Zwaar ongeval MeanBlueMan

Ik snap niet waarom sommige mensen het tot aan het banale en platvloerse moeten doortrekken als er s ergens een grap over gemaakt word.

Met je 16 jarige |( doe toch s normaal man :r

( en dat is pas de tweede keer ever dat ik die :r smiley op M-F gepost heb )
Een enkeling heeft het (blijkbaar) nodig om nagenoeg elk topic op zichzelf te betrekken. Iets met aandacht te kort of zo...
 
Je mag tot 3600mg per dag als volwassen man.
Ik zit nu op 700mg per dag.
En ja, je slaapt er geweldig goed op totdat jouw lichaam er aan gewend is.
Vroeger lag ik op bed, na gebruik Gabapentine lig ik echt in bed. Het lijkt wel of je 10cm verder wegzakt in je matras......

Da's dan weer minder, dan heeft t dus niet zoveel nut..... tenzij die gewenning langer duurt dan m'n wachttijd op de operatie ? :+
 
Ik snap niet waarom sommige mensen het tot aan het banale en platvloerse moeten doortrekken als er s ergens een grap over gemaakt word.

Met je 16 jarige |( doe toch s normaal man :r

( en dat is pas de tweede keer ever dat ik die :r smiley op M-F gepost heb )
Volgens mij deelt Rob iets van lang, lang geleden.
Toen je nog gewoon als 17/18 of misschien wel 21 jarige met een meisje van 16 thuis kon komen zonder dat er een rel ontstond.
 
Da's dan weer minder, dan heeft t dus niet zoveel nut..... tenzij die gewenning langer duurt dan m'n wachttijd op de operatie ? :+
In overleg met de arts kan je dan de dosering dus verhogen.
Ik begon anderhalf jaar geleden met 300mg, en zit dus nu op 700mg. Er "mag" dus nog 2900mg bij.
En als je dan nog niet geopereerd bent, dan hoeft het denk ik niet eens meer..... ;(
 
Volgens mij deelt Rob iets van lang, lang geleden.
Toen je nog gewoon als 17/18 of misschien wel 21 jarige met een meisje van 16 thuis kon komen zonder dat er een rel ontstond.

Dab had ie dat wat beter moeten aangeven, loopt lang genoeg mee op forums om te weten hoe het werkt.

Maar dan nog, ik heb er echt geen behoefte aan van m'n medeforummers informatie te ontvangen over de coupe die hun balzak draagt.
 
In overleg met de arts kan je dan de dosering dus verhogen.
Ik begon anderhalf jaar geleden met 300mg, en zit dus nu op 700mg. Er "mag" dus nog 2900mg bij.
En als je dan nog niet geopereerd bent, dan hoeft het denk ik niet eens meer..... ;(

Ja.... maar ik kreeg altijd al 600 en dat is op mijn verzoek naar 300 gegaan.
En ik had t eigenlijk net naar 0 willen zetten, hou niet zo van medicijnen.
Tot ik nu merkte dat het hier toch wel bijzonder veel invloed op heeft B|

Maar er treedt gewenning op ?
Dat wil in mijn ogen (oren ) zeggen dat op gegeven moment de werking 0 is, hoeveel je ook slikt, dan kan ik net zo goed niks slikken ?
Maar ondanks de gewenning slaap jij er ook nog steeds beter op ?
 
Ze zeggen dat je op een gegeven moment een bepaalde dosering bereikt die voor jou blijft werken. En dat je daarna niet meer hoeft te verhogen.
Maar aangezien ik ook een hekel heb aan medicatie nemen, en zeker aan verhogen van doseringen ben ik daar vrij traag mee.
Op 700mg slaap ik behoorlijk. Veel beter dan voordat ik begon, maar minder dan toen ik anderhalf jaar geleden begon met 300mg.
Dus eigenlijk zou ik weer moeten verhogen om dat goed te krijgen. Nu is het acceptabel.
 
Dan had ie dat wat beter moeten aangeven, loopt lang genoeg mee op forums om te weten hoe het werkt.

Maar dan nog, ik heb er echt geen behoefte aan van m'n medeforummers informatie te ontvangen over de coupe die hun balzak draagt.
Kan ik inkomen, hoewel ik alleen maar dacht; Hij weer.... :P
 
Ach joh die vrouwen hebben meer piemels gezien dan de slager worsten! :+

Vorig jaar een vasectomie laten uitvoeren en daar was het hetzelfde verhaal ;)
Dat klinkt zooooo bekend..
En dan krijg je te horen

VP (verpleegster)=nou alles moet uit, maar je shirt mag je aan houden
Ik= Ok
Ik= (wat later) ben je er klaar voor?
VP= Nou, we zijn wel wat gewend hoor!!
Ik= ok, prima..

Loop de kleedkamer uit, de OK in (uiteraard met OK licht armaturen die nog witter licht uitstralen dan wit wit is)
VP= Oooooooh, bedoelde je dat😳
Ik= Ja, wat dacht jij dan?? ViespeukB|

Het ijs was toen wel gebroken:+!!
De reden, met mijn spier witte onderlijf icm met OK verlichting....
De behandelend Arts kwam nog net niet met een laskap op het leidingwerk afsluiten..

En dan wordt je daarna nog 'schoongemaakt' door de verplegende dames die ze denk ik echt ook nog extra op uiterlijk
selecteren:$:$:$
Was blij dat het wokkeltje zich tot ver achter de keelamandelen weg was gekropen.
 
Dat klinkt zooooo bekend..
En dan krijg je te horen

VP (verpleegster)=nou alles moet uit, maar je shirt mag je aan houden
Ik= Ok
Ik= (wat later) ben je er klaar voor?
VP= Nou, we zijn wel wat gewend hoor!!
Ik= ok, prima..

Loop de kleedkamer uit, de OK in (uiteraard met OK licht armaturen die nog witter licht uitstralen dan wit wit is)
VP= Oooooooh, bedoelde je dat😳
Ik= Ja, wat dacht jij dan?? ViespeukB|

Het ijs was toen wel gebroken:+!!
De reden, met mijn spier witte onderlijf icm met OK verlichting....
De behandelend Arts kwam nog net niet met een laskap op het leidingwerk afsluiten..

En dan wordt je daarna nog 'schoongemaakt' door de verplegende dames die ze denk ik echt ook nog extra op uiterlijk
selecteren:$:$:$
Was blij dat het wokkeltje zich tot ver achter de keelamandelen weg was gekropen.

Bedankt ben visueel ingesteld, ik wacht nog op de oproep namelijk _O-
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
Dit is voorlopig m’n vaste rondje aan het worden met soms een kleine variatie erop. Mocht ik het te makkelijk gaan vinden dan gaat er een rugzak met ballast mee. Misschien moet ik mezelf wegen en dan aanvullen tot 100kg.
Zit nu net onder de 94kg
Ik ben er niet zeker van of ik op 12december op of rond de 90kg zit.
Ben op de goede weg, da’s het voornaamste.
Op 6december gaan ze m’n hart onderzoeken, ecg/echo zoiets. 11december krijg ik daar dan weer de uitslag.

Onderdruk lijkt weer wat te zijn gestegen. Da’s jammer maar als de onderzoeken uitwijzen dat er geen ontstekingen of andere narigheden zijn dan zal er waarschijnlijk een pil komen.
 

Bijlagen

  • 639BEA5B-7FB4-44E1-ACF0-A0DA80225D20.jpeg
    639BEA5B-7FB4-44E1-ACF0-A0DA80225D20.jpeg
    240,4 KB · Weergaven: 32
Dit is voorlopig m’n vaste rondje aan het worden met soms een kleine variatie erop. Mocht ik het te makkelijk gaan vinden dan gaat er een rugzak met ballast mee. Misschien moet ik mezelf wegen en dan aanvullen tot 100kg.
Zit nu net onder de 94kg
Ik ben er niet zeker van of ik op 12december op of rond de 90kg zit.
Ben op de goede weg, da’s het voornaamste.
Op 6december gaan ze m’n hart onderzoeken, ecg/echo zoiets. 11december krijg ik daar dan weer de uitslag.

Onderdruk lijkt weer wat te zijn gestegen. Da’s jammer maar als de onderzoeken uitwijzen dat er geen ontstekingen of andere narigheden zijn dan zal er waarschijnlijk een pil komen.
Is het tempo verhogen ook een optie?

ik heb er een jaar voor nodig gehad maar door wat sneller te lopen wel 17 kg kunnen kwijt raken ...
 
Dit is voorlopig m’n vaste rondje aan het worden met soms een kleine variatie erop. Mocht ik het te makkelijk gaan vinden dan gaat er een rugzak met ballast mee. Misschien moet ik mezelf wegen en dan aanvullen tot 100kg.
Zit nu net onder de 94kg
Ik ben er niet zeker van of ik op 12december op of rond de 90kg zit.
Ben op de goede weg, da’s het voornaamste.
Op 6december gaan ze m’n hart onderzoeken, ecg/echo zoiets. 11december krijg ik daar dan weer de uitslag.

Onderdruk lijkt weer wat te zijn gestegen. Da’s jammer maar als de onderzoeken uitwijzen dat er geen ontstekingen of andere narigheden zijn dan zal er waarschijnlijk een pil komen.
Niet druk maken voor / om ECG want dan krijg je juist een verkeerd beeld ;)
 
Dit is voorlopig m’n vaste rondje aan het worden met soms een kleine variatie erop. Mocht ik het te makkelijk gaan vinden dan gaat er een rugzak met ballast mee. Misschien moet ik mezelf wegen en dan aanvullen tot 100kg.
Zit nu net onder de 94kg
Ik ben er niet zeker van of ik op 12december op of rond de 90kg zit.
Ben op de goede weg, da’s het voornaamste.
Op 6december gaan ze m’n hart onderzoeken, ecg/echo zoiets. 11december krijg ik daar dan weer de uitslag.

Onderdruk lijkt weer wat te zijn gestegen. Da’s jammer maar als de onderzoeken uitwijzen dat er geen ontstekingen of andere narigheden zijn dan zal er waarschijnlijk een pil komen.
Of je neemt je motor aan de hand mee; ook een goede oefening :Y.
 
Is het tempo verhogen ook een optie?

ik heb er een jaar voor nodig gehad maar door wat sneller te lopen wel 17 kg kunnen kwijt raken ...
Ga ik sneller dan 5kmu lopen dan riskeer ik vlot shin splint. Ik kan twee dingen doen, de afstand vergroten of de belasting verhogen.
Niet druk maken voor / om ECG want dan krijg je juist een verkeerd beeld ;)
Ik maak me juist helemaal nooit druk en dat kon wel eens funest zijn geweest.
Of je neemt je motor aan de hand mee; ook een goede oefening :Y.
Ja, dat is wel een heel goed idee…
 
Is het tempo verhogen ook een optie?

ik heb er een jaar voor nodig gehad maar door wat sneller te lopen wel 17 kg kunnen kwijt raken ...
Na verloop van tijd ging bij mij het tempo vanzelf omhoog. Je word automatisch fitter met de tijd.
Ballast mee is maar net wat je prettig vind, ik zou er zelf niet voor kiezen.
Tenzij zo'n heup tas ding voor wandel verslaafden :+
Dagtochten lopen met een rugzak op leverde me altijd meer ellende op dan zonder 'ballast'.
Ik vond mensen met zo'n heup tasje altijd stom! Maar als ik nog eens fanatieker ga wandelen wil ik er zeker 1 hebben! 🤣

Wat ik toen ook merkte is dat het best lang doorwerkt dat wandelen. Ik ging de grotere verschillen in spier/vet percentage pas merken richting de 2 a 3 maanden. Daarnaast, spieren wegen zwaarder dan vet.
 
Na verloop van tijd ging bij mij het tempo vanzelf omhoog. Je word automatisch fitter met de tijd.
Ballast mee is maar net wat je prettig vind, ik zou er zelf niet voor kiezen.
Tenzij zo'n heup tas ding voor wandel verslaafden :+
Dagtochten lopen met een rugzak op leverde me altijd meer ellende op dan zonder 'ballast'.
Ik vond mensen met zo'n heup tasje altijd stom! Maar als ik nog eens fanatieker ga wandelen wil ik er zeker 1 hebben! 🤣

Wat ik toen ook merkte is dat het best lang doorwerkt dat wandelen. Ik ging de grotere verschillen in spier/vet percentage pas merken richting de 2 a 3 maanden. Daarnaast, spieren wegen zwaarder dan vet.
Ik heb een heuptasje als ik motorrij -O-
 
Ik maak me juist helemaal nooit druk en dat kon wel eens funest zijn geweest.
Ik bedoelde het in de ruimste zin van het woord he ;) Blanco er in stappen en blijven staan is het mooiste wat je voor jezelf kan doen.
Door stress bijv. gaat je hart het weer anders doen

Maarruh ik heb jouw "probleem" een beetje gemist denk ik ?! Ik viel er ineens in dat je voor een bepaalde datum nogal wat gewicht kwijt wilt en las net pas over je hart kwaaltjes
 
Ik bedoelde het in de ruimste zin van het woord he ;) Blanco er in stappen en blijven staan is het mooiste wat je voor jezelf kan doen.
Door stress bijv. gaat je hart het weer anders doen

Maarruh ik heb jouw "probleem" een beetje gemist denk ik ?! Ik viel er ineens in dat je voor een bepaalde datum nogal wat gewicht kwijt wilt en las net pas over je hart kwaaltjes
Vanaf hier
Hopelijk kom ik meer te weten en is het dan vlot gedaan. Met de kwaaltjes dan, niet met mij natuurlijk.
 
Vanaf hier
Hopelijk kom ik meer te weten en is het dan vlot gedaan. Met de kwaaltjes dan, niet met mij natuurlijk.
Die had ik idd even gemist ! Rot man, vooral de onzekerheid..

Verdikte hartspier ken ik alleen van mensen die veel aan korte en heftige krachts inspanning hebben gedaan, val jij daar ook onder ?

En dan bedoel ik niet die 10 seconden "geluk" met een vrouwtje :P
 
Die had ik idd even gemist ! Rot man, vooral de onzekerheid..
ik ben er nog en hopelijk op tijd.
Verdikte hartspier ken ik alleen van mensen die veel aan korte en heftige krachts inspanning hebben gedaan, val jij daar ook onder ?
Ja, ik hoor hier graag over en vanwaar ken jij die?
En dan bedoel ik niet die 10 seconden "geluk" met een vrouwtje :P
10sec? “Moet even met vrouwtje praten” dan heb ik van elke keer nog zeker zeven seconden tegoed..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan