ZX7R topic part 7

Ach, probeer op een VF500F2 de cilinder rechtsvoor maar eens synchroon te krijgen....
Je komt er eigenlijk niet bij en je ziet ook geen moer... Met 3 handen, een flexibele schroevendraaier en onze lieve heer aanroepen heb je een kansje.... O-)
 
nou noem eens wat... :) Misschien is er nog wel ruimte voor 1 extra hier

Heb er misschien ook interesse in.

Ja, laat ons niet langer in spanning!

1350 euro, zo ophalen. Zitten twee gloednieuwe Bridgestone S22's bij, die moeten er nog onder. Ophalen moet wel met een aanhanger O-)

Heeft verse olie+filter, koelvloeistof, remvloeistoffen, K&N-luchtfilter en voorvorkolie.

Aan te pakken punten, die kl*t#-carbs fixen en één voorvorkpoot zweet. En de banden moeten er echt onder als je lange stukken gaat rijden, de achterband is 15 jaar oud (voor ook iets van 8-9 zo uit mijn hoofd.)
 
1350 euro, zo ophalen. Zitten twee gloednieuwe Bridgestone S22's bij, die moeten er nog onder. Ophalen moet wel met een aanhanger O-)

Heeft verse olie+filter, koelvloeistof, remvloeistoffen, K&N-luchtfilter en voorvorkolie.

Aan te pakken punten, die kl*t#-carbs fixen en één voorvorkpoot zweet. En de banden moeten er echt onder als je lange stukken gaat rijden, de achterband is 15 jaar oud (voor ook iets van 8-9 zo uit mijn hoofd.)
Mijn leidinggevende zegt nee 😶😶
 
Mijn leidinggevende zegt nee 😶😶
Hahaha, dat zei mijn leidinggevende ook. Ik heb haar gezegd dat ze iets minder leiding moet geven;)
En mijn dochter van 14 vroeg meteen waar ik nóg een motor neer dacht te zetten...... Ik zei: maak jij je nou maar druk om je huiswerk en niet over de luxe problemen van je vader. (Ondanks dat ze wel gelijk heeft🙄)
 
Tribute heeft een oplossing gevonden, er staat nu een ZX7R bij hem in de schuur/garage en ik ben begonnen aan het volgende project. Één cilinder en dus maar één carb. Scheelt een hoop gezeur haha
 
Zo is het Mark. Was leuk om je te ontmoeten. Altijd leuk om met ZXR enthousiastelingen te praten.
Mijn nieuwe ZX7R projectje heeft geen haast dus we gaan 'm met geduld weer fatsoenlijk aan het lopen maken. ......en kijken naar een oplossing voor de topkuip. Die heeft toch echt wel aandacht nodig.

Jij heel veel succes met je 1 cilinder project! 👍
 
2021-01-24,13.22.16.jpg


Thanks, ga ik nodig hebben :+
 
Is er hier in dit druk bezochte topic ( ☺️ ) nog iemand die toevallig wat originele onderdeeltjes heeft liggen van de 7?
Ik zou graag de originele kentekenplaatverlichting (incl. dat zwarte kunststof kapje) en het originele kuipruitje er weer op willen zetten.
 
Ik ben bang dat ik deze had ... tot de schoonmaakwoede van vrouwlief een paar weken geleden 😨 . Zal dit weekend de schuur induiken, kijken wat ik nog heb liggen.
 
Ik ben bang dat ik deze had ... tot de schoonmaakwoede van vrouwlief een paar weken geleden 😨 . Zal dit weekend de schuur induiken, kijken wat ik nog heb liggen.
.....vrouwen..... 🙄
je kunt niet mét en je kunt niet zonder:P

Maar zou te gek zijn als je nog iets hebt liggen👍
 
Is er hier in dit druk bezochte topic ( ☺️ ) nog iemand die toevallig wat originele onderdeeltjes heeft liggen van de 7?
Ik zou graag de originele kentekenplaatverlichting (incl. dat zwarte kunststof kapje) en het originele kuipruitje er weer op willen zetten.
Als ie er bij mij nog opzit gaat ie er sowieso af
 
Terug
Bovenaan Onderaan