ZX-10R 2008 circuit bouw

Merci folks :) *D

Oh ja, als je modieus wilt zijn en tegelijkertijd mij wilt helpen;


Ik heb mooie t-shirts te koop :P Ook te personaliseren met je naam of bedrijf/logo :+
 
ik zou eerder voor het circuit de vering laten aanpassen als een ander dempertje/velgen oid.

heb je meer aan
 
is ook weer extra gewicht op je wielen, daar waar je juist gewicht wilt besparen :Y
Zou het knap vinden als jij dat verschil zou merken ;)

Gaat ie voor iedere sessie maar ff naar de plee, is het verschil ook weer gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic. Goed bezig.
Veel mensen zullen het zonden vinden van zo'n mooie straat fiets maar laten we eerlijk zijn hier zijn ze voor gemaakt!

Niet opvouwen he. *D
 
Gebruiken waar t voor gemaakt is! Knallen met dat ding 8-) Juist zonde om met zon apparaat een rondje om de kerk te doen als t zonnetje toevallig eens schijnt :o
 
Laatst bewerkt:
i dont get it.. ik ben het NIET eens met de dude die ik quote, voor de duidelijkheid.
en de suzuki is na anderhalf jaar nog steeds mooi hoor *O*

Ik begreep het idd verkeerd, en gezien de reacties onder mij meer mensen.

Je hebt groot gelijk hoor, en heb veel respect voor je skills. Vandaar ook het ;) icoontje.

Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft met zn motor al zie ik ze ook liever op hun achterwiel of op het circuit dan opgepoetst voor een terrasje.

Behalve zeuren over dat ie te soepel rijdt. Dan ga je niet hard genoeg :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens nog steeds mijn originele kappenset te koop...

Alle kappen, koplampen, achterlicht, knipperlichten, duo zitje èn zadel met Luimoto zadelcover voor het héle zachte prijsje van €500,-... Wie ó wie maakt mij los?
 
Kan je die niet beter bewaren? Straks zeg je volgend jaar 'ben er helemaal klaar mee'. Motor met originele kappen en kenteken is meer waard dan circuitmotor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan