Suzuki Gsx-r 750 (bj2001) kwaaltjes

Base-x

Rookie
29 dec 2012
5
0
Heerlen
Hallo luitjes,

Ik heb sinds begin december mijn zwaar motor rijbewijs en ben dus opzoek naar een leuke motor. Nu ben ik een suzuki gsx-r 750 tegengekomen van BJ 2001 met 34000 km op de teller.

Mijn volgende vraag is dus of deze motor wat kwaaltjes heeft waar ik rekening mee moet houden.

Ik hoor graag van jullie wat jullie weten van dit model.

Groetjes,

Bas
 
Volgens mij zijn die motorfietsen redelijk betrouwbaar. Je bent echter altijd afhankelijk van hoe de vorige eigenaar ermee om is gegaan. Dat is altijd een punt, maar bij een sportmotor nog meer. Is de motor van iemand geweest die keurig de olie op temperatuur heeft gereden voordat het gas open ging of is de motor van iemand geweest die hem direct op het achterwiel zette en dan tot de toerenbegrenzer doorjoeg. Met andere woorden; het blijft altijd een gok en daarom is het van belang goed naar de algehele staat van de motor te kijken. dat zegt niet alles, maar geeft wel een indicatie.
 
Ik denk ook idd dat dit een goede motor is. Suzuki heeft over het algemeen altijd wel goede motoren zover ik weet. Verder zal ie natuurlijk wel net als iedere andere motor onderhoud nodig hebben, maar echt zwakke punten wat flink in de papieren kan lopen heeft ie zover ik weet niet.
 
heel erg bedankt voor alle info !!
ben zeker wijzer geworden ;)

die tip over ''how to topic ''met alle motor merken en hun kwaaltjes ook heel erg handig. Zat wel een beetje verstopt dus was er zonder die tip niet opgekomen !

bedankt mede motor muizen
 
Terug
Bovenaan Onderaan