ZX-12R topic '' Deel 4 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het gezien, echter oranje is niet echt mijn kleur, misschien meer iets voor Ina.

Tenzij de clubkorting dusdanig aantrekkelijk is dat ik er niet om heen kan........... })

Ik ga eerst maar eens mokkend in een hoekje zitten met een fles ........(vrij om in te vullen .........) en het verhaal proberen te vergeten. ;(

Gelukkig heb ik mijn BMW nog :$ ........
Balen man - dikke pech in het kwadraat.

Mijn oranje 12 is te koop, maar jij mag ook gewoon het geld overmaken zonder de motor op te halen hoor, dat heeft toch weinig zin ! ;)

Ik hoop dat alles goed afgehandeld wordt met de verzekering, kun je toch weer even gaan shoppen.

Nee, niet voor een motor - maar voor een waakhond !

full


Oja - had ik al gezegd dat ik Vrijdag lekker vrij ben ? :P
 
Laatst bewerkt:
Heel triest voor je Potjepedis het is werkelijk niet te geloven.
Hopelijk loopt alles voorspoedig met je verzekering.

:W Zagetta
 
Maakt het ze nog makkelijker, kunnen ze gewoon wegrijden _O- hij staat al ingeladen.


En als je langs komt, geef dan wel eerst even een belletje of ik er ben. :Y

en de hoeveelste motor is dit nou die bij jou in de buurt is gestolen. :(

(misschien toch maar eens nadenken om een handgranaat als alarm te nemen) })

Die handgranaat lijkt mij geen goed idee. Meestal stap ik om 06.30 h op de fiets en dan ben ik nog niet zo wakker waardoor ikzelf wel eens het alarm vergeet........ O-)
 
Balen man ;( , maar dan koop je toch gewoon een Honda , _O- die wil niemand hebben, blijft hij gewoon voor de deur staan.
Balen man - dikke pech in het kwadraat.

Mijn oranje 12 is te koop, maar jij mag ook gewoon het geld overmaken zonder de motor op te halen hoor, dat heeft toch weinig zin ! ;)

Ik hoop dat alles goed afgehandeld wordt met de verzekering, kun je toch weer even gaan shoppen.

Nee, niet voor een motor - maar voor een waakhond !

[afbeelding]

Oja - had ik al gezegd dat ik Vrijdag lekker vrij ben ? :P

Misschien moet ik jullie adviesen wel combineren een een waakhond(a) aanschaffen........

Enige suggesties welk type ?? :?
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het met dat linker (toch?) kuipdeel, Gewse ?

30 euro plus 8 verzendkosten - geen geld !

http://link.marktplaats.nl/185195976

Mjah die was ik al een keer tegengekomen.
Heb ook andere foto's gezien, maar kuipdeel heeft meer schade dan je op deze foto ziet.
Dan kan ik bijna net zo goed die van mij weer aan elkaar lijmen.

Het heeft nog niet zoveel haast. Ik zoek nog lekker verder tot begin maart ofzo.
 
Nu iedereen zoekt naar onderdelen/motoren, hoe staat het eigenlijk met ivo z`n motor.

Heeft hij hem al, of doet het blok het niet, of is hij hem al aan het proberen, en zit hij ergens op de Duits autobaan. :Y :]
 
Vandaag de vrije dag eens goed benut;
- eerst uitslapen ..
- naar de kapper geweest
- nieuwe banden op het koekblik laten zetten
- nog even bij Goedhart Motoren langsgeweest

Wat hebben ze daar veel motoren staan in Bodegraven, gebruikt en nieuw, keuze genoeg - veel moois gezien !
Maar toch alleen een rolletje oranje rimstriping gekocht (volgens het label is het KTM oranje ..) om de laatste finishing touch aan de 12 te geven.

Heey HorsePowerJunkie - ik wist niet dat je deze week in mijn mooie dorp bent geweest;
bij Van Vliet stonden eerst nog 2 Bugatti Veyrons te koop, maar vandaag nog maar eentje !

Ik moest vanavond zo onwijs lachen om Wegmisbruikers; werd er een oud boertje met een hond naast zich in een Mercedes aangehouden en die mocht in de politie-auto het filmpje komen bekijken. Ondertussen bleef de cameraman bij de Mercedes staan filmen, en wat denk je .... begint die hond een los kussentje op de stoel tussen z'n achterpoten te proppen en een prachtige demo "doggy-style" te geven zeg - ik rolde echt van de bank !!! _O-


_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was een lekker hondje moest eigenlijk een beetje aan Ramon denken die gaat ook zo op en neer op zijn zadel _O- _O-

Ik ben bezig om me een beetje te oriënteren qua bestemming om met diegene die belangstelling hebben een aantal dagen richting het zuiden af te zakken.
Er is al een idee om naar Oostenrijk te gaan en mijn idee is dat het medio juni zal worden, maar daar spreken we nog over.
Is er al een idee om iets te gaan doen in de wintermaanden dat bowlen is mij goed bevallen dus ook voor herhaling vatbaar.

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was een lekker hondje moest eigenlijk een beetje aan Ramon denken die gaat ook zo op en neer op zijn zadel _O- _O-

Ik ben bezig om me een beetje te oriënteren qua bestemming om met diegene die belangstelling hebben een aantal dagen richting het zuiden af te zakken.
Er is al een idee om naar Oostenrijk te gaan en mijn idee is dat het medio juni zal worden, maar daar spreken we nog over.
Is er al een idee om iets te gaan doen in de wintermaanden dat bowlen is mij goed bevallen dus ook voor herhaling vatbaar.

:W Zagetta
Belangstelling voor een mediterraans ritje heb ik zeker ! 8-)

Lawson12 en ik zijn wel op 13-14 juni naar een Kawasaki meeting in Uithoorn, verder nog geen plannen in de agenda.

Ik zal komende week eens wat concretere voorstellen doen voor een avondje uit met z'n allen, OK ? Komt goed.
 
Belangstelling voor een mediterraans ritje heb ik zeker ! 8-)

Lawson12 en ik zijn wel op 13-14 juni naar een Kawasaki meeting in Uithoorn, verder nog geen plannen in de agenda.

Ik zal komende week eens wat concretere voorstellen doen voor een avondje uit met z'n allen, OK ? Komt goed.

Goed geschreven, doc, 13/14 juni kunnen wij lekker niet. oepssssss, misschien plannen ze het dan expres in dat weekend. _O-

Het bowlen is ons ook goed bevallen, en iedereen doet er dan ook aan mee.
Karten is leuk, maar meer voor de boys alleen denk ik. of sommige babe`s
 
Ik moet toegeven dat het precies in dat weekend viel maar ik heb nog tijd met plannen dus komt wel goed.

:W Zagetta
 
Hallo is deze kroeg leeg. Het is hier bijna uitgestorven. :}
Tja - ik wil hier ook niet de hele tijd in m'n eentje zitten te kletsen ..
misschien is de 12 aan het uitsterven dankzij meerdere diefstallen, vastgelopen blokken, en gekken die naar een andere motor willen overstappen ... O-)

Wat ik een jaar geleden al merkte toen ik ging kijken naar andere bikes; de 12 heeft een redelijk kleine fanclub - ze staan niet te springen om hem in te ruilen.
Ach, ik heb 'm dan wel te koop staan maar als er geen normale prijs voor wordt geboden dan rijden we gewoon lekker door op deze machtige motor ! :]
 
Volgens mij komt het door het roken, we stonden allemaal buiten en dan is hier niemand meer maar oke ik weet wel wat ... een rondje voor de hele zaak _O-

:W Zagetta
 


Leuk hoor, mag ik :Y nou mee doen of niet. B|

Volgens mij zullen er niet veel raden, zo te lezen op het net.

Ze zitten allemaal in een herfst/winter dip, kunnen niet rijden met hun kawasaki`s en suzlukie`s.
Kijk daar heb ik nou geen last van meneer lawson 12 , met zo`n oude gammele GPZ :9~ blijf je altijd aan het sleutelen :Y , en is het voor mij altijd zomer. :9 8-)
 
Dat is een GPZ/J-model carter. Gezien de opmerkingen denk ik een 1000R of een 1100R. Mag ik nou door naar de volgende ronde?


Ha ha , voor ikasawak _O- kenners is dit een eitje toch.

Ja dr kawa, wat heeft bulfrog nu gewonnen, een gratis voorband vulling. :Y _O- :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan