ZX10R Deel 21: Upskirt Rokjes, Zomer in aantocht!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeah dat zal ik wel weer geweest zijn ,al 13 jaar vet vet vet :)

ok, adhd modus uit, zal me weer gedragen :P
Brrrrrrr raggeeee beukeeeee!!! :P
full
 
Gutenmorgen *O*

Wakker worden het is een mooie dag om te rijden !! :]

Jammer dat ik moet werken ... :Z
 
het probleem van een minimale reply eis stellen is wel dat mensen die niets te melden hebben dan maar onzin gaan melden en daar wordt het ook niet beter van.

ik hoop dit weekend eindelijk na 2 maanden de nieuwe 10 in de schuur te hebben staan de eerste kilometers te maken en hopelijk niet tot de conclusie te komen dat er iets mee mis is.
 
als je in 2 maanden 10 keer helemaal niets te melden hebt ?

das eens in de 2 weken eens HOI alles goed, HOI leuk ritje gehad vandaag, HOI zag een 10 op assen met MF stickert, iemand van hier?

Wordt nu gelukkig niet heel veel onzin gemeld, tis toch ook een gezelligheids forum?
En als er serieus een vraag wordt gesteld, krijg je soms toch ook serieus antwoord over iets technisch of waar je het beste iets kunt betstellen of zo?


Ik kwam nadat ie al in me schuur stond na 2 weken achter dat er een hoek uit onderkuip was, was zwart, wilde toch graag groen maar toch, das dan wel weer € 250.........
als ik nog eens wat koop, ga ik er 2 uur naar kijken met 2 anderen, niet meer 20 minuten, bakkie koffie, inpakken en wegwezen...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan