ZX-9R topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo dus alweer deel 2 , dat gaat hard als je een paar weken even niet oplet .
ik zal toch eens vaker op het MF kijken .
foto van mijn brommer ermaar bij alleen was dit wel voor de schade die ik heb gehad , is niet veel aan veranderd er is een puig ruitje opgekomen die ik van KPM heb overgenomen en omdat de uitlaat nogal beschadigt was heb ik die vervangen voor een leo vince type 2
full

o ja voor ik het vergeet zx9rrobd en snuf zijn dezelfde persoon , ik dus :Y .
 
Zeg ehhh KPM. Nou zeg je wel wat van mij, maar ik zie jou ook steeds meer in het 10-forum posten.....En alleen maar gave actie foto's van 10-en enzo posten......zijn we langzaamaan de boel stilletjes aan het verraaien hiero :+ :+ :+
 
Vanmiddag met groepje op- en neer naar Renesse geweest. Daarbij 2 keer door Willemstad. Daar stonden 2 schittende blauwe ZX9'ns. Iemand van hier :Y

Leek wel voorjaar. Als mieren zoveel motoren gezien. Alle terassen afgeladen. Als dit door de ozonlaag komt mag het doorgaan. Kan je straks ook de winter doorrijden zonder O-) schaamrandje.
 
Ha die KeeZs,

Leuk idee, de ZX-9R en zijn berijd(st)er :Y . Hiero mijn bijdragen.

full

de fiets.

Greetzzz. :W
 
Tnx Heavey, ik ben ook heel wijs met mn 9 en het doet ook wel een beetje zeer hoor om em weg te doen, et is toch een beetje een kindje van me *D Maar ik denk dat ik met een 10 een waardige vervanger heb gevonden :Y :Y
Ja, maar dan had ik dit seizoen zelf niets gehad :+ . Eigenlijk was het ook de bedoeling om het volgend jaar aan het begin van het seizoen weg te doen. Maar ik kan nu voor een hele mooie prijs een 10 :9~ :9~ kopen van een bekende, maar dan moet ik geen inruil hebben, vandaar :Y :Y

Maar jullie gaan toch straks ook allemaal op een 10 rijden, of niet :Y :Y :Y

Ja behalve KPM, die gaat z1000 pruttelen :+

hehehe!

Gaat iedereen in 1x overlopen ofzo?? :( ;)

Straks ken et zx-9r topic nog bij het GPX-900 topic gezet worden :X :P


Ik ben ook wel benieuwd wat ik voor die van mij terug krijg...
Maar wil eerst gaan verhuizen en klusse, want nieuwe kost toch altijd meer geld..

Hopelijk ken KeeZs van de week nog ff lekker stukkie rijden :} :9~
 
Zeg ehhh KPM. Nou zeg je wel wat van mij, maar ik zie jou ook steeds meer in het 10-forum posten.....En alleen maar gave actie foto's van 10-en enzo posten......zijn we langzaamaan de boel stilletjes aan het verraaien hiero
ik doe het fotograferen met veel plezier, vooral die aktie shots heb ik veel lol in
dat staat los van wat ik zelf koop voor motor

ik blijf zeker in 2006 lekker op mijn ZX-9R rijden; na drie moeilijke beginjaren bevalt hij mij steeds beter :)
en als er een opvolger voor de 9 komt dan wordt het geen kawasaki meer; nadat ik gister in het aviodrome ben geweest heb ik de hoop opgegeven dat er ooit nog eens fatsoenlijke kawa gemaakt wordt
kawasaki is history !

wat is die nieuwe YZF-R6 mooi :9 O-)
 
ik doe het fotograferen met veel plezier, vooral die aktie shots heb ik veel lol in
dat staat los van wat ik zelf koop voor motor

ik blijf zeker in 2006 lekker op mijn ZX-9R rijden; na drie moeilijke beginjaren bevalt hij mij steeds beter :)
en als er een opvolger voor de 9 komt dan wordt het geen kawasaki meer; nadat ik gister in het aviodrome ben geweest heb ik de hoop opgegeven dat er ooit nog eens fatsoenlijke kawa gemaakt wordt
kawasaki is history !

wat is die nieuwe YZF-R6 mooi :9 O-)
Nee, Yam is niet mijn merk en niet mijn stijl/smaak.....Als het geen 10 wordt, wordt het een 1000rr of een mille (2004)
 
ik doe het fotograferen met veel plezier, vooral die aktie shots heb ik veel lol in
dat staat los van wat ik zelf koop voor motor

ik blijf zeker in 2006 lekker op mijn ZX-9R rijden; na drie moeilijke beginjaren bevalt hij mij steeds beter :)
en als er een opvolger voor de 9 komt dan wordt het geen kawasaki meer; nadat ik gister in het aviodrome ben geweest heb ik de hoop opgegeven dat er ooit nog eens fatsoenlijke kawa gemaakt wordt
kawasaki is history !



Ja KPM dat is nu je gevoel,sprak toevallig Vrijdagavond een man op de Sportschool en die vond mijn Kawa super,hij had zelf een Kawa 636 gekocht,had een overstap naar een ander merk gemaakt maar miste het speciefeke Kawa geluid en de dingen die een Kawa heeft en andere niet ,en is toen toch maar weer Kawa gaan rijden en was weer helemaal gelukkig
Is echt geen smoes heb er al meer gezien die toch weer terug op een Kawa kwamen ,en jij iets anders als een Kawa ,dat geloof je toch zeker zelf niet.
 
ik doe het fotograferen met veel plezier, vooral die aktie shots heb ik veel lol in
dat staat los van wat ik zelf koop voor motor

ik blijf zeker in 2006 lekker op mijn ZX-9R rijden; na drie moeilijke beginjaren bevalt hij mij steeds beter :)
en als er een opvolger voor de 9 komt dan wordt het geen kawasaki meer; nadat ik gister in het aviodrome ben geweest heb ik de hoop opgegeven dat er ooit nog eens fatsoenlijke kawa gemaakt wordt
kawasaki is history !



Ja KPM dat is nu je gevoel,sprak toevallig Vrijdagavond een man op de Sportschool en die vond mijn Kawa super,hij had zelf een Kawa 636 gekocht,had een overstap naar een ander merk gemaakt maar miste het speciefeke Kawa geluid en de dingen die een Kawa heeft en andere niet ,en is toen toch maar weer Kawa gaan rijden en was weer helemaal gelukkig
Is echt geen smoes heb er al meer gezien die toch weer terug op een Kawa kwamen ,en jij iets anders als een Kawa ,dat geloof je toch zeker zelf niet.
full
 
@ Arie,

Met dit weer is het leven al snel goed *D Vandaag iets gedaan, wat ik anders niet vaak doe, nl. een paar plezier kilometers gemaakt :] 100 om precies te zijn in het nu wat drogere west-brabant ;)
En een huis is net een bike, vind ik tenminste, je raakt nooit uitgeklust. Alhoewel ik meer aan het huis doe, dan aan de fiets O-) Ik blijf nog wel ff 9 rijden ook gezien de pecunia (het gebrek ervan :X ) , maar ik vind het zeker geen straf hoor. Maar dat hoor ik de anderen ook niet beweren.

Greetzzz en tot een volgende keer :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan