best leuk zo'n topic helemaal voor je zelf.
...
sleutelen blijft leuk maar soms ook om te
...
Ja fuck hee, de mijne klinkt sinds een week ook raar in de buurt van het voorste tandwiel alleen nog geen tijd gehad om er naar te (laten) kijken.
Ik vertrouw het eigenlijk voor geen meter.
Je hoort het bij mij ook goed als ik gewoon de motor vooruit duw. Ik dacht eerst aan een droge ketting, want op dat moment zat er erg weinig vet meer op dus ff lekker dik gesmeerd, maar ik hoor het nog steeds.
Ik moet ook eens iemand laten luisteren...
Waar heb je dat gevonden en wat heb je er voor moeten geven.Op dinsdag 25 maart 2003 16:31 schreef hopmanhenk het volgende:
Alle hints, tips en goede raad worden zeker gewaardeerd!
Ik heb een origineel kawasaki werkplaatshandhoek op ebay.com opgedoken en dat helpt een hoop maar zo'n boek is geen vervanging voor de ervaring van andere zxr sleutelaars.
Da's jammer, zul je er een volledig vervangingssysteem onder moeten hangenDe grootste rammel zit in de collector van de 4 uitlaatbochten
er lijkt iets hard los in te liggen maar ik krijg het er niet uit.
Het schijnt dat die ook digitaal te krijgen zijn (cd-rom)met het project gaat het goed;
m'n shopmanual komt van ebay.com dus amerika en koste me incl porto ongeveer 20€
op ebay duitsland zijn er ook genoeg te vinden maar mijn duits is niet goed genoeg om fouten te voorkomen.
Ik heb een h2 met ander tandwiel van 16 naar 15 dus iets minder topsnelheid. Nu loopt hij nog 260 op de teller vroeger 270. Harder wil hij niet want ik zit dan in het rode gebied.
Dus moet nog harder kunnen.
Tering....kon je een nog oudere koe uit de sloot halen???
Jaloers dat de types voor 1991 meer PK's hebben dat de opvolger van 1991 en 1992?
Jaloers dat de types voor 1991 meer PK's hebben dat de opvolger van 1991 en 1992?
Hoe is het nu met dat projectje