Met die 200 pk kan je een mooie rolling burnout maken met 120 op de snelweg.
Logisch toch
en dan de blits spelen op n meeting of n boulevard.Je kan tegenwoordig net zo goed een jawa ofzo aanschaffen om iigboetevrij rond te karren.
Nils
zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.
- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.
(Afbeelding)
Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor
Je hoeft die pk's ook niet gebruiken om als een nak zo hard te rijden.. is wel lekker lui rijden met een vracht koppel/pk, niks geen terugschakelen
Edit: wel een hele dikke motor
Volgens Motorrad nu net hét manko, de fiets is zó fool-proof gemaakt dat het koppel laag op toeren erg tegenvalt, en er dus vaak teruggeschakeld moet worden.
zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.
- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.
(Afbeelding)
Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor
is onder de 9.500 duizend toeren langzamere dan een gewone 1000
en hij had maar195 pk aan de krukas ofzo.
Maar ik ben het wel met je eens
Wat moet je met 200 pk in ons door snelheidscontrolefreaks gedomineerde landje.
Heel indrukwekkende cijfers, maar voel me al gefrustreerd met m`n 98 pk, laat staan als je er 200 hebt. Je kan tegenwoordig net zo goed een jawa ofzo aanschaffen om iigboetevrij rond te karren.
Nils
die Yoshimura heeft trouwens met SRAD 216pk. dus nog leuker (ennogduurder).
Maar veel minder praktisch dan een zzr1400...zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.
- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.
(Afbeelding)
Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor