ZX-10R Deel 32 "Het gaat weer over tandwielen en remmen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ZX10R is afgesteld, alleen nog wat problemen met het aansluiten van alle systemen.
Quickshifter en/of traction control geven nog wat problemen... Werk in uitvoering.


Vermogenswinst voor-na: 25 pk.
 
De ZX10R is afgesteld, alleen nog wat problemen met het aansluiten van alle systemen.
Quickshifter en/of traction control geven nog wat problemen... Werk in uitvoering.


Vermogenswinst voor-na: 25 pk.

fucking hell nice *D
Dat zal straks goed gaan. Ben benieuwd hoe dat dalijk loopt.
 
Laatst bewerkt:
Anders ik wel! Maar dat zal nog wel een tijdje duren. Eerst moet het nog winter worden.
Dan elektrische problemen vinden en oplossen.
Dan de nieuwe hellingshoeksensor installeren en daar de problemen weer van oplossen.
Dan nog de remote adjuster erop frotten en wat ander klein grut.

Pfffff. Wat een rotwerk. ;) ;)
 


Voor op straat zou ik ze er lekker in laten. Op circuit eruit. Niet omdat het 10pk scheelt :P maar omdat de servo defect kan gaan (zelf gehad :( ) waardoor je ineens geen vermogen meer hebt :')
Als ie gelijk stuk is is het makkelijk zoeken, blijft ie af en toe hangen zoek je naar speld in de hooiberg
 
dan wil ik niet weten wat ze met de mijne gedaan hebben behalve de nokkenassen en ecu en kabelboom dat is wat ik gevonden heb maar op 2 banken geweest 1ebank 185,2 op awiel andere bank ander bedrijf 183,5 op awiel en het is een 05 als andere met mijn 10 rijden die zelf ook een 10 hebben kijk naar een tino als ze afstappen moet ik die lag de hele dag zien en ze zeggen dat de mijn veeeeeeel sneller is zonder dippen enzo
 
Eindwaarde op zich zegt niet zo veel he, als ik er nog 20 meer wil ga ik even naar een andere bekende bank die bonuspk's geeft ;)
Dat zou ik voor de gein ff doen. :Y

behalve de vijfentwintig paarden denk ik dat het blok vooral trillingsvrijer en luchtiger zal lopen.
Met meer plezier door de toeren trekt. :9
 
Weer een update: Stekker van de speedohealer bleek verkeerd te zitten wat de problemen veroorzaakte. Goed aangesloten, HOPPA! (Tja, zoveel extra systemen kun je wel een een foutje maken. Gelukkig had ik alles zelf gedaan waardoor ik uit het hoofd kon zeggen waar welk stekkertje moest, en een plaatje maakte alles duidelijk :) )
Alles werkt weer zoals het hoort.

Woorden van Pajic na een rit op de weg: 'Wat een geweld'. 8-) })
 
Laatst bewerkt:
Eindwaarde op zich zegt niet zo veel he, als ik er nog 20 meer wil ga ik even naar een andere bekende bank die bonuspk's geeft ;)

Maar nu 170 pk op het achterwiel. (Toen ie binnenkwam 145 pk op het achterwiel).


dat klopt, maar ken de bank van Pajic dus weet een beetje het vergelijk. Moet dan wel eerlijk zeggen dat het standaard vermogen me tegenvalt :/ (dacht altijd dat die wel meer zou hebben) Maar verschil is belangrijkste idd :Y :Y
 
Dat zou ik voor de gein ff doen. :Y

behalve de vijfentwintig paarden denk ik dat het blok vooral trillingsvrijer en luchtiger zal lopen.
Met meer plezier door de toeren trekt. :9


Het is geen complete bleuprint toch? Wat je metname gaat merken is "the red zone" *O* *O*

Waar een motor normaal vermogen af gaat bouwen, blijft ie nu nog ff opbouwen :] :] ing bij de 600 wel ten koste van wat trekkracht bij lagere toeren, maar daar zal je met een 1000 wel niet zoveel van merken :+
 
Tjah banken onderling, ik loop ook heel trots met een uitdraai van 172 pk rond maar geen idee hoeveel het op andere banken is.
 
Tjah banken onderling, ik loop ook heel trots met een uitdraai van 172 pk rond maar geen idee hoeveel het op andere banken is.

:^ hier het zelfde 174.5 pk 139Nm koppel geen idee of het klopt, kreeg de uitdraai er bij toen ik de motor kocht, heb zelf alleen nog maar de polder op en neer gereden :P

uitdraai is van NO LIMITS RODEN ken ik verder ook niet
 
Laatst bewerkt:
:^ hier het zelfde 174.5 pk 139Nm koppel geen idee of het klopt, kreeg de uitdraai er bij toen ik de motor kocht, heb zelf alleen nog maar de polder op en neer gereden :P

uitdraai is van NO LIMITS RODEN ken ik verder ook niet


Bank van Peter is wel betrouwbaar hoor!

De meeste banken zijn overigens wel ok, 't is maar net of de monteur de compensatie factoren allemaal (goed) meeneemt.
 
Eindwaarde op zich zegt niet zo veel he, als ik er nog 20 meer wil ga ik even naar een andere bekende bank die bonuspk's geeft ;)

Maar nu 170 pk op het achterwiel. (Toen ie binnenkwam 145 pk op het achterwiel).

PK's vind ik wel erg weinig standaard.Ook al is het geen optimistische bank,vind het na een tuning erg weinig voor een fiets die uit het krat al 175 pk aan kruk moet leveren.
Vond de mijne al weinig toen,158 aan achterwiel.Na montage van titanium Akra superbike systeem ging het naar 174 aan achterwiel.En daar waren de bochten verantwoordelijk voor in combinatie van een PC3.Dit waren metingen op de dezelfde bank van voor en na montage bij Aart Nolen,zelf een tuner die ook fietsen voor het ONK en wk Supersport 600 tuned.
 
Laatst bewerkt:
:^ hier het zelfde 174.5 pk 139Nm koppel geen idee of het klopt, kreeg de uitdraai er bij toen ik de motor kocht, heb zelf alleen nog maar de polder op en neer gereden :P

uitdraai is van NO LIMITS RODEN ken ik verder ook niet

Denk alleen dat het koppel geen meter van klopt.Max wat die duizends leveren zit tussen de 110 en120.Voor die waarde van jou moet je al gauw een dikke Duc hebben.Echt een 2 cilinder waarde.
 
Denk alleen dat het koppel geen meter van klopt.Max wat die duizends leveren zit tussen de 110 en120.Voor die waarde van jou moet je al gauw een dikke Duc hebben.Echt een 2 cilinder waarde.
Waarschijnlijk hebben ze het toerental niet goed gemeten.
Vermogen (kW) = koppel (Nm) x toerental (rad/sec)
 
Het is geen complete bleuprint toch? Wat je metname gaat merken is "the red zone" *O* *O*
Ik stond inderdaad aan de afwas al even te verzinnen dat ik nog even terug wilde lezen wat er allemaal gedaan is. :+ _O-

Maar er zou toch een compleet ander blok in komen.. :?
Voor blueprinten moeten ze inderdaad een rijtje zuigers en drijfstangen hebben.
De beste vierlingen samen erin. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan