ZX9R Renovatie!! (project)

Oke, ik wil de velgen van mijn RM ook laten coaten, maar ik heb geen idee wat de prijzen zijn. Jou velgen zien er inderdaad leuk uit, heb heel dit topic effe gelezen en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Dus ik houd t in de gaten! ;)
 
hier een adersje waar ik m liet poedercoaten

hij vraagt c.a. 45 euro per velg

Badhoevedorp Metaalreiniging
Nieuwemeerdk 242
1171NN Badhoevedorp

Tel: 020 6015388
Fax: 020 6570711
Email: metaalreiniging.bad@wanadoo.nl
 
Laatst bewerkt:
MOTOR is terug jongens... ik rij zo effe naar de wasstraat dan maak ik foto's ... ik upload m vanav.
dan kunnen jullie m beoordelen

mvg
 
Laatst bewerkt:
Hey, waar blijven de foto's ik word ongeduldig:) eerst ons een beetje lekker maken hea ;) en dan met niks komen...
 
netjes hoor! Alleen wat zit het lampje van je stadslicht raar.. lijkt wel offie helemaal naar buiten komt.. Vette koplamp trouwens, is dat standaard voor een zx9r of heb (je) die er later op gezet..
 
netjes hoor! Alleen wat zit het lampje van je stadslicht raar.. lijkt wel offie helemaal naar buiten komt.. Vette koplamp trouwens, is dat standaard voor een zx9r of heb (je) die er later op gezet..

ja die heb ik later erop gezet, omdat de foto scheef is lijkt t heel anders, maar je moet t met je eigen ogen zien.. foto's zeggen niks

btw bedankt voor je reactie
 
Vind hem er erg mooi uitzien, maar als je dichterbij kijkt vind ik het compleet amateurwerk.
Spuiten van onderdelen zonder de schroeven er uit te halen (zie remmen en frame) kan mij echt niet bekoren.
Succes evengoed met de verkoop.
 
Vind hem er erg mooi uitzien, maar als je dichterbij kijkt vind ik het compleet amateurwerk.
Spuiten van onderdelen zonder de schroeven er uit te halen (zie remmen en frame) kan mij echt niet bekoren.
Succes evengoed met de verkoop.

Nee een zwart frame met grijze bouten dat is mooi :+
 
Ik zeg niet dat ik het niet mooi vind, maar schroef hem eerst uit elkaar en dan elk onderdeel apart spuiten/gereed maken.
Een beetje meer aandacht aan het werk en het ziet er echt knap uit. Nu vind ik het brobbelwerk.
:-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan