Zwaar ongeval MeanBlueMan

Wat er ook kapot is...ik denk dat ik de zithouding op m'n motor goed aan zal kunnen. Wellicht niet op de KLX, dan rammelen MIJN schroeven los :+ maar wel op de Blackbird.

Hoe dan ook gaat er volgend voorjaar/zomer een grote BBW komen, als t niet anders zou zijn dan gaan we die daar wel mee financieren. ;)
BBQ met biefstuk !!




Ha...no way :P Ik wil dat pakkie, die ga ik dragen en gebruiken, gewoon worst en speklap op de BBQ ;)

Ik denk dat je even met google afbeeldingen moet bekijken wat een BIG BBW is in tegenstelling tot een BIG BBQ.
 
zit ik dagelijks op M-F en vergeet zowaar ff door te scrollen naar dit topic |(
mooi om wat van je te horen Bakkie, mooi om te horen dat de stapjes vooruit door blijven gaan 👍👍💪💪
 
Heel erg fijn om deze berichten weer van je te kunnen lezen!
Ook super om te lezen dat er, ondanks dat er een hoop nog best kl*te is, toch ook echt wel wat vooruitgang is!
 
En wat is dat dan... de exclusieve club van Serge? Ik kan er niet op komen, merkte ik al.
Als er een exclusieve club van/voor/door mij zou zijn zou jij toch als een van de eersten erop kunnen komen, lijkt mij zo.

De andere M-F generatie ;)
Geen betere, slechtere...maar andere :) Beetje zoals dit topic dan gelukkig nog wel weer is :}
 
Daarmee behoor jij dan ook weer tot een geheel eigen M-F generatie.
Een heel kleine generatie.
Jij.
.
Het zou waarempel echt zijn enige stem worden :? Maarreh, stem gaat gewoon naar jou. Na met jou kan ik het best overweg met de Dep, een meer dan waardig opvolger. Wat ik bij alle mods het meeste mis is de dialoog. Iets wat jij je heel goed eigen had gemaakt 😍
 
Laatst bewerkt:
Het zou waarempel echt zijn enige stem worden :? Maarreh, stem gaat gewoon naar jou. Na met jou kan ik het best overweg met de Dep, een meer dan waardig opvolger. Wat ik bij alle mods het meeste mis is de dialoog. Iets wat jij je heel goed eigen had gemaakt 😍

Het vreemde is dat ik dit veel als reactie terug heb gekregen.

Het lijkt ook wel iets te zijn ' van deze tijd' dat men het niet meer wil opbrengen om wat tijd te steken in een band met elkaar opbouwen, maar echt alleen kijkt naar [opmerking fout=afstraffen]
Als dat de manier is waarop men kinderen opvoedt tegenwoordig..... :X

Ik ben er trots op dat ik toch na m'n afscheid nog, uit soms heel onverwachte hoek, berichten terugkreeg waarin ik bedankt werd om in zware tijden toch een luisterend oor te zijn geweest.
Zelfs als simpele moderator kun je juist door die status soms met mensen in contact komen waar je wat voor kunt betekenen. Doe dat dan ook !!
 
Ik heb hier in mijn nog korte herintrede driemaal een ban gekregen (ik weet nog niet op welke ik trotser ben al neig ik naar de laatste O-) ) en alleen voor die laatste kreeg ik van Dep Duc netjes een mailtje met wat uitleg. Naar aanleiding van m'n tweede (korte) ban heb ik Vroembert, die mij die ban gaf gerapporteerd, maar de reactie daarop is waarschijnlijk in het Suezkanaal blijven hangen. Serge had ook vrij snel al door dat ik best een querulant ben en zocht het contact. En dat nog wel voor een smeris hè Rob! Dat hadden we sinds Boutkan niet meer meegemaakt })
 
Niet iedereen is geschikt om te modderen, maar moet wel een kans krijgen en de genoemde Serge en Dep hebben natuurlijk wel heel erg veel ervaring en daar is ook veel tijd in gaan zitten.
 
Van Willem Boutkan kregen we ook bekeuringen. Alles in pais en vree, nooit een lelijk woord over gevallen. En savonds zat hij weer voor het portiek mee te lullen.
 
Niet iedereen is geschikt om te modderen, maar moet wel een kans krijgen en de genoemde Serge en Dep hebben natuurlijk wel heel erg veel ervaring en daar is ook veel tijd in gaan zitten.

Ik zou het zeker niet kunnen daarvoor ben ik echt een botte h.ft.r.

Respect voor de modderaars, krijgen volgens mij een hoop sh.t over zich heen.
 
Ik zou het zeker niet kunnen daarvoor ben ik echt een botte h.ft.r.
Ik denk dat jij juist een goeie vent bent. Die zijn door bloedzuigers natuurlijk te veranderen in hufters, maar dat is ook je eigen keuze. Dep en MBM hebben daarin een hele goede leerschool gehad. Patrick, die kale agent die je veel bij verkeersprogramma's zag kan dat ook zo goed. Zo'n stukje straatkrapuul lekker in zijn eigen shit laten zakken terwijl hij rustig dat bonnetje print.

Respect voor de modderaars, krijgen volgens mij een hoop sh.t over zich heen.
Zeker, maar het is wel streng maar rechtvaardig en niet streng en doen zoals het je uitkomt.
 
Als er een exclusieve club van/voor/door mij zou zijn zou jij toch als een van de eersten erop kunnen komen, lijkt mij zo.

De andere M-F generatie ;)
Geen betere, slechtere...maar andere :) Beetje zoals dit topic dan gelukkig nog wel weer is :}
Een clubke veur mensen mej 'n lillek gezicht?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan