Wat klote, je was toch nog niet zo lang begonnen met circuit rijden op de zx10r? Anyways, fijne shock, succes met de verkoop en beterschap.
Edit: overigens zou ik altijd foto's en een vraagprijs toevoegen aan een advertentie. Mocht je nog wat spullen los willen verkopen (valdoppen/uitlaat/remblokken/regenbanden) heb ik wel interesse.
Gebaseerd op? Puur visueel door dat kijkglas? (ervan uitgaand dat een gen1 dat ook heeftIk heb het idee dat mijn olie niveau stijgt van mn Gen1..
Iemand hier ervaring mee? Lekkende injectors? Te rijk afgestelde powercommander? Zuiververen gaar? De motor rijdt overigens goed, zonder roken, bokken of rare geluiden.
Ik heb het idee dat mijn olie niveau stijgt van mn Gen1..
Iemand hier ervaring mee? Lekkende injectors? Te rijk afgestelde powercommander? Zuiververen gaar? De motor rijdt overigens goed, zonder roken, bokken of rare geluiden.
Je eigen niet druk maken , een beetje olie verbruik is niet erg ( mits 1 liter op 1000 km )
De mijn 3e generatie heeft ook af en toe een beetje olie nodig .
Zoon rit naar Bruno 2500 km moet ik ook 1/4 liter erbij flikkeren .
Motor loopt verders als een kogel , zo goed
Ik zou me er niet echt druk over maken .
Mijn 2004 had geen olie verbruik overigens toendertijt .
Ik niet.Ik heb het idee dat mijn olie niveau stijgt van mn Gen1..
Er komt olie bij, verbruikt niet als ik goed goed begrijp,
Ik zeg steeds aftappen en verkopen een goud mijn zo kawa.
Probeer eens een paar keer het zelfde te peilen, of de zelfde plek zelfde situatie en goed recht houd.
vraagje,
Vandaag viel mijn 04 zx10r opeens uit op snelweg bij gasterugnemen.
Op de vluchtstrook ging de motor na een paar keer proberen te starten en onregelmatig lopen (3cilinders en rokend)ineens weer goed lopen.
Een halfuur later wilde hij na een pitsstopniet meer goed lopens starten, steeds rokens en onregelmatig lopend.
Na 5 minuten proberen loopt hij na ineens weer goed ??????
enig idee? ik denk iets met ontsteking, maar hij knalt niet...
Das ook mijn eerste gedachte (of de bobine). Alleen verklaart dat - volgens mij - niet het roken. Of komt het roken dat doordat de ingespoten benzine niet goed verbrand???Een bougie kapot? Heb het zelfde gehad met mijn gsxr nieuwe bougies er in en klaar was het.
Een bougie kapot? Heb het zelfde gehad met mijn gsxr nieuwe bougies er in en klaar was het.
Als er een bougie kapot is, dan gaat die het toch niet opeens weer doen?
De motor deed het gewoon weer goed.
Jep ik had het zelfde verhaal op de weg naar huis ging die toch weer op 4cyl lopen dus kan gewoon doet die het alleen op hogere temperaturen ofzo.
In de stad ging die op 3 lopen en toen gestopt een uitlaat idd koud toch voorzichtig naar huis gereden na telefoontje met een motor zaak en onderweg liep die weer goed toch alles vervangen en geen last meer gehad.
Dat is leuk, dat kan ik ook wel een keer doen.MotoGP gekeken bij Republic Moto in Rotterdam
Ik denk dat de Ducati club er was, waren nogal in de meerderheid..
Check eerst even of alles nog goed vast zit. Je zal niet de eerste zijn waarbij een bougie los is getrild. En als je dan toch kijkt, kijk dan ook naar de stekkers van en naar de bobines. Mijn bobine was van binnen verroest waardoor mijn fiets op drie cilinders liep. Tenzij ik echt gas ging geven, dan kwam nummer vier er gewoon bijOk,bedankt. Ga andere bougies proberen, lekker werkje.....
Check eerst even of alles nog goed vast zit. Je zal niet de eerste zijn waarbij een bougie los is getrild. En als je dan toch kijkt, kijk dan ook naar de stekkers van en naar de bobines. Mijn bobine was van binnen verroest waardoor mijn fiets op drie cilinders liep. Tenzij ik echt gas ging geven, dan kwam nummer vier er gewoon bij. Of was dit de eco stand .
Dat schijnt wel benzine te schelen - het uitschakelen van cilinders.Check eerst even of alles nog goed vast zit. Je zal niet de eerste zijn waarbij een bougie los is getrild. En als je dan toch kijkt, kijk dan ook naar de stekkers van en naar de bobines. Mijn bobine was van binnen verroest waardoor mijn fiets op drie cilinders liep. Tenzij ik echt gas ging geven, dan kwam nummer vier er gewoon bij. Of was dit de eco stand .
Dat is leuk, dat kan ik ook wel een keer doen.
Gisteren weer op de RSV gereden na 2 weken ZX, nu weet ik het zeker, de RSV mag wegHartstikke leuk zo'n V-twin en met alle plezier 2 jaar op gereden maar doe mij maar wat minder power onderin en meer bovenin.
MotoGP gekeken bij Republic Moto in Rotterdam
[afbeelding]
Ik denk dat de Ducati club er was, waren nogal in de meerderheid..
[afbeelding]
Mag deze in de OP?
Vet mooie striping man! Is dat trouwens een aftermarket hugger?