hulp nodig omgeving Oss brabant

Yamahammer

MF'er
18 dec 2013
227
0
berghem
hoi hoi,

Ik zou enorm graag hulp willen van een techneut in mijn omgeving.
( ik wil ook best ergens heen komen gereden overigens )

MIjn honda CBR600f4 van 1999 rijdt weer eens voor geen meter.
Stotterde onder de 4000 toeren. Daar boven alles prima.

Nu heb ik zelf aan mijn luchtmengselschroeven gezeten. Nu loopt hij onderin nog beroerder.
Bovenin wederom prima.

Wie o wie wil hem synchroon afstellen en evt kleppen stellen en als het ook nog kan mee kijken naar de oorzaak vh stotteren?

De carbs zijn nieuwe
bougies nieuw
bougie kabels geisoleert
bobine's nieuwe ( geloof ik niet overigens )
deo test levert niets op
tank is schoon
filters zijn schoon

Uiteraard tegen betaling, en onder het genot van een kopje koffie/ pilsje kopje soep

heeeel erg bedankt in advance
 
Je moet zijn bij Adrie Spierings in Heesch. Dat is een koning en bovendien niet duur. Bij Vos moet je niet zijn voor eerlijk onderhoud.

doe nou maar.
 
beste kingcoder,

Ik heb adries spierings gemaild en het probleem voorgelegd. evenals ritzen motors en hilltech.

ik hoop op korte termijn bij 1 van hen terecht te kunnen.

bedankt voor het meedenken,

(groeten) :)
 
Ga dat ding eerst maar eens droog maken.
Je hebt er met een hoge druk spuit op staan spuiten, en dat isnooit goed.
Ik heb het vermoeden dat je het in de electra moet zoeken.

Het was destijds hartje zomer 30 graden elke dag. Ook nog enkele honderden km's gereden ermee waarbij die goed warm is geweest. Bovendien zou dat niet verklaren waarom die met choke open wel goed rijdt toch?
 
En graag als het opgelost hier laten weten he, er zijn veel mensen die dat vergeten en dat is nou juist zo handig als mensen later hetzelfde of vergelijkbare problemen hebben, dan weten ze waar ze het moeten zoeken en waar niet.....

bij voorbaat dank ,vriendelijke groeten en nog een fijn rest van het weekend :)
 
beste, ik heb in 1 van je andere topics al eens aangegeven (2x zelfs al) dat je naar aw-tuning heen moet voor je problemen, zitten ook in rijen en is supergast.
Als hilltech problemen tegenkomt waar hij niet uitkomt gaat hij daarom ook naar aw-tuning, die is er net wat meer bedreven in...

als je hem nou eens belt weet ik zeker dat je problemen over zijn.... waarom je dit nu niet doet snap ik echt niet...
 
heb hem in mijn bezit, motor rijd 90% beter dan voorheen. Het is ook geen nieuwe meer natuurlijk.

Wel grappig staartje: We hadden afgesproken 150,- op papier deze had de oude dealer mij al betaald... komen ze gisteren ineens met een rekening van 292,-

Ik moest dat betalen zou anders mijn motor niet mee krijgen. Uiteindelijk afgesproken dat ik 150,- betaal en als blijkt dat de motor weer goed genoeg rijdt voor mij, dat ik dan het restant betaal....

Nja ze zeiden zelf al dat hij geen 100, maar 90% goed loopt... en dat klopt.

ben dus een beetje aan het twijfelen wat ermee te doen, restant betalen of niet.

Wat het probleem nou was weet ik nog steeds niet, de medewerker kon mij geen dyno uitdraai overhandigen.

De monteur ( haar man ) was er niet en ik zou dit volgende week wel kunnen navragen ophalen.

Op de factuur staat:
12 kwartieren werk
4 liter benzine
4 sproeiers
 
heb hem in mijn bezit, motor rijd 90% beter dan voorheen. Het is ook geen nieuwe meer natuurlijk.

Wel grappig staartje: We hadden afgesproken 150,- op papier deze had de oude dealer mij al betaald... komen ze gisteren ineens met een rekening van 292,-

Ik moest dat betalen zou anders mijn motor niet mee krijgen. Uiteindelijk afgesproken dat ik 150,- betaal en als blijkt dat de motor weer goed genoeg rijdt voor mij, dat ik dan het restant betaal....

Nja ze zeiden zelf al dat hij geen 100, maar 90% goed loopt... en dat klopt.

ben dus een beetje aan het twijfelen wat ermee te doen, restant betalen of niet.

Wat het probleem nou was weet ik nog steeds niet, de medewerker kon mij geen dyno uitdraai overhandigen.

De monteur ( haar man ) was er niet en ik zou dit volgende week wel kunnen navragen ophalen.

Op de factuur staat:
12 kwartieren werk
4 liter benzine
4 sproeiers

Natuurlijk ga jij betalen. Er is toch voor gewerkt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan