Vliegles genomen, landing kan nog beter..

sterkte :Y

heb mij ondertussen iets gerealiseerd, maar dat houd ik even voor mijzelf :)

succes met opknappen van je bike ;)
 
Auw, dat klinkt niet zo best '(

Heel veel sterkte met herstellen, en daarna hopelijk toch weer veel plezier met het rijden :)
 
Beterschap en hulde aan de manier hoe je het brengt... geen schuld bij iets of iemand anders leggen en gewoon accepteren dat je een fout hebt gemaak :}
Van fouten leer je alleen jammer dat het meteen zo'n pijnlijke foput was :X
 
Vorige week zaterdag (26/5) was ik even lekker aan het touren op het dijkje tussen Monnickedam en Marken. Het tempo ging steeds ff wat omhoog (nog steeds niet echt hard ofzo) en ik vermaakte me prima.

Rond een uur of 4 besloot ik nog 1 keer op en neer te gaan en daarna maar weer eens richting huis te gaan. Dit liep echter iets anders dan de bedoeling was...

Op een gegeven moment kom ik op een rustig temo verkeerd uit na een bochtje. Normaal niet zo'n probleem natuurlijk, gewoon gas erop houden en de motor iets platter leggen om zo gewoon verder te rijden.

Om een of andere reden werd mijn blik echter gegrepen door een paaltje (met bustijden) aan de buitenkant van de bocht. Toen ik mij echter realiseerde dat dit niet goed was, was het al te laat. Ik was nog een meter van de stoeprand verwijderd en reed recht op het paaltje af. Door de stoeprand werd ik gelanceerd en na een stukje vliegen en het horen van een harde klap kwam ik even later weer bij bewustzijn op mn rug in het gras. De ambulance was inmiddels door een vrouw gebeld (waarvoor nogmaals bedankt!!) en ik dacht wel even op te staan om te kijken hoe het met mijn motor ging. Dat was even teveel van het goede en ik kwam weer in een heerlijke slaap.

Daarna tijdens het openknippen van mn pak en de rit in de ambulance nog even bij bewustzijn geweest. Vanaf het ziekenhuis alles weer bewust meegemaakt.

De maandag erna geopereerd aan mijn gebroken been (pen erin) en aan mijn arm (op 3 plaatsen gebroken, vastgezet met plaatjes).

Inmiddels ben ik weer thuis en maak ik het naar omstandigheden redelijk. Het had zat slechter af kunnen lopen. Nu maar hopen op een spoedig herstel (zo'n 3 maanden) en dan zsm eens kijken of er van mn motor nog iets te maken is. In ieder geval zal er weer gereden gaan worden. :]

Al met al een combinatie van pech en weinig ervaring denk ik. Maarja, alles komt wel weer goed 8-)


da's een bekende dijk. welk bochtje was het?

enne die kijk naar de buitenkant vd bocht had ik ook toen ik net mijn rbw had, lantaarnpaal gekopt. maar ik kwam er vanaf met minder verwondingen.

beterschap, en geloof me, die fout maak je iig niet meer :P
 
Iedereen nog bedankt voor de beterschaps wensen trouwens. Kan inmiddels al weer een beetje met 2 handen typen en met een kruk kan ik binnenshuis al weer een beetje lopen.
Vandaag zijn alle hechtingen eruit gehaald en ook de fysio is tevreden met de vooruitgang. Nu maar hopen dat ik snel weer fatsoenlijk kan lopen zodat ik kan kijken of er van de motor nog iets te maken valt. Heb er alleen nog maar wat foto's van gezien, maar het lijkt mee te vallen :)
 
De foto's van de schade aan mn motor:
full

full

full

full
 
da's een bekende dijk. welk bochtje was het?

enne die kijk naar de buitenkant vd bocht had ik ook toen ik net mijn rbw had, lantaarnpaal gekopt. maar ik kwam er vanaf met minder verwondingen.

beterschap, en geloof me, die fout maak je iig niet meer :P

zal wel na de flik-flak geweest zijn. bij de oversteek plaats van durgerdam of hoe dat hol ook heet.

zag trouwens een uurtje geleden een enkel slipspoor staan die eindigte bij een paaltje op een vluchtheuvel. paaltje stond akelig scheef. :X maar het blijft een leuk dijkie :]

zonde van je gixxert ;(
 
Laatst bewerkt:
Ben er met de linkerkant van mn lichaam op geklapt... Linker arm en been zijn dus stuk... Paaltje heeft helaas gewonnen, maar ik krijg hem nog wel! :P

vriend heeft ook die ervaring (brommertijdperk) paaltje op de borst(kast) genomen. hij heeft er een 'mooie' ritssluiting aan over gehouden.
btw de paaltjes verliezen alleen als je met (grof) gereedschap komt, zoniet dan ben jij verloren.

btw ik weet een heeeel klein beetje hoe het is. poot was gebroken en een flinke klompvoet met diverse kleuren op dit moment.
vliegen is alleen voor bestemd voor Superman
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan