Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.916
- 530
Mwoah heavey. Als je met een standaard set up niet eens normaal over een circuit kan rijden is dat natuurlijk wel super irritant! Heb genoeg standaard GSXR'en van de baan zien gaan vanwege het inlaatgeluid. En niet alle circuits hebben een Open Uitlaatdag.
Als je na 6 uur pas begint te gassen
Tijdens de NBC (no budget cup) met een blade aan het racen. Constant 88DB, na 6 uur in eens er overheen.
Hoezo loterij.
Mwoah heavey. Als je met een standaard set up niet eens normaal over een circuit kan rijden is dat natuurlijk wel super irritant! Heb genoeg standaard GSXR'en van de baan zien gaan vanwege het inlaatgeluid. En niet alle circuits hebben een Open Uitlaatdag.
Als je na 6 uur pas begint te gassen
De motor ga ik voorlopig niet verkopen. Echter, wil ik dit jaar van genieten moet die onderhouden worden.
Ik ben van plan om dit jaar de kat te vervangen en ik heb al een adres en de tussenpijp is nog in bestelling. Alleen ik had gelezen over een racefilter/luchtfilter om de prestatie te verhogen bij het verwijderen van de kat?
Weet iemand hier waarover ik het heb? Zelf onder je 10? Zo ja, ik zou graag meer info willen want die zou ik dan zelf willen bestellen! (link eventueel waar besteld?)
Verder heb ik tot zover 4 liter olie en een oliefilter ingeslagen. Iemand enig idee wat meer essentieel is voor een klein of groot onderhoud? Wat meer aan te schaffen of rekening mee houden?
Alvast bedankt!
Prestaties Verhoog je niet echt met het verwijderen van kat of andere luchtfilter, je ECU gooit er een vaste hoeveelheid benzine in en meer lucht gaat niet echt wat uitmaken want een euro 3 motor staat standaard enigszins arm. Wil je meer vermogen dan moet je naast een luchtfilter/uitlaat ook in de ECU gaan rommelen.
Voor groot onderhoud kun je het beste ff je werkplaatshandboek bekijken, uit mijn hoofd olie, koelvloeistof, remvloeistof, oliefilter, luchtfilter, kleppen stellen, gasklephuizen syncen, bougies en alles smeren (link systeem, kabels enz).
In de OP staat een WPHB. Daarin kan je precies zien wat je bij welke kilometerstand moet doen. Enne, uiteraard hangt dit ook af van het gebruik van je fiets, niet alleen van de kilometerstandDe motor ga ik voorlopig niet verkopen. Echter, wil ik dit jaar van genieten moet die onderhouden worden.
Ik ben van plan om dit jaar de kat te vervangen en ik heb al een adres en de tussenpijp is nog in bestelling. Alleen ik had gelezen over een racefilter/luchtfilter om de prestatie te verhogen bij het verwijderen van de kat?
Weet iemand hier waarover ik het heb? Zelf onder je 10? Zo ja, ik zou graag meer info willen want die zou ik dan zelf willen bestellen! (link eventueel waar besteld?)
Verder heb ik tot zover 4 liter olie en een oliefilter ingeslagen. Iemand enig idee wat meer essentieel is voor een klein of groot onderhoud? Wat meer aan te schaffen of rekening mee houden?
Alvast bedankt!
Top. Ik zie dat ik wat heb gekocht, maar kan nog wel wat bij zo te zien hah.
Ik ben wel benieuwd wat Goedhart dan eerder gedaan heeft bij een beurt van meer dan 1.200 euro.Het is een 2009 model met net wat over de 35 duizend op de klok.
Nu is het toch een goeie tijd geleden dat die een onderhoud heeft gehad; juni '16 met 28,4 duizend op de teller.
En over K&N filters zei ik eerder.Wat betreft luchtfilter, denk dat die van K&N wel voldoende zou zijn..
Dit werd ter plaatse afgedaan als een meetverschil. Ik had er toch wel meer van verwacht.Gaf mij +0.5 pk op de bank bij Frederiks / Tovami.
Vooraf gemeten met een notabe vuil filter..
Komt omdat de witte langzamer zijn ...Ik ben wel benieuwd wat Goedhart dan eerder gedaan heeft bij een beurt van meer dan 1.200 euro.
Nu neem je aan dat er een hele berg zaken nog een keer gedaan moeten worden.
Het luchtfilter is ondertussen zeker niet veroudert (met perslucht schoon blazen), bougies ook niet, koelvloeistof niet.En over K&N filters zei ik eerder.Dit werd ter plaatse afgedaan als een meetverschil. Ik had er toch wel meer van verwacht.
En over K&N filters zei ik eerder.Dit werd ter plaatse afgedaan als een meetverschil. Ik had er toch wel meer van verwacht.
Komt omdat de witte langzamer zijn ...
Volgende week MACZ, ik weet nog niet of ik erbij kan zijn. En zag dat jij nog last van een slippende koppeling hebt, lekker begin van het seizoen .
Ik ben wel benieuwd wat Goedhart dan eerder gedaan heeft bij een beurt van meer dan 1.200 euro.
Nu neem je aan dat er een hele berg zaken nog een keer gedaan moeten worden.
Het luchtfilter is ondertussen zeker niet veroudert (met perslucht schoon blazen), bougies ook niet, koelvloeistof niet.
Zijn dure zooi, maarja Goedhart he...
Hij heeft 35078 monteurs en 36km oppervlakte als vestiging, vandaar dat ik naar een 1-mans zaken ben zoeken die goed en eerlijk hun werk doen voor geen behoorlijk klauw aan geld..