Motor verzekering tips?

moreneedforspeed

Die hard MF'er
3 nov 2009
288
0
Ommen
Ik ben op zoek naar een motor-verzekring voor mijn BMW waarbij de premie betaalbaar is en er geen clausule aanwezig is waarin staat dat ik de motor 's nachts binnen moet stallen.

Iemand tips?
 
Laatst bewerkt:
Hebben veel verzekeringen clausules dan dat de motor 's nachts binnen geplaatst moet worden?
Ik ben van plan om in februari mijn eerste motor aan te schaffen, maar had hier geen rekening mee gehouden. Woon 2 hoog, midden in de stad en heb geen berging ofzo...
 
Vraag het eens bij bikerpolis.nl
Tussenpersonen met verstand van zaken zijn nl best handig.
 
Ik zit bij Univé. WA+ (dus niet volledig). Betaal €25,- p.mnd. Pas 1 jaar no-claim opgebouwd. Enige eis is dat ik hem vastzet met een ART4 slot. En dat zijn er een hoop tegenwoordig.
 
Laatst bewerkt:
Zo ver ik weet is dat Unigarant (ANWB) ook de enige eis, ART 4 slot. Heeft niet iedere verzekeringsmaatschappij dat als eis tegenwoordig?
 
een K1300 hele dagen/nachten buiten stallen...... :?

je hebt wel lef

;) Zoveel lef nou ook weer niet, merendeel staat hij 's nachts wel in de stalling, maar die is niet direct om de hoek. Ik wil echter wel de vrijheid hebben om hem af en toe een nachtje voor de deur te zetten bij mooi weer. En dan graag wel verzekerd :Y
 
Ik ben inmiddels zo ver in mijn zoektocht dat ENRA verzekeringen de minst beperkende polis heeft die ook nog goed betaalbaar is........

Dank voor de adviezen zo ver. Bikerpolis.nl was overigens een goede optie geweest voor een iets goedkopere motor. Zeer scherpe prijs!
 
Interpolis, niet goedkoop maar de eisen zijn:
Bij diefstal is niet verzekerd schade die het gevolg is van het niet in acht nemen van de normale zorgvuldigheid. Hiervan is in ieder geval sprake als verzekerde, of de gemachtigde bestuurder, het motorrijtuig onbeheerd heeft
achtergelaten terwijl hij:
a. het motorrijtuig niet goed heeft afgesloten en/of
b. de sleutels daarop of daarin heeft achtergelaten.
 
Interpolis, niet goedkoop maar de eisen zijn:
Bij diefstal is niet verzekerd schade die het gevolg is van het niet in acht nemen van de normale zorgvuldigheid. Hiervan is in ieder geval sprake als verzekerde, of de gemachtigde bestuurder, het motorrijtuig onbeheerd heeft
achtergelaten terwijl hij:
a. het motorrijtuig niet goed heeft afgesloten en/of
b. de sleutels daarop of daarin heeft achtergelaten.

Thanks, kijk ik ook nog even naar! :]
 
Zo ver ik weet is dat Unigarant (ANWB) ook de enige eis, ART 4 slot. Heeft niet iedere verzekeringsmaatschappij dat als eis tegenwoordig?

CB: geen eis mbt sloten (geen sloten dus) ook niet bij mijn casco dekking.
Harley verzekeraar: twee keer op slot staan, geen kwalificatie aan welke sloten, ook casco.
 
Terug
Bovenaan Onderaan