ZX-12R met Powercommander III + begrenzer

Hee Heavey, kun je mij dat ook leren; je rijdt 330 km/u en ik zie je linkerhand in beeld en met rechts moet je dan de fotocamera bedienen.. :?
Dat lukte mij niet bij 320 :(
(Afbeelding)

Denk dat de bestuurder ff de koppelingkabel opzij moest doen. Moest ik ook bij 325kmh om te zien hoe hard ik precies reed O-)
 
Denk dat de bestuurder ff de koppelingkabel opzij moest doen. Moest ik ook bij 325kmh om te zien hoe hard ik precies reed O-)

Ging bij mij veel makkelijker; ik heb mijn foto gewoon bij stilstand gemaakt; als je het contact aanzet vliegen beide naalden even naar de uiterste stand.
Ik moest het wel goed timen om hem bij 320 te knippen .. _O-
 
O-) O-) O-)

full


_O- _O- _O-
 
Ik vondt het al raar dat hij zover in het rood zat, dat het zo donker was en dat de motor op klinkers staat ipv asfalt. Wilde al beginnen over de teller kalibratie als je hem aanzet maar wilde geen elle lange threads beginnen over wellus/nietus (zoals het gewoonlijk gaat) dus wilde ik het even afwachten.
 
Ik vondt het al raar dat hij zover in het rood zat, dat het zo donker was en dat de motor op klinkers staat ipv asfalt. Wilde al beginnen over de teller kalibratie als je hem aanzet maar wilde geen elle lange threads beginnen over wellus/nietus (zoals het gewoonlijk gaat) dus wilde ik het even afwachten.

Tja, sommigen zijn zo serieus over die laatste kilometertjes op topsnelheid dat een geintje moet kunnen, of niet ? :+

Ik heb net een PCIIIR overgenomen van iemand voor mijn 2000 12R met Yoshimura RS-3 demper omdat hij stationair wat onrustig loopt en bij exact 5700 tpm een vreemde piek in de brandstofinjectie heeft; laat ik hem vanaf bijv. 7000 tpm rustig uitrollen, dan krijg ik bij 5700 even een duwtje en dan rolt hij weer verder uit.
Misschien heb ik de mazzel dat ik een mooie 12R uit 2000 tegenkwam - die heeft standaard geen begrenzer.

Heeft iemand nog de mapping (software) voor een 12R met Yoshi-demper en standaard luchtfilter ? ik hoor het graag. 8-)
 
Tja, sommigen zijn zo serieus over die laatste kilometertjes op topsnelheid dat een geintje moet kunnen, of niet ? :+

Ik heb net een PCIIIR overgenomen van iemand voor mijn 2000 12R met Yoshimura RS-3 demper omdat hij stationair wat onrustig loopt en bij exact 5700 tpm een vreemde piek in de brandstofinjectie heeft; laat ik hem vanaf bijv. 7000 tpm rustig uitrollen, dan krijg ik bij 5700 even een duwtje en dan rolt hij weer verder uit.
Misschien heb ik de mazzel dat ik een mooie 12R uit 2000 tegenkwam - die heeft standaard geen begrenzer.

Heeft iemand nog de mapping (software) voor een 12R met Yoshi-demper en standaard luchtfilter ? ik hoor het graag. 8-)

Ik kan ook een PCIIIR overnemen *O* en heb hier wat mappings gevonden:

www.powercommander.com/suppkawmaps.shtml
 
Wat is mijn linkie dan :?

Geen ruzie maken mannen ;) bedankt voor jullie hulp !
Ik zat nog teveel op .nl te zoeken ..

In de lijst met Maps staat eerst een serie modellen met diverse uitlaten, en daarna een serie met "European model with ... exhaust". Hebben wij in europa echt een ander model dan de USA ? Bij de Europese modellen kom ik helaas weer geen Map met Yoshi RS-3 demper tegen ..
Wie weet moet ik toch maar gewoon naar Ruud Fredriks in Goes voor de optimale afstelling :?
 
Ik heb een teller-ijker. De standaard teller geeft ruim 9% meer aan dan werkelijk gereden.

Deze teller-ijker kan de hoogst gereden snelheid sinds de laatste reset terughalen: op het knopje duwen en je teller gaat naar de hoogste snelheid van de laatste rit.

Het is een speedohealer.

Door de speedohealer treedt de begrenzer dus ook 9% later in en kun je dus aanmerkelijk harder rijden. Overigens ging de mijne op de testbank 315 echte km/u, dus zonder ram-air effect.
 
hey mannen, heeft een van jullie mn teller gekocht ??
ik heb er mischien nog meer mocht je interesse hebben.
dat met die 5700 toeren problemen, dat zit um in de tegendruk van de uitlatt,
nadat ik een akrapovic full race gemonteerd had, toen was het compleet weg, met de power comander werd tie niet echt sneller, hij begon wel meer te zuipen, en nu met 1360cc, gaat tie echt als de brandweer, en was (met mn vriendin achterop) toch goed voor zo,n 345km/h (op de klok)
1 keer en nooit weer, niet te filmen zulke snelheden hurggg, en ehh vrindin dr bijna af gewaait, ze heb een week niet met me gesproken ;-)
 
hey mannen, heeft een van jullie mn teller gekocht ??
ik heb er mischien nog meer mocht je interesse hebben.
dat met die 5700 toeren problemen, dat zit um in de tegendruk van de uitlatt,
nadat ik een akrapovic full race gemonteerd had, toen was het compleet weg, met de power comander werd tie niet echt sneller, hij begon wel meer te zuipen, en nu met 1360cc, gaat tie echt als de brandweer, en was (met mn vriendin achterop) toch goed voor zo,n 345km/h (op de klok)
1 keer en nooit weer, niet te filmen zulke snelheden hurggg, en ehh vrindin dr bijna af gewaait, ze heb een week niet met me gesproken ;-)
Zie je antwoord nu pas, thanks !
Ligt er tussen al die 12 parts van jou toevallig nog een akra'tje ? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan