ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

En bij die IMA set komt geen contact slot meer,ik laat toch die ecu flashen en dan laat ik gelijk het contactslotherkenning eruit halen.
Ik had liever zo'n stekker ertussen uit Amerika van Woodcraft maar dat gaat helaas niet want in Amerika wordt die ZX10R uit 2004/5 geleverd zonder sleutelherkenning dus stekker kan hier het contactslot niet omzeilen.
Had ik met de gsx-r k5 ook bij verwijderen van contactslot , maar woodcraft heeft hier een eu-us adapter harnas voor.
Mss hebben ze dat voor de 10 ook :)
Als je contact met ze opneemt via mail heb je vrij snel antwoord ;)
 
Sinds afgelopen zaterdag staat mijn 10 bij Stamsnijder..
Toch wel even met de neus op de feiten gedrukt, er zat (ik gok) wel een 7cm stick-slip in de voorvork :$ :X
(gewoon standaard keerringen... Met SKF ringen zou het véééééél beter moeten zijn)
Bij het 04/05 model kan je ook nog de eindaanslag (dacht 35mm) verlagen, origineel stopt de vering veel te vroeg met die extra mm's heb je echt veel meer veerweg.

Skf keerringen worden soms niet aanbevolen vanwege de coating op de binnen buizen van de voorvork dan heb je wel is waar minder slip stick maar ook veel sneller lekke ringen omdat de coating te glad is op de zx10 poten.
 
Laatst bewerkt:
Skf keerringen worden soms niet aanbevolen vanwege de coating op de binnen buizen van de voorvork dan heb je wel is waar minder slip stick maar ook veel sneller lekke ringen omdat de coating te glad is op de zx10 poten.
Menige technische keuring bij circuitdagen wijzen ze naar de vorkpoten..
Mwoaah dat is standaard mijnheer de keuringexpert. :P ;)

Heel vaak een lichte aanslag bij de zwarte keramische coating. 8-)
 
Menige technische keuring bij circuitdagen wijzen ze naar de vorkpoten..
Mwoaah dat is standaard mijnheer de keuringexpert. :P ;)

Heel vaak een lichte aanslag bij de zwarte keramische coating. 8-)

Jep mede door advies hyperpro geen SKF seals genomen en ook nooit last gehad van lekkende seals, die aanslag hebben ze er gelijk uitgehaald was echt 10x beter.
 
Niet meer zo zelfstandig als dat het was. :?

SO Products bestaat al meer dan 10 jaar en is gevestigd in het Duitse Bad Bentheim, op slechts een steenworp van de Nederlandse grens. SO Products, in Nederland vooral bekend van het suspension service center van Andre Stamsnijder in Bornerbroek, is in de Duitse markt bekend als leverancier van vering en uitlaat techniek met een uitstekende knowhow en service.
Twee jaar geleden heeft Hyperpro, de fabrikant van vering en demping produkten de Duitse distributietak van dit bedrijf overgenomen om zo haar greep op de Duitse markt te vergroten. Het van oorsprong Nederlandse SO Products heeft een uitgekiende productportfolio, met niet alleen Hyperpro vering producten, maar ook andere grote namen als YSS schokbrekers, LASER uitlaatsystemen, PAZZO rem –en koppeling hendels, Spiegler rem-schakelsets, BF lithium-ion accu’s, DNA luchtfilters.

Dat klopt inderdaad ook.

Een maat van mij bij Hyperpro vertelde inderdaad dat hij steeds vaker voorpoten vanuit duitsland kreeg opgestuurd.
Voor service of ombouw.
 
Dat klopt inderdaad ook.

Een maat van mij bij Hyperpro vertelde inderdaad dat hij steeds vaker voorpoten vanuit duitsland kreeg opgestuurd.
Voor service of ombouw.
Paul, Bas of iemand achter de schermen? ;)
Als het in Duitsland gaat lopen dan kunnen er wel honderd man bij. :o (Hier ikke! :+ )
Ok supermooie kroonplaat trouwens :)
Ben sinds vandaag in het bezit van een kentekenplaat voor de zx10r dus als het eens beter weer word ga ik stukje :] en een fototje maken voor de OP :)
Ik heb een verbrijzelde ellepijp en spaakbeen met titanium verbonden en rij al sinds dinsdag. :9~
Vandaag was het ook weer heerlijk weer totdat het ging regen de tweede helft van de middag.
 
Laatst bewerkt:
Prima rijden weer met deze temperatuur :]
26862476568_0aeda4b8d6_o.jpg
 
geen geld voor die van jou :Y

eind dit jaar maar s kijken voor een 2016 model ;)

ik kreeg 6250 bij molenaar maar dan moest er 13000 bij -O-


Niemand geeft de hoofdprijs terug op inruil , valt altijd tegen want een bedrijf moet ook weer marge kunnen verdienen .

Heb sinds gisteren geen zx10r meer Thuis staan ( verkocht ) :Y

Zou nog wel een rondje op me jeugdbrommer kunnen doen (die ik nog steeds heb)kreidler RS .
Of een rondje op de Piaggio zip van me zoon .
Maar doe voor mij toch maar zoon bokgeile zx10r generatie 🖐5 .
Voel dat het goed gaat komen : over een week weet ik meer, en komen we elkaar vast is tegen :t :]
 
Niemand geeft de hoofdprijs terug op inruil , valt altijd tegen want een bedrijf moet ook weer marge kunnen verdienen .

Heb sinds gisteren geen zx10r meer Thuis staan ( verkocht ) :Y

Zou nog wel een rondje op me jeugdbrommer kunnen doen (die ik nog steeds heb)kreidler RS .
Of een rondje op de Piaggio zip van me zoon .
Maar doe voor mij toch maar zoon bokgeile zx10r generatie 🖐5 .
Voel dat het goed gaat komen : over een week weet ik meer, en komen we elkaar vast is tegen :t :]

Dat is snel!
Maar niet verwonderlijk.

Succes met je zoektocht. *D
 
Niemand geeft de hoofdprijs terug op inruil , valt altijd tegen want een bedrijf moet ook weer marge kunnen verdienen .

Heb sinds gisteren geen zx10r meer Thuis staan ( verkocht ) :Y

Zou nog wel een rondje op me jeugdbrommer kunnen doen (die ik nog steeds heb)kreidler RS .
Of een rondje op de Piaggio zip van me zoon .
Maar doe voor mij toch maar zoon bokgeile zx10r generatie 🖐5 .
Voel dat het goed gaat komen : over een week weet ik meer, en komen we elkaar vast is tegen :t :]

komt goed zien mekaar vast wel weer :)
 
Iemand hier zijn Kopppelings handel/hevel vervangen voor een verstelbare variant?
Ik grijp mijn hevel aan met de toppen van mijn vingers, ik zoek naar wat meer gemak voor de langere ritten.

Enige ervaringen met welk merk en shop/verkoper?
 
Terug
Bovenaan Onderaan