ZZR 1100, of iets anders?

dank voor de input. zx10r en blackbird red ik niet met mijn budget.
.

Ik bedoelde eigenlijk de oer-ZX10

full


Hoewel, ik die niet echt veel meer tegenkom als ik er op ga googlen (Ook geen op MP)
Is misschien een zeldzaam ding geworden?


Mijn broer heeft er ooit 1 gehad.
 
Ik bedoelde eigenlijk de oer-ZX10

[afbeelding]

Hoewel, ik die niet echt veel meer tegenkom als ik er op ga googlen (Ook geen op MP)
Is misschien een zeldzaam ding geworden?


Mijn broer heeft er ooit 1 gehad.

Logisch dat je die nauwelijks ziet. Tis een ninja.
 
Is een RF900 niet wat?

1997_RF900R_top_1200.jpg


Zit tussen sportief en toer in, heeft iets van 135pk en is goed qua zit voor het langere werk. Volgens mij hebben ze ook niet veel last van kwaaltjes
 
En een ZZR heeft altijd kwaaltjes :)

:N ben ik niet met je eens, heb ik zeker 9 jaar mazzel gehad met mijn Kawasaki ZZR-1100.

Misschien als je dikke pech hebt en een afgeragt C model met bypass hebt gekocht. :Y
 
:N ben ik niet met je eens, heb ik zeker 9 jaar mazzel gehad met mijn Kawasaki ZZR-1100.

Misschien als je dikke pech hebt en een afgeragt C model met bypass hebt gekocht. :Y
Ik heb geen ZZR1100.

Wel vrienden en klanten met ZZR1100's. En die staan vaak bij mij.

Maar misschien hebben zij juist pech. Ook met dat ene ding in het blok dat wel eens wil afbreken, waardoor het gebruikt bijna niet te vinden is :)
(idd C model).

Over het algemeen vind ik Kawa toch al de zwakste motoren hebben, zeker in jaren 80 en 90. Die mening komt ook door goed contact met twee mensen met een motorsloperij. Die weten wel wat het meeste stuk gaat.
 
hiero de eerste...zelf in r'dam opgehaald in de krat..
Al een ketting en tandwielen versleten toen die nog niet leverbaar waren...
Oliezuiper geworden , krukaslager naar de kloten....
pak een gsxr1100w met een superbike stuur...
die hebben maar een nadeel....
Als je 290 rijdt, blijf je nog steeds op de pook rammen om over te schakelen
 
damn, nogmaals dank voor al jullie input.

ik ga donderdag ochtend kijken naar rf 900, een fiets die ik uit het oog was verloren maar qua klachten erg laag scoort itt zzr1100. Is inclusief superbike stuur en met 135 pk snel genoeg. Erg goed om te weten na jullie reacties, dat i verdker ben gaan zoeken op internets en zie veel van het genoemde. Dus hoop donderdag de rf 900 incl superbike stuur en verhoogde ruit mee te nemen ;)
 
vandaag wilde ik de rf 900 kopen, maar tijdens de proefrit merkte ik dat dit niet mijn motor is. Mijn ballen zaten teveel tegen de tank omdat je naar beneden glijdt. Jammer want ik vond hem zeer snel en mooi. Komende maandag proefrijden op suzuki gsx 1100f uit 1993....
 
vandaag wilde ik de rf 900 kopen, maar tijdens de proefrit merkte ik dat dit niet mijn motor is. Mijn ballen zaten teveel tegen de tank omdat je naar beneden glijdt. Jammer want ik vond hem zeer snel en mooi. Komende maandag proefrijden op suzuki gsx 1100f uit 1993....

Of je ballen eraf laten halen, kan je op een RF... ;)
 
Tja ik zou toch nog eens nadenken over een CBR1000f, superbikekit er op voor een nog betere zithouding.
dsc5466p.jpg


dsc5479a.jpg
 
Dank je is echt een superfiets, ben zelfs de eerste eigenaar maaaaaaar...gaat in de verkoop wegens aankoop CB1300.
[afbeelding]

Niet doen, ga je spijt van krijgen. Als je het financieel kan doen en je hebt er de ruimte voor zou ik hem lekker laten staan om zo nu en dan een ritje mee te maken...

Die 1300 ziet er ook goed uit. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan