zx12 space kanon fighter

hier het uitgangspunt voor z1300, toch lekker een 6pitter
full
 
het komt niet meer op de laatse cc aan, de brommer is bijna niet meer te handelen, rij momenteel op bt002 race banden om dr niet op rotondes af te kukkelen, blockje is heel zenuwachtig op het gas
 
hey die merken streid voer ik thuis wel, m'n vrindin rijd een suus en dat geeft al discussie genoeg, ze laat hem gelukkig al bij anderen repareren ;-)
 
je bedoeld het SEN feest, ben blij dat het afgelopen is , 6 dagen dronken en portomonais leug
Bier was lekker en redelijk goedkoop. En een paar lekkerij wieven dus dan komt alles goed en aansluitend met de taxi naar de camping. Alles perfect geregeld, anders had ook niemand de weg terug gevonden. O-) O-)
 
full


hier de basis voor de z1300, wel een lomp paard van +300 kilo,
daar moest flink de zaag in om dr wat van te maken
echt iets voor HARDCORE SCHROEVERS

Wat betreft de SEN, ja ben weer bijna nuchter, was weer een complete veldslag van 5 dagen :9 :r ;( :) }) '( 8-) :+ :} :9~ :P :( :z :? :X O-) :o *O* -O-
 
Mooi dat er weer een zx12r als basis wordt gebruikt. Ik heb er zelf ook een. En Geiger ken ik ook. Ik heb voor de ramair covers ander model gekozen van Carbon. Past en werkt prima. Woon zelf in Hengelo OV. Zal je topic bijhouden. gr. Obsession
 
hallo obsession, met michael geiger gaat het op dit moment helemaal niet goed, hij is ban ze bike gestuiterd en heeft van af pasen tot half juni in coma gelegen, zo als het er nu uit ziet weet hij helemaal niet meer wat een zx12 is, jammer was een coole coureur die wist hoe een zx de baan rond moest
 
hey aalten, daar zijn toch vast wel meer fighters gebouwd of niet ??
mn moeder komt uut aaaaalt'n ;-)

Volgens mij niet zo veel. Ik rij geregeld mee met de achterhoek United Topic. Daar zat er ook eentje bij, maar die is helaas op de terug weg vanuit Luxemburg geploft en heeft nu een gaatje in het blok.
 
Volgens mij niet zo veel. Ik rij geregeld mee met de achterhoek United Topic. Daar zat er ook eentje bij, maar die is helaas op de terug weg vanuit Luxemburg geploft en heeft nu een gaatje in het blok.

Kars bedoel je?
Jammer man, mooie Fighter
 
gewoon meer orgineel vermogen nemen voor de basis, loopt ook nie zo snel stuk.
zx12r is goed voor 208pk met een power comander en akrapovic of micron gaspijp voor (kost ff zoeken) 1000 euro en vanaf bj 2003 komt er een g-pack bij om de begrenzer uit te schakelen, (230 euries)
 
Terug
Bovenaan Onderaan