Zwaar ongeval MeanBlueMan

-O- -O- -O- -O- -O- :(:(:(

Sorry kan niet hier posten wat ik op dit moment voel.

@MeanBlueMan fight for your life man
Sterkte aan alle mensen die dit raakt.
De onzekerheid is ongelooflijk zwaar weet ik uit ervaring
 
Tjee.. maar die schade.. man.. das fors zeg.. je hou haast denken dat dat niet zachtjes gegegaan kan zijn… bedoel.. als ze beide 60 hadden gereden ziet het er dan zó uit..? Dr is weinig van over van dat alles…

hoop dat de beste man er fatsoenlijk of gewoon goed uit komt..
 
Fuck... Ken je niet persoonlijk, maar het komt toch hard binnen. Altijd de voice of reason in deze streken. Ik hoop dat je er boven op komt. Sterkte voor jou en je familie
 
Heel veel sterkte voor mbm, mgg en familie.

hopelijk komt het weer helemaal goed.
 
Ik lees net in het nacht topic een bericht van collega mod duc, dat hij vanavond goed door de operatie is gekomen en ik hoop dat hij spoedig weer ons hier kan komen corrigeren en desnoods bannen.
Klopt, na 1 keer smaakt een ban van MBM naar meer. Ik houd wel van corrigerende tikken.
Ik wil hem dus absoluut niet missen.
 
Heftig dit zeg ;(
Ik had het bericht gisterochtend wel op het nieuws gelezen, maar zie pas net dat het MBM is, schrik ervan. Ik wens hem en zijn dierbaren ontzettend veel kracht en hoop dat hij er weer snel bovenop komt. Bah wat een vreselijk klap moet dat geweest zijn zeg.
 
Man, ik had het nieuws wel gelezen maar nog niet gerealiseerd dat het om MBM zou kunnen gaan.
Het allerbeste en heel veel kracht de komende tijd, ook familie, vrienden en de overige Mods hier die ‘m beter kennen.
Sterkte.
 
Wat n verschrikkelijk bericht, schrik enorm. Sterkte voor de superrechtlijnige prima moderator en zijn naasten. Hoop dat alles helemaal goed komt. Doe graag mee met n eventuele aktie van net forum.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan