Nee,2004 en 5 zijn verschillend.2005 is meer limegreen dan 2004.Vergeet niet,ik heb ze allebei
Hier kan je het napluizen.2004 groene tank bijv. is ander nr. dan 2005 en zelfs bij 2005 tank zijn er 2 verschillende nummers voor groene tank.
Kawasaki - ZX 1000 NINJA ZX-10R - (C2) C2 2005 - FUEL TANK - Parts
Mijn spanningsregelaar is defect geraakt afgelopen weekend.
Nu zie ik op internet diverse spanningsregelaars, Jullie enig idee of de spanningsregelaar van 2006-2007 ook op het 2008-2010 model past (en werkt)?
Tweedehands zie ik ze voor 40 euro en nieuwprijs is 102.
Ze zien er precies hetzelfde uit, maar wellicht is er binnen de behuizing wat anders gaande waar ik niet van af weet.
Bedankt.
Op die site in mijn post is dat zo te vinden.Ik zou de originele part nrs even vergelijkenals dat overeen komt is het sowieso goed
Mijn spanningsregelaar is defect geraakt afgelopen weekend.
Nu zie ik op internet diverse spanningsregelaars, Jullie enig idee of de spanningsregelaar van 2006-2007 ook op het 2008-2010 model past (en werkt)?
Tweedehands zie ik ze voor 40 euro en nieuwprijs is 102.
Ze zien er precies hetzelfde uit, maar wellicht is er binnen de behuizing wat anders gaande waar ik niet van af weet.
Bedankt.
04/07 is gelijk en 08/15
....of is het gewoon shit happens of geluk hebben?
Gr Jeffrey
Ik ken nog al wat mensen die dol zijn op wheelies en dan regelmatig wat minder subtiel neerkomen.Heeft dit met rijstijl of iets maken ?
Ik denk dat als je kijkt naar andere motoren er altijd wel ergens kwaaltjes zijn. Al is een gescheurd frame natuurlijk wel iets meer dan een kwaaltje, helemaal omdat je dit niet zelf zo kan repareren.Ik ben momenteel op de markt voor een ZX10 uit 04/05 (misschien 06/07)
Maar lees best wel veel over een gescheurd frame.. dit weerhoud mij er eigenlijk van om zo`n motor te kopen.
Het is niet te zeggen als je er een koopt die daar geen last van heeft, het dan ook niet gaat komen lijkt mij?
Heeft dit met rijstijl of iets maken of is het gewoon shit happens of geluk hebben?
Gr Jeffrey
Klopt!! Lekker rustig door de bochtjes en niet te veel op het gas8 jaar op dezelfde motor? Dan rij je zeker als een oud omaatje?
Menige BMW heeft dan al 2x een volledige motorblokrevisie gehad.
Beter kan niet, mooie combi.Klopt!! Lekker rustig door de bochtjes en niet te veel op het gas.
Vind wel dat mijn nieuwe helm een hele vooruitgang is
Bij al die mods kan ik ook niet achterblijven: Brembo achterremklauw (nikkel gecoat) in bestelling staan, CNC gefreesde kroonplaat van Zeta in bestelling staan, achterrem bracket is binnen (tip van HansZX10 ), carbon zijkappen van CarbonKing zijn binnen.
In eerste instantie geef ik je gelijk hoor, ik verwacht toch echt dat de kwaliteits processen/controles voldoende hoog zijn dat er geen maandag modellen tussen zitten.Een maandagmorgen frame bestaat denk ik niet, ze hadden in 2004 al lasrobots.
In serieproductie van deze schaal wordt alles hetzelfde gemaakt. Materiaaldikte etc..