebben uitgevreten, jullie naast ons staan en met termen beginnen te gooien die wij niet begrijpen, is dit dus wel leerzaam.

Dus kom op mannen, hier met die code's en termen..

😳🙄🤔

Nee hoor, wij zijn hier allemaal heel netjes😁

En om on topic te blijven,
Wat zijn je plannen voor vandaag?
Beetje puzzelen, brain training, het personeel lastig vallen?
Er zijn twee topic's speciaal over de politie, daar word bijna alles uitgelegd wat men kan bedenken om te vragen ;)


Dat andere topic kan ik ff niet vinden....
 
...

Maar we gaan hiermee best de diepte in, denk dat het grootste deel van de lezers in dit topic de weg al wel kwijt raakt :+
Nee hoor. Mijn vader is jarenlang chef meldkamer politie geweest en ik heb een aantal nachtdiensten (van hem, de korpschef wist er niet van) "mogen" kijken hoe het er aan toe ging.

...

Beter waren we on-topic gebeleven, bij deze het verzoek ook weer ON-TOPIC te blijven nu.
On topic: Hoe verlopen de nachten tegenwoordig? Ik kan mij voorstellen dat je 16 keer per nacht wakker wordt (van de pijn of de nog beperkte bewegingsvrijheid) als je je wilt omdraaien.
 
Als je zo gaat beginnen......
Wat hebben inefficientie en bureaucratie in dit topic te zoeken ?


Jij begint ergens mee, komt (zoals ik het zie) nog weer eens vertellen dat ik niet zou weten onder wat voor vreselijke omstandigheden jij je werk moet doen en hoe goed jij/jullie wel niet zijn dat je dan toch nog je werk kan doen.

Beter waren we on-topic gebeleven, bij deze het verzoek ook weer ON-TOPIC te blijven nu.
Dat was absoluut niet mijn intentie. De Mike staat voor motor. Ik wenste in eerste instantie dus dat je weer op de motor kan stappen en als Mike kan werken. Sorry voor de vervuiling van het topic.Jammer dat je het ziet als beter, superieur, we liepen in Amsterdam gewoon niet in de pas met de meer reguliere procedure van het land. De verschillen zijn dus nu enorm groot, ik kan daar moeilijk aan wennen en voel dat als een belemmering. Doordat ik zelf nu in ander vaarwater zit kwam dit bij me boven. Eigenlijk gaf ik aan dat ik niet zo goed ben. We zouden elkaar eens moeten treffen. Jaren geleden zag ik Martell een keer. Ik heb daar nu een beeld bij.
 
Laatst bewerkt:
Zoals eerder gezegd, de meesten patienten zijn naar huis. Alleen degene die deze week zijn opgenomen moeten het eerste weekend blijven, maar er is verder niets, geen fysio, geen bewegingstherapie....niets, behalve de normale verzorging en t eten.

Vandaag dus ook maar uitgeslapen tot 09:15 ( in het normale leven zou dat midden in de nacht zijn voor mij :+ ) en daarna direct Eurosport aangezet.
In de tussentijd heb ik.....niets gedaan *D Oke, stiekum wat kleine oefeningetjes om m'n bil/beenspieren actief te houden en te verstevigen.
Om 10:30 kwam iemand van de verpleging met m'n medicatie. Het was haar opgevallen dat ik er niet was met het onbijt en ik moest toch m'n medicatie nu eens gaan innemen. En of ik nog iets wilde drinken ofzo ??
Ik hou er niet van dingen te vragen, zeker niet dingen vragen die ik zelf kan doen, maar ik heb me laten gaan en om een glas melk en een bakkie espresso gevraagd.
Ik lig dus nog steeds in m'n bed te stinken, Moto3 te kijken maar dan nu met een bakkie espresso en een pak melk.


Vandaag komen mijn broer"tje" ( ik ben groot, maar hij is nog 10 cm groter :X ) op bezoek en natuurlijk MGG.
Mijn dag is dus volgepland met races kijken en dat bezoek. Heerlijk een dag niets doen, even rust. Ook voor/dankzij diegene die het advies gaven erop te letten dat ik mezelf niet over de kop jaag ;)

Geniet er van. Kalm aan dan breekt het lijntje niet.
Zit ook motorracen te kijken met een bak koffie :t
 
Zoals eerder gezegd, de meesten patienten zijn naar huis. Alleen degene die deze week zijn opgenomen moeten het eerste weekend blijven, maar er is verder niets, geen fysio, geen bewegingstherapie....niets, behalve de normale verzorging en t eten.
Betekent dit dan automatisch dat jij volgend weekend (voor het weekend) naar huis mag?
 
Nee hoor. Mijn vader is jarenlang chef meldkamer politie geweest en ik heb een aantal nachtdiensten (van hem, de korpschef wist er niet van) "mogen" kijken hoe het er aan toe ging.


On topic: Hoe verlopen de nachten tegenwoordig? Ik kan mij voorstellen dat je 16 keer per nacht wakker wordt (van de pijn of de nog beperkte bewegingsvrijheid) als je je wilt omdraaien.

Ik slaap als een roosje in een blok ;)

Pijn heb ik sowieso niet, ook niet gehad. De zware operaties waren gedaan voor ik uit coma kwam, dat scheelt een heel groot stuk.
En ik heb van mijzelf een hoge pijngrens ( behalve voor de mannengriep O-) ) en krijg daarnaast ook nog verplicht pijnmedicatie.
Heel af en toe heeft er een been of arm echt verkeerd gelegen en dan word ik wakker van pijn, maar dan even bewegen en weer verder slapen.
Gelukkig, lijkt me vreselijk als je idd slecht slaapt onder deze condities !!!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan