zx12 space kanon fighter

oh eh ik koop trouwens mn banden van een race team hier uit de buurt, die krijgen ze gesponsord , en na een paar rondjes op de baan gaan de banden dr toch weer af , en koop ik ze voor weinig ;-)
 
Mooi project hoor,ziet er goed uit,ik ben benieuwt hoe hij er uit ziet als hij klaar is (klopt niet wat ik zeg want zo'n project is nooit klaar). suc6 met bouwen.
En misschien wat inspiratie doormiddel van deze!
full



Grtz ED.
 
hey die zou zo uit de stal van geiger sport kunnen komen, masker en de kappen, zijn het zelfde, de onderspoiler heb ik ook maar vind die uitlaatpartij in het zicht ook wel een geil gezicht zie ook de sp12F van michael
full


ps: staat/stond deze motor niet te koop op marktplaats ????
 
alle twee mooie machines, maar als ik voor de sp12 van michael ga, dan doen we de portmonais mog effe verder los,
hier de assesoire lijst:

Fighterumbau Bausatz 2112,00 €
Frontmaske mit Scheinwerfer/ Blinkern 420,00 €
Haltekit Armaturen 90,00 €
E-Satz 25,00 €
Halter für Frontmaske 125,00 €
Radiatorcover links & rechts 350,00 €
Bugspoiler 200,00 €
Hinterradabdeckung 139,00 €
Heck-Unterverkleidung mit Rücklicht 329,00 €
kurzer Kotflügel 149,00 €
Spiegel CNC gefräst (Paar) 180,00 €
Spiegelaufnahme rechts 25,00 €
Kupplungsarmatur links 80,00 €
Fahrwerk Kit 5587,00 €
Gabelbrückenset SP, 58mm oben und unten mit verstellbarem OFF-Set
1150,00 €
Marzocchi M50 Race Gabel rot eloxiert 2650,00 €
Anbaukit (Alu-Steckachse, Bremssattelhülsen, Radbuchsen) 230,00 €
Wilbers Federbein Classic mit PRS u. hydr. Federvorspannung 1029,00 €
Hyper Pro Lenkungsdämpfer rot mit schwarz eloxiertem Halteplattenkit 528,00 €
Leistung Kit 1947,00 €
Micron Kompl. Anlage m. Hydratech Krümmer u. Carbon Endschalldämpfer 1170,00 €
PC III USB optimiert 329,00 €
SP-Pack für offene Leistung ohne Begrenzung 199,00 €
Schaltung mit Quickshifter 249,00 €
Bremsen Kit 1105,00 €
Lucas Radialbremszylinder 309,00 €
ABM Peak Scheiben vorne und hinten 549,00 €
Stahlflex Bremsleitungskit “Premium” 169,00 €
Titanschrauben Kit 78,00 €
Räder Kit 4180,00 €
BST Carbon Felgen mit Pirelli 120/70 u. 190/55 zr17 Bereifung,
Winkelventile, Felgenrandaufkleber SP 4180,00 €
Ergonomie 803,00 €
3D-Lenkerset 284,00 €
SP12 Fußrastenanlage 519,00 €
Lackierung 900,00 €
Design by Bereiter/Geiger 900,00
Armaturen 238,00 €
Scala 360 km/h o. Begrenzung der tatsächlichen Anzeige Zifferblätter SP und Tachokonverter 238,00 €
Dies und das Kit 959,00 €
Sturzpads 156,00 €
Carbon Auspuffhalter 89,00 €
Soziusrastenanlage in schwarz Pulverbeschichtet 50,00 €
Bagster Sitzbankbezug schwarz-rot 160,00 €
Kennzeichenhalter 39,00 €
Enuma Kette SRX rot mit Wieres Aluminium Kettenrad 245,00 €
Rote Heckständeraufnahmen 20,00 €
Aluminium Schraubenkits für alle Anbauteile 200,00 €
Arbeitszeit 3300,00 €

doe je dr een nieuwe zx12 van 16000 euries bij, en je hebt een leuke basis van zo.n 38000 euries
 
Geen idee, maar deze stond er wel,kon ook op speurders zijn geweest hoor!
full



Grtz Ed.
 
nou ja , de arbeid kunne we zelf nog wel aan, dat scheelt dan weer 300 euro,
maar prijs technisch niet te doen, koop je toch gewoon twee nieuwe motoren voor

hobby is hobby pffffff, nu alleen nog uit de hand laten lopen ;-))
 
is ook een mooie, ben helemaal weg van die remschijven, wel een duur grapje moet ik zeggen
een bug spoiler heb ik ook liggen, maar weet nog niet of die dr onder gaat, heb daar zo mn twijfels,
bij deze blauwe hebben ze de achterbrug aangepast, heb je ook een foto van opzij??
 
is ook een mooie, ben helemaal weg van die remschijven, wel een duur grapje moet ik zeggen
een bug spoiler heb ik ook liggen, maar weet nog niet of die dr onder gaat, heb daar zo mn twijfels,
bij deze blauwe hebben ze de achterbrug aangepast, heb je ook een foto van opzij??
Je moet effen Quoten, dan weten we waar jij antwoord op geeft, leest makkelijker.

Grt Bobbl 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Geen idee, maar deze stond er wel,kon ook op speurders zijn geweest hoor!
(Afbeelding)


Grtz Ed.


is ook een mooie, ben helemaal weg van die remschijven, wel een duur grapje moet ik zeggen
een bug spoiler heb ik ook liggen, maar weet nog niet of die dr onder gaat, heb daar zo mn twijfels,
bij deze blauwe hebben ze de achterbrug aangepast, heb je ook een foto van opzij??


sorry , zo beter ?
 
voor de liefhebber, de grijze zx12 , die je zo links en rechts naat de mijne ziet staan is nog te koop, 7500 euries , moet eerst worden ingevoerd voordat je het tupperware dr af sleuteld, hij is van mei/2003(eerste op naamzetting)

verder heb ik nog veel onderdelen van mijn eigen bromfiets over , zoals zijkappen,zadel,undertray met led verlichting / orgineel ophang beugel voor de kuip voor en veel klein kraam.
nu we toch over zx12én lullen kunnen we ook wel ff reklame maken, lol
 
is ook een mooie, ben helemaal weg van die remschijven, wel een duur grapje moet ik zeggen
een bug spoiler heb ik ook liggen, maar weet nog niet of die dr onder gaat, heb daar zo mn twijfels,
bij deze blauwe hebben ze de achterbrug aangepast, heb je ook een foto van opzij??


sorry , zo beter

Nee helaas geen foto van de zijkant,deze foto komt van meen ik de zx12r site, op de foto welke bij de verkoop advertentie stond, was hij wel van de zijkant te zien. De motor is waarschijnlijk al verkocht want komt niet meer voor, Was jij ook een Z1300 freak?
Deze was van mij
full
Grtz Ed.
 

ik had er op een gegeven moment 3 stuks van staan
heb ze allemaal verkocht, ben ook nog met mijn huis aan het verbouwen (zeg maar gerust leefbaar aan het maken) ik ben nu zo ver dat alleen de gebinten en de buitenmuren blijven staan, de rest moet vernieuwd/veranderd worden

Bijlage: IMG_0527 50%.JPG
 
Soms moet je prioriteiten stellen, of een stap terug om er drie vooruit te doen!
 
ik had ook een zwarte z1300 uit 1979, eerste lichting , de ander was dr een uit 81 met een injectie motor , en een voyager, die voor ombouw tot streetfighter in aanmerking kwam
 
Die 81er daar is de injectie dan achteraf opgebouwt, orgineel zijn ze pas vanaf 86 met injectie af fabriek.
 
Soms moet je prioriteiten stellen, of een stap terug om er drie vooruit te doen!

gewoon te veel werk op mn hals gehaald,
nog geen keuken in de keet maar wel 8 motorfietsen in de schuur, tja daar werd moeders de vrouw kriebelig van, en toen we zo ver waren dat de schuur verplaatst moest worden omdat de aanbouw van het huis daar kwam te staan, toen moest en en ander vertrekken, ik had ook nog een verbasterde vulcan1500 staan die is ook weg

dan heb ik een orginele vulcan1500 aan mn buurman verkocht en heb ik nu nog 3 zx12én waarvan ik de grijze 2003 ook verkoop, zodat ik ruimte krijg,
luxe probleem dus
 
En zit je ook op marktplaats mee te bieden? of is dat weer een andere "fritse".
 
Dat klopt voyager hadden allemaal direct injectie, maar die kale fietsen pas vanaf 86.
 
ik kon onlangs in duitsland een z1300 blok kopen, welliswaar met krukasschade , maar het bijzondere aan dit blok was dat het serie nummer 000002 was, en je weet zelf wat er met nummer 1 gebeurt, die blijft gewoon in de fabriek
 
Terug
Bovenaan Onderaan