Zwaar ongeval MeanBlueMan

Alweer bijna 20 maanden geleden, time flies.
Misschien een rare vraag maar; is een waterbed niks voor je?

Vast wel.
Geen ervaring mee. Ik slaap eigenlijk graag zoals ik graag leef: Vrij hard :P en ik weet niet of water daaraan voldoet.
Gewoon bed doet t goed voor mij.
Denk dat MGG ook niet gecharmeerd zal zijn van een waterbed.
 
Met het inzicht van achteraf...
Hopelijk brengt het op termijn wel datgene waardoor het je een goed idee leek en "normaliseert" de situatie zich weer snel. Sterkte de komende dagen in ieder geval!
Tijdwinst.
Het is absurd...als je NU een afspraak maakt kun je over 2 maand langs komen. Foto maken kan dan wellicht vrij snel.
Maar foto bespreken duurt zo weer paar weken. En dan afspraak voor daadwerkelijke operatie/uithalen van die metalen duurt ook weer paar maand.

Deze operatie was naar aanleiding van foto van december.
Nu over 3 maand kijken of het bot verdikt is en steviger en de pinnen eruit kunnen.
Als dat over 3 maand bevestigd word, weer maand of 3 voor het er echt uitgehaald zal worden. Ben ik dus een jaar verder, december - december.

Voelt vandaag alweer wat beter. Denk dat ik straks maar weer ga staan en weer wat onhandige stapjes ga zetten ;) Dank :)
 
Vast wel.
Geen ervaring mee. Ik slaap eigenlijk graag zoals ik graag leef: Vrij hard :P en ik weet niet of water daaraan voldoet.
Gewoon bed doet t goed voor mij.
Denk dat MGG ook niet gecharmeerd zal zijn van een waterbed.

Hangt af van de toestand van dat water

13.jpg


:+
 
Na mijn ongeluk ben ik mijn wilde haren kwijtgeraakt en mis ik mijn oude ik. Klinkt zwaar en was het ook. Tegenwoordig heb ik wat meer berusting en accepteer steeds beter dat het gewoon zo is. Iedereen gaat anders om met een trauma. Lijkt altijd ver van je bedshow, het belanden in een ziekenhuis na een heftige gebeurtenis, maar ik kan je vertellen dat het ziekenhuis er dagelijks mee vol ligt. Het ergste is als je er buiten het mentale ook lichamelijke klachten aan overhoudt. Dan moet je sterk zijn om alles positief te blijven zien. En daar hangen dan ook weer dingen aan vast zoals een fijne relatie ed. Dingen waar je positieve energie en geluk uit haalt. Maar goed, de zon schijnt nog steeds :t

Klopt. En ik was er dan zelf ook nog eens 'dagelijks' mee bezig.
Ik ben nb zelf gecertificeerd tot ongevalanalist en heb veel, heel veel ongevallen gezien, ook M-Fers en vrienden en tot en met de nodige dodelijke aanrijdingen aan toe.
Nooit sta je er bij stil dat je wellicht zelf eens aan de beurt zal zijn.
Tot je op een dag gewoon gaat werken en een maand later heel langzaam wakker word......
 
Dus je bent weer wat gewicht kwijt geraakt MBM, al is het niet op de leukste manier...
Maar gd dat 't er uit is en de beweging en botherstel zich verder kan zetten.

Bij mij is er net materiaal toegevoegd, al was dat ook niet in de beste omstandigheden.
27/3 met enorme pijn in borst wakker geworden, met spoed op cardio opgenomen en stent gestoken,
Gisteren 2e gekregen...
(Ingreep is eigenlijk fluitje van cent)
Nadeel nu is dat door bloedverdunners rug infiltratie niet mag doorgaan eerste maanden...
(Maar ik klaag niet, volgens cardioloog mag ik al blij zijn dat ik dit nog kan schrijven.)

Ze hebben bij mij mijn Aorta opnieuw bekleed van binnenuit, was door de klap wat uit z'n fatsoen.
Gewoon door vanuit de lies naar binnen te gaan en bbzbbzttbbzzzt.... klusje van niets, tegenwoordig. Absurd.

Rug infiltratie ? Heb ik iets gemist ?
Of ben ik weer s iets vergeten ?

Ik vind het onzin dat je niet zou mogen klagen.
Dat mag best, als het tegen zit en hoort er gewoon bij. Delen en van je af praten heet dat, dus gewoon lekker doen !!
 
Hoi Serge ik heb je vanaf dat je moderator was al hoog zitten. En als ik nu lees hoe je er mee omgaat heeft dat wel met karakter te maken.
Ook al heb ik je nooit gezien tijdens je loopbaan 😉wens ik je nog goede jaren toe.
En dat je hopelijk je hobby weer mag en kan uitvoeren.
 
Ze hebben bij mij mijn Aorta opnieuw bekleed van binnenuit, was door de klap wat uit z'n fatsoen.
Gewoon door vanuit de lies naar binnen te gaan en bbzbbzttbbzzzt.... klusje van niets, tegenwoordig. Absurd.

Rug infiltratie ? Heb ik iets gemist ?
Of ben ik weer s iets vergeten ?

Ik vind het onzin dat je niet zou mogen klagen.
Dat mag best, als het tegen zit en hoort er gewoon bij. Delen en van je af praten heet dat, dus gewoon lekker doen !!
Dat afpraten doe ik (tegen selectief publiek!) zeker wel,
En klagen mag, maar ik zelf vind dat ik er (nog) niet te beroerd uit kom, zeker als je weet dat het oog van de naald maar nét groot genoeg was...

En wat die infiltratie betreft: vorig jaar rugoperatie gehad, met succes, maar er is nog een andere "afklemming" die voorlopig best behandeld wordt door 3x per jaar te infiltreren,
Maar als je bloedverdunners moet nemen komen de hulpverleners niet graag met naalden aan je lijf, tenzij extra rompslomp etc...
 
Vast wel.
Geen ervaring mee. Ik slaap eigenlijk graag zoals ik graag leef: Vrij hard :P en ik weet niet of water daaraan voldoet.
Gewoon bed doet t goed voor mij.
Denk dat MGG ook niet gecharmeerd zal zijn van een waterbed.
Ligt eraan, als je het warmte element vervangt door een koel element,........
Zou je water bed best hard kunnen zijn, of dat lekker slaapt........
 
Hoi Serge ik heb je vanaf dat je moderator was al hoog zitten. En als ik nu lees hoe je er mee omgaat heeft dat wel met karakter te maken.
Ook al heb ik je nooit gezien tijdens je loopbaan 😉wens ik je nog goede jaren toe.
En dat je hopelijk je hobby weer mag en kan uitvoeren.

Dank voor deze mooie woorden.

Of het met karakter te maken heeft....geen idee.
Maar mijn jeugd en later ook ervaringen opgedaan in mijn werk, oa door observeren hoe andere slachtoffers met situaties omgaan, hebben mij geleerd dat je erg voorzichtig moet zijn met energie steken in boos en verdrietig zijn. Die emoties hebben het effect dat ze alles proberen over te nemen en dan slurpen ze energie, zonder weg terug.
Energie die je juist zo hard nodig hebt om te genezen en dat helpt je dan weer mentaal.

Let wel, ik heb mij het eerste jaar ook wel zo nu en dan afgevraagd of het alle moeite en pijn allemaal wel waard zou zijn.
Stoppen is makkelijker, gewoon in bed blijven liggen, de rest van je leven ipv iedere dag beginnen met oefeningen voor je zelfs maar uit bed kunt stappen zonder omvallen om daarna ook nog weer heel de dag pijn hebben en bezig zijn met stomme oefeningen.

Ik heb erg veel aan MGG, maar wist niet of ik ooit weer enige waarde voor haar kon hebben en dat is zwaar, heel erg zwaar.

Maar toch....als je maar iedere maand, iedere week, iedere dag iedere keer heel voorzichtig merkt dat er toch vooruitgang is.
En als je daar iedere dag blij mee bent.... dan kijk je terug naar een jaar geleden en denk je: Fuck it ! Doorgaan, we zien wel waar het schip strand.
Voorlopig vaar ik nog en de zeilen bollen iedere keer weer op.
Er is nog nooit een marathon gelopen zonder dat de eerste stap werd gezet.

En soms s lekker m'n dingen van me af kletsen op eoa stom forum naar aanleiding van een opmerking van iemand... dat helpt ook ;)
 
Het zijn zelftappers...gaatje open of dicht maakt dus niet uit :P

Zijn wel lang genoeg om je van je flaporen af te helpen :+

En je hebt een grotere maat helm nodig.
Van die zelftappers dat als je de voorbumper ermee vastzet, de aircocondensor en de radiator ook extra goed vastzitten? Die kun je wel doneren aan de koning van het sleutelblunder topic. Nu nog uitzoeken wie dat is.
 
Van die zelftappers dat als je de voorbumper ermee vastzet, de aircocondensor en de radiator ook extra goed vastzitten? Die kun je wel doneren aan de koning van het sleutelblunder topic. Nu nog uitzoeken wie dat is.
Hier een sleutelblunder van mn schoonvader .
Hij heeft een Mercedes slk en wilde graag achteruit rij sensors .
Hij wilde de controle box vastschroeven met een zelftapper in de zijwand van de kofferbak .

Dwars door de hydroliek leiding van zn vouwdak 🤣
Dat duurde niet lang...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan