Zwaar ongeval MeanBlueMan

Mooi span !! K1100RS, ook gehad, topfiets en geweldig dat hij alsnog de bocht kan invallen met het span !
Mooi hoor, heel erg mooi !
En je ziet t, die gasten doen niet anders dan glimlachen, het hele filmpje door :)
Fijnste motor die ik ooit heb gehad, op een gegeven moment ging de brandstofpomp gieren, reed nog wel maar veel herrie uit de tank.
Bij bmw kostte dat ding €260,- bij Ali express €11,- :o :+

Goede reis vanavond!
 
Toch maar weer eens veel succes als je morgenmiddag naar huis mag (of is dat pas zaterdagmorgen?)! Ik ben heel benieuwd hoe je/jullie huis aanvoelt na zo lang niet thuis te zijn geweest.

Vrijdagmiddag, rond 16 uur.

En ik denk dat het voelt als thuis komen. Fijn. MGG en MGP komen me ophalen dus dan ben ik thuis met dierbaren om mij heen. Verheug me erop.
 
Dat vond ik ook erg fijn, eerst een beetje uitsloven en dan :z

Toen ik eenmaal de krukken van me af kon gooien kwam de vaart er goed in en maar lopen en lopen. Ik durf te beweren dat ik 95% terug heb gekregen. Heb wat lenigheid in moeten leveren ik was heel lenig en kon bijna een spagaat en m’n hakken achter m’n hoofd leggen. Nu kom ik niet verder dan de grote teen tegen de neus leggen.
Da‘s nog best oké toch? Ben toch al vijftig dus het word tijd dat ik me ernaar ga bewegen. Stramme donder.
7 weken, 6 dagen en 12 uur geleden kon ik recht vooruit kijkend m'n eigen billen zien, da's pas lening !! :+
 
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen van heel sterk naar bijna niet meer kunnen lopen kunt gaan in drie weken. Veel eiwit eten, vitamine D en zink. Ach je zult vast ondersteuning hebben van een diëtist.

Ik heb dat in een split second gedaan O-)






Maar ik veronderstel dat je dat andersom bedoeld ;)
Ligt er ook aan wat voor letsel en waar allemaal.
1 gebroken onderbeen is wat anders dan je bekken gebroken en beide bovenbenen waarvan 1 open breuk. En dan nog al het letsel in m'n bovenlijf wat mijn lichaam moet repareren, tegelijk met die benen.
Het is niet 1 wandje schilderen, het is vanaf casco opnieuw opbouwen en dat gaat echt iets langer duren.
 
Meerdere chirurgen. Er hebben heel wat mensen aan MBM gesleuteld. Staat een heel team achter.
Ik heb ze helaas niet allemaal kunnen spreken.
En een hoop studenten. Ik denk dat MBM met al zijn trauma's "interessant" is voor studenten.

:^ Dat merk ik hier idd ook wel.


Ik heb een aantal verwondingen opgelopen die op zich 1 voor 1 wel vaker voorkomen, maar zoveel op zich eigenlijk allemaal levensbedreigende verwoningen in 1 lijf.....dat is toch wel apart. Gelukkig gaat t allemaal de goede kant op :)
 
:^ Dat merk ik hier idd ook wel.


Ik heb een aantal verwondingen opgelopen die op zich 1 voor 1 wel vaker voorkomen, maar zoveel op zich eigenlijk allemaal levensbedreigende verwoningen in 1 lijf.....dat is toch wel apart. Gelukkig gaat t allemaal de goede kant op :)
Ik kan niet meer tien keer per dag op dit topic kijken dus ik ben ook stukjes aan het skippen, maar het is nog steeds geweldig wat er gebeurt.
Je bent niet alleen Interessant vanwege je verwondingen, een ambitieuze chirurg maakt ook een inschatting van hoe je eruitkomt. Jij staat nu ook op zijn cv bij het kopje "prestaties".
Heel goed weekend alvast!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan