ZX-9R topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
shit... moet ik me weer bij mace aansluiten.. :X

Kwil alleen een Gixxer vanaf 2003 toevoegen ;)
ga eens werken joh :P


CBR1000rr of gsxr750 was het toch KeeZs??
Kan er inderdaad wel mee door. Zaterdag ff op een 1000rr gezeten (repsol uitvoering). Zit wel goed, maar wel klein hoor. Net alsof je op een naked rijdt, zo in de wind zit je
 
ga eens werken joh :P


CBR1000rr of gsxr750 was het toch KeeZs??
Kan er inderdaad wel mee door. Zaterdag ff op een 1000rr gezeten (repsol uitvoering). Zit wel goed, maar wel klein hoor. Net alsof je op een naked rijdt, zo in de wind zit je

hehehe. Heeej aap, doe je het nog??! :Y

Joh wist niet da die zo klein zat.. Heb wel op de buurman zn 1000rr gezeten van 2004. Voorral lager voor lijkt die, waardoor je gaat hange..
Beetje knudde, alle nieuwe bikes (supersport) moet je helemaal voorover ligge, en is da vaak funest voor de wat langere man '(

Nog op je 636 2003 gerede??
 
He, weer een nieuw topic om vol te dumpen.... :o

Keesz, hoeveel webspace heb je nodig voor de manuals? BTW, die link naar kawasaki-parking stond al op de site onder diverse!! O-)

vandaag niet echt weer om te gaan rijden, morgen even kijken hoe het er voor staat :Y :]

Denk aan ongeveer 300mb ruimte.. de PDF's zijn namelijk bijna 100mb per stuk.
 
hehehe. Heeej aap, doe je het nog??! :Y

Joh wist niet da die zo klein zat.. Heb wel op de buurman zn 1000rr gezeten van 2004. Voorral lager voor lijkt die, waardoor je gaat hange..
Beetje knudde, alle nieuwe bikes (supersport) moet je helemaal voorover ligge, en is da vaak funest voor de wat langere man '(

Nog op je 636 2003 gerede??
je zit inderdaad meer voorover en in combinatie met de lagere kuipruitjes zit je dus meer in de wind. vooral doordat wij langer zijn '(

Niet op die 2003 gereden, was helaas in gebruik door de eigenaar.



Nog mensen een echte motor kopen trouwens? O-)
Kawasaki ZX-6R 1998
 
Keezs ik heb ze iets kleiner gemaakt:

1-klein.JPG


2-klein.JPG


3-klein.JPG


Mag ik er nu wel bij ? :+ :X
 
Ik heb anders nog wel een paar gedetailleerde foto's kun je evt de staat van de bike zien. Je mag het ook aan Heavey of KPM vragen, die heb em in real live gezien.

ps kmstand is nu 22500 en een beetje

Ik heb ook al ergens een 2001 model gezien die binnen mijn budget valt :9~
Zijn er nog bepaalde dingen waar je bij een 2001 model op moet letten??
 
zo dus alweer deel 2 , dat gaat hard als je een paar weken even niet oplet .
ik zal toch eens vaker op het MF kijken .
foto van mijn brommer ermaar bij alleen was dit wel voor de schade die ik heb gehad , is niet veel aan veranderd er is een puig ruitje opgekomen die ik van KPM heb overgenomen en omdat de uitlaat nogal beschadigt was heb ik die vervangen voor een leo vince type 2
(Afbeelding)
o ja voor ik het vergeet zx9rrobd en snuf zijn dezelfde persoon , ik dus :Y .

aiii das wel jammerz die schade!
What happend, en is het ernstig??
 
Ik heb ook al ergens een 2001 model gezien die binnen mijn budget valt :9~
Zijn er nog bepaalde dingen waar je bij een 2001 model op moet letten??

Oww Mace wilt zijn prijs ook wel hoger maken! ;)

Maaruuh wat heb je te besteden en wat zoek je ongeveer voor negen? en wat voor opties??
 
Oww Mace wilt zijn prijs ook wel hoger maken! ;)

Maaruuh wat heb je te besteden en wat zoek je ongeveer voor negen? en wat voor opties??

Wat ik te besteden heb ga ik niet vertellen.... ;) Maar in eerste instantie keek ik uit naar een ZX 9 van '98 of '99 maar nu lijkt het erop dat een 2001 binnen bereik komt.
Er hoeven voor mij niet persé opties op te zitten, origineel is goed.
ik vind het wel gaaf als er een achterspatbord (of hoe noem je zoiets?) op zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan