ZX-12R topic '' Deel 4 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z750 ;)


Hornet is makelijker op te vangen bij een voorwiel schuiver :Y

_O-
Best een leuke fiets voor Ina ... voor onder de Kerstboom !
In de Eifel zei ze steeds dat oranje haar lievelingskleur is ... O-)

full


Kawa ZX12R Naked bike / 190 pk
 
Heeeee gaaf ... Koning Kawa !
Eindelijk grootsheidswaanzingezelschap.

Hier is de enige echte Hayabusa Koning van de Benelux.
Ook een grootsheidswaanzinnige.

Wat ik je kan aanraden (als nieuwe motor) dat is een GSX1300R Hayabusa.
Je hebt ze in diverse kleuren.
Ik zelf ga voor nu de OER BUSA kleur.

Dat is zilver brons met een gouden twinkel.
Ik vind deze persoonlijk de mooiste motor op aarde.
Ik zie jou ook al op deze macho motor rijden.

Iets anders (Z1000) zal je mogelijk teleurstellen.
Je geeft gas maar je krijgt geen responds.
En een sport 1000 cc is veel te licht spul - meer voor de jonge motormenschen zeg maar.

Nou ?
Heb ik je overgehaald ?
Ouwe Marineman ?
Vriend ?

Hee kommop.
Ik ga mijn OER BUSA opfrissen met een heuse SUPERCHARGER.
Niks geen INEENS BOOST HOU JE VAST , lekker veel smeuiger.
Beetje dat gevoel van WIEIEIEEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ...

Cheers doede !

Join the HKCDSA today , okay ?
(Hayabusa the King of the Canadian Dutch Sportsbike Association).

full


*O* *O* *O* *O*
 
[afbeelding]

HERRRRINNERT U ZICH DEZE NOG NOG .. NOG .. nog ...
Jaaa - dat was die Pirate of the Caribean die met z'n ZX12R de Atlantische Oceaan overstak en op het strand van Zandvoort aanspoelde !

full


Geen paniek Hayabrommert; mijn volgende Kawa (project) is geen supersport. Hoewel hij toch wel Super is.

Maar wie weet wat er over een tijdje naast het project in de garage staat voor woon-werk gebruik :]
Had ik al gezegd dat ik voortaan in de Eifel ga werken ? Woon-werk wordt toch zoooo leuk ! })
 
Hey lui,

Het lijkt wel of ik alleen maar met slechte berichten dit forum bezoek:

M'n Motor is alweer gejat

Go :( :( :( -O- :( :( :( me!!!!!!!!!


dus maar weer op zoek naar de volgende.........

groet,

B| Potje B|
 
DAT MEEN JE NIET ?

DAMN DUDE.... heb je allemaal bordjes geplaatst rondom je huis 'kom bij mij een motor stelen". -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Echt erg.. binnen paar maanden gewoon 2x je motor voor je eigen deur gejat 'zien' worden. Daar wordt je wel erg droevig van. Balen... heel erg balen |(
 
Ik had het gezien, echter oranje is niet echt mijn kleur, misschien meer iets voor Ina.


Tenzij de clubkorting dusdanig aantrekkelijk is dat ik er niet om heen kan........... })


Ik ga eerst maar eens mokkend in een hoekje zitten met een fles ........(vrij om in te vullen .........) en het verhaal proberen te vergeten. ;(

Gelukkig heb ik mijn BMW nog :$ ........
 
Hey lui,

Het lijkt wel of ik alleen maar met slechte berichten dit forum bezoek:

M'n Motor is alweer gejat

Go :( :( :( -O- :( :( :( me!!!!!!!!!


dus maar weer op zoek naar de volgende.........

groet,

B| Potje B|

Balen man ;( , maar dan koop je toch gewoon een Honda , _O- die wil niemand hebben, blijft hij gewoon voor de deur staan.
 
Die is goed Ik heb nu allees nieuw erin gezet kabel tussen /en platen , olie :] :] :] Nu wil die alleen :} wheelie :}


Maar had je geen alarm of zo op je scooter?
 
Hey lui,

Het lijkt wel of ik alleen maar met slechte berichten dit forum bezoek:

M'n Motor is alweer gejat

Go :( :( :( -O- :( :( :( me!!!!!!!!!


dus maar weer op zoek naar de volgende.........

groet,

B| Potje B|


dat is zwaar shitt man je moet toch maar een swat gaan bedenken om je motor daar beveiligt te stallen ik denk dat een kleine zee container het beste voor jou is als je weer een zx12 r of een andere super sport motor gaat aanschaffen :N :/ B|
:N :N :N
 
Hey lui,

Het lijkt wel of ik alleen maar met slechte berichten dit forum bezoek:

M'n Motor is alweer gejat

Go :( :( :( -O- :( :( :( me!!!!!!!!!


dus maar weer op zoek naar de volgende.........

groet,

B| Potje B|


:( .....................echt balen.

(ik heb nog live beelden van je motor op de eifel dvd staan)
 
dat is zwaar shitt man je moet toch maar een swat gaan bedenken om je motor daar beveiligt te stallen ik denk dat een kleine zee container het beste voor jou is als je weer een zx12 r of een andere super sport motor gaat aanschaffen :N :/ B|
:N :N :N

Daar had ik een aantal jaren geleden al aan gedacht. Een zeecontainet mag je niet zonder vergunning in Haarlem plaatsen, dus daarom dacht ik aan een oud VW of Transit busje te parkeren. Dit heb ik nooit gedaan ivm de parkeerproblemen die ik in de straat heb. Begint nu weer te dagen als idee.

Suraka
De dvd beelden was ik van plan om op te halen als mijn kawa weer in orde was aangezien de BMW slecht synchroon te krijgen is. Dit was net afgelopen week geregeld en ik wou een dezer dagen een afspraak met je maken na de drukken dagen van verjaardagen van mijzelf en mijn vrouw. Dit was echter net te ruim gepland........ -O-

Ik rijd binnenkort wel eens met het span langs...... *O*
 
Daar had ik een aantal jaren geleden al aan gedacht. Een zeecontainet mag je niet zonder vergunning in Haarlem plaatsen, dus daarom dacht ik aan een oud VW of Transit busje te parkeren. Dit heb ik nooit gedaan ivm de parkeerproblemen die ik in de straat heb. Begint nu weer te dagen als idee.

Suraka
De dvd beelden was ik van plan om op te halen als mijn kawa weer in orde was aangezien de BMW slecht synchroon te krijgen is. Dit was net afgelopen week geregeld en ik wou een dezer dagen een afspraak met je maken na de drukken dagen van verjaardagen van mijzelf en mijn vrouw. Dit was echter net te ruim gepland........ -O-

Ik rijd binnenkort wel eens met het span langs...... *O*


Maakt het ze nog makkelijker, kunnen ze gewoon wegrijden _O- hij staat al ingeladen.


En als je langs komt, geef dan wel eerst even een belletje of ik er ben. :Y

en de hoeveelste motor is dit nou die bij jou in de buurt is gestolen. :(

(misschien toch maar eens nadenken om een handgranaat als alarm te nemen) })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan