Zwaar ongeval MeanBlueMan

Alleen daarom al heb ik enorm veel respect voor alle hulpdiensten die dit soort dingen te zien krijgen … en dan nog in staat moeten zijn om adequaat te handelen. Ik heb echt geen idee hoe ik in zo’n situatie zou reageren 😕
Dat wist ik de eerste keer ook niet, dat weet niemand voor je ertegenaan loopt.

Met goede begeleiding, goede opvang en toffe collega's leer je voor jezelf hoe je er mee om gaat.
 
Toen mijn vrouw aan de vloeibare voeding zat en aan moest komen maar nog niet goed kauwen kon heeft ze kilo's ontbijt spek weg gewerkt. Gewoon zo naar binnen laten glijden. Veel smaak, zout en calorieën.
rauw.... ?


Ik ga geen opmerkingen over vrouwen en slikken maken ... maar kolere, respect :}
 
Ik heb er ook bewust niet naar gevraagd hoe ik erbij lag, ik weet dat ik 'vooruit kijkend naar m'n hakken keek' oftewel onder en boven volledig getordeerd en dat beeld bevalt me al niet, laat staan dat ik de rest wil weten ;)
Beloof je wel dat je niet zo'n vervelende motivational speaker gaat worden op bedrijfsbijeenkomsten? Geïnspireerde, mooie, hoopgevende verhalen niks mis mee, maar niet met van die ingestudeerde gebaren, geplande stiltes, geforceerd breken van je stem, die ene traan die je dan uit je ooghoek perst, terwijl je die dag voor de vierde keer je verhaal vertelt in zo'n systeemplafondzaaltje met hotelvloerbedekking in Abcoude of Etten-Leur.

Maak je natuurlijk zelf uit en je verdient krijgt dan vast veel meer dan nu, maar neem dan tenminste een doos worstenbroodjes of appelflappen mee voor de mensen in de zaal die daar "vrijwillig" zitten. En zet die ludieke dagpresentator even voor lul. Bedankt alvast.

Het was een fijne dag vandaag;)
 
Beloof je wel dat je niet zo'n vervelende motivational speaker gaat worden op bedrijfsbijeenkomsten? Geïnspireerde, mooie, hoopgevende verhalen niks mis mee, maar niet met van die ingestudeerde gebaren, geplande stiltes, geforceerd breken van je stem, die ene traan die je dan uit je ooghoek perst, terwijl je die dag voor de vierde keer je verhaal vertelt in zo'n systeemplafondzaaltje met hotelvloerbedekking in Abcoude of Etten-Leur.

Maak je natuurlijk zelf uit en je verdient krijgt dan vast veel meer dan nu, maar neem dan tenminste een doos worstenbroodjes of appelflappen mee voor de mensen in de zaal die daar "vrijwillig" zitten. En zet die ludieke dagpresentator even voor lul. Bedankt alvast.

Het was een fijne dag vandaag;)

Dat heb ik 1 x gedaan, op uitnodiging naar aanleiding van een nogal bijzondere suïcide waarbij ik ook aan een onderzoek door rijksrecherche werd onderworpen.
Leuk om s mee te maken, maar niets voor mij hoor, t verdiend leuk maar volgens mij stomp je er wel enorm van af.

En idd, ook al wat van die bijeenkomsten 'geheel vrijwillig' mogen bijwonen. Schandalig hoe duurbetaalde beroemdheden daar door de mand vielen als er kritische vragen gesteld werden, gewoon ff een boekkie uit t hoofd leren en opdreunen, bah bah bah


Worstenboordjes.... damn..... best zin in nu ineens :X :+
 
Net terug van AZU.
De beste man die mij als eerste geopereerd heeft benadrukte nog maar s dat mijn verwondingen normaal gesproken fataal zouden zijn, ergens moet er een enorme reserve in mijn lijf hebben gezeten.

AL met al, wat bloedvaten betrefd komt het weer goed. Eerst revalidatie afmaken en dan eind van het jaar nog eens een operatie om de aansluiting Aorta/Armslagader nog wat te verbeteren. Maar dat was maar een kleine operatie..... jahja, in zijn ogen dan zeker :X Maar goed, ik kan nu verder alles met m'n arm, pas als ik weer normaal alles zou gaan doen zou ik merken dat ik daar tekort zou gaan komen.

Prima, ik denk nu op de korte termijn, eerst lopen en weer normaal thuis wonen, dan zien we wel weer verder.

Dat je je lichaam dankbaar mocht zijn voor dit op te kunnen vangen.
En dat terwijl je vlak voordat dit gebeurde best ziek was geweest. Mannengriep, dat wel, maar toch.

Ik kan me verdomd goed voorstellen dat je opziet tegen nog een operatie na wat je al hebt moeten doorstaan.
Maar gezien hoe snel je herstelt heb je tegen die tijd een nieuw bloedvatnetwerk laten groeien en is het niet nodig. :P

Je komt er wel. :}
 
Nu ongeveer een jaar geleden zei de Franse traumatoloog mij "il n'y a Pas de miracles"
En hij had gelijk
 
Eigen bevindingen ? studie ? werk ?

Klinkt iig alsof ik er zeker wat mee kan !! *D
Eigen bevindingen en ben geholpen door iemand die er deels zn werk had gemaakt en daar heb ik veel voeding/sport kennis van meegekregen ( hij is gisteren helaas overleden 😭) die ik graag overdraag.

Ik wil je er gerust veel meer over vertellen en je zelfs spullen toe sturen, zullen we er via pb dieper op in gaan of houden we het openbaar ?

Ik gooi er nog ff een nutridrink in en ga proberen wat te slapen..
 
Wil jij stoppen met dit soort berichten te plaatsen..
Ik begin ondertussen zelf te schuimbekken hiero🤦
Mis alleen nog een toefje slagroom er boven op🤗


🙄😳🤔🤦

_O-
Het is echt een traktatie !
Als je wilt kan ik je alles specifieker doorgeven en ook jij mag evt een poederbrief verwachten :)

Stuur je een pb ?
 
Dat je je lichaam dankbaar mocht zijn voor dit op te kunnen vangen.
En dat terwijl je vlak voordat dit gebeurde best ziek was geweest. Mannengriep, dat wel, maar toch.
Ahaa, @MBM is er zo één 🧐
Bijna stervende door een griepje..

En kompleet in de kreukels en opgevouwen liggen, om dan te zeggen
"Aaah joh, das maar een schrammetje"
🤦
 
Het is echt een traktatie !
Als je wilt kan ik je alles specifieker doorgeven en ook jij mag evt een poederbrief verwachten :)

Stuur je een pb ?
Heb de baas al een opdracht gegeven, die vindt dat soort dingen leuk om te doen.

Én is nogal van het gezonde, in totale tegenstelling van ondergetekende 🤫
 
Ahaa, @MBM is er zo één 🧐
Bijna stervende door een griepje..

En kompleet in de kreukels en opgevouwen liggen, om dan te zeggen
"Aaah joh, das maar een schrammetje"
🤦
1632981446366.jpeg
 
Ahaa, @MBM is er zo één 🧐
Bijna stervende door een griepje..

En kompleet in de kreukels en opgevouwen liggen, om dan te zeggen
"Aaah joh, das maar een schrammetje"
🤦
Het brengt eea wel in perspectief. 🤔

Ik lig al voor de tweede dag op bed met griep. 🥴
Misschien kan Duderuud voor mij ook een topic starten. 😏
 
Dat je je lichaam dankbaar mocht zijn voor dit op te kunnen vangen.
En dat terwijl je vlak voordat dit gebeurde best ziek was geweest. Mannengriep, dat wel, maar toch.

Ik kan me verdomd goed voorstellen dat je opziet tegen nog een operatie na wat je al hebt moeten doorstaan.
Maar gezien hoe snel je herstelt heb je tegen die tijd een nieuw bloedvatnetwerk laten groeien en is het niet nodig. :P

Je komt er wel. :}
Mannengriep is verschrikkelijk:Y

Veel sterkte toegewenst bij de revalidatie💪
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan