ZX6R Meets Dynojet-Rotterdam

Wanneer Dagje testen??

  • 13 mei

    Stemmen: 10 83,3%
  • 29 april

    Stemmen: 2 16,7%
  • 27 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
een digitale video camera of een normale digitale foto camera is niet nodig...tis meer dat ik opzoek ben naar een wat betere versie fototoestel wat net ff wat mooiere fotos kan maken...

kwil een stukkie schrijven en naar de importeur sturen die er ook aan mee hebben gewerkt ;)

Heb nog een ouderwetse analoge spiegelreflex ??
 
Hey Peeps,


* Willen jullie je motor op de aangegeven plaats parkeren...

* bij aankomst bij KS melden en betalen voor de gene die dat nog niet gedaan hebben...

* op de aangegeven tijd komen om iedereen de kans te geven met zijn of haar (KS mist nog wat vrouwen '( ) bjoet op de testbank te kunnen...


let the sun shine and have lot's of FUN at the RUN!! :X
 
pfff het zit me niet mee
zet mij er maar ff af
heb nu ook nog eens last van me maag -O-
als alles toch meezit kom ik nog wel ff
als em plaats dan vergeven is helaas voor mij

-O- -O- -O-
 
[me]Scuzz kan wel een camera (Canon Powershot S50) meenemen alleen is ikke geen profi kiekjesmaker :+
[/me]


Maare....... nog 1 nachtje *O* *O* *O*
 
Morgen is het zo ver *O* *O*

ik neem iig ook wel een goede fotocamera mee. zal er rond een uurtje of 11 zijn.
 
Za 13/05
Morgen in de ochtend licht bewolkt, in de middag vrij zonnig, de minimumtemperatuur ligt rond de 9 °C. De maximumtemperatuur tussen de 18 en 24 °C. De wind is zwak uit ZW. In de middag zwak tot matig, kracht 2-3. Langs de stranden licht bewolkt en een maximumtemperatuur van 16 °C.In het zuiden van het land half bewolkt met regen en een maximumtemperatuur van 22 °C.
 
Za 13/05
Morgen in de ochtend licht bewolkt, in de middag vrij zonnig, de minimumtemperatuur ligt rond de 9 °C. De maximumtemperatuur tussen de 18 en 24 °C. De wind is zwak uit ZW. In de middag zwak tot matig, kracht 2-3. Langs de stranden licht bewolkt en een maximumtemperatuur van 16 °C.In het zuiden van het land half bewolkt met regen en een maximumtemperatuur van 22 °C.


klinkt mij prima in de oren *D
 
Za 13/05
Morgen in de ochtend licht bewolkt, in de middag vrij zonnig, de minimumtemperatuur ligt rond de 9 °C. De maximumtemperatuur tussen de 18 en 24 °C. De wind is zwak uit ZW. In de middag zwak tot matig, kracht 2-3. Langs de stranden licht bewolkt en een maximumtemperatuur van 16 °C.In het zuiden van het land half bewolkt met regen en een maximumtemperatuur van 22 °C.

Geen regen.... Beter *O*

Nog 1... :+
 
ik hoop dat ik op tijd ben. me motor staat nog niet thuis, die kan ik morgen ophalen :o
k zie jullie morgen :W :W
 
Hey KS... hoorde dat je je afvroeg of ik nog kwam morgen :o

TUURLIJK kom ik :Y Hoop er een uurtje of 11 te zijn en dan betaal ik ook gelijk. Ik probeer een zonnetje mee te nemen en denk dat dat wel gaat lukken *O*

@iedereen... tot morgen :W
 
Heb er zin in.. 8-)
Is wel ff 1 uur en 15 minuten rijden voor mij.. wordt leuk ritje.. _O-

Ik probeer er ongeveer om 10 uur te zijn..

TOT MORGEN!!
 
Ik kom morgen zeker, maar ik zal er pas smiddags zijn.



Robbert gaat ook eerst maar ff een blokkie om...want als ik linea recta naar dynojet R´dam rij, dan ben ik hooguit 3km onderweg O-)


Volgens mij wordt het topic "post hier je dynojet uitdraai vanaf morgen ook ineens flinkg espamd 8-)
 
tot morgen :W
[me]Dawg gaat de route toch nog eens goed bekijken (150km & 1.30h)[/me]
 
15.45 gaat krap zat worden KS -O-

Als het meezit is die rit voor de gehandicapte kindertjes om, op zijn vroegst, 15.00 uur afgelopen. Dan nog foto's maken van alle kinders, de bestuurders en de motoren. Denk ook nog wel een dankwoord praatje van de organisatie.
Eer dat ik daar weg ben zal het wel pas 15.30 zijn op zijn vroegst.

Dan is het nog zeker 45 min rijden naar R'dam.

Ik ga mijn best doen, wil er zeker bij zijn :Y
Ook al is het maar heel even :+
 
[me]Dawg dekt zich even in:
[/me]

ik denk dat mijn zx'je het minste vermogen heeft van de 2000-modelletjes,
hij loopt de laatste tijd niet zo lekker meer, moet binnenkort ook eens voor een groot onderhoud gaan, achterband is versleten, ketting doet raar, ...
achja... toch leuk hem eens op de pijnbank te zetten :Y *O*
 
[me]Dawg dekt zich even in:
[/me]

ik denk dat mijn zx'je het minste vermogen heeft van de 2000-modelletjes,
hij loopt de laatste tijd niet zo lekker meer, moet binnenkort ook eens voor een groot onderhoud gaan, achterband is versleten, ketting doet raar, ...
achja... toch leuk hem eens op de pijnbank te zetten :Y *O*
Maak je geen zorgen hoor, je hebt zeker te weten 3x meer vermogen dan ik :+
 
ben alweer wakker -O- ik meet scuzz om half 11, dan is het nog een uurtje rijden ofzo. zie jullie straks! hopelijk haal ik de 32 aw pk's he deberrie :+
 
@KS - Nogmaals dank voor het regelen en opzetten van vandaag, vond het echt *o*.

Ben ook blij met de uitkomst van m'n run.

Hier de 1e pics.

100_4518.jpg

100_4515.jpg

100_4531.jpg

100_4533.jpg

100_4530.jpg

100_4527.jpg

100_4526.jpg

100_4524.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan