Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Ikzelf was erg tevreden met een uitlaat van Mivv. Mooie roffel en wat plofjes en knettertjes zo af en toe, heerlijk! Mooie kwaliteit van de uitlaat ook. Die Ixil's doen het niet zo voor mij om eerlijk te zijn, maar goed, smaak he. :)

Dat kan ik beamen van die Mivv uitlaat, 'k heb um zelf ook.
Oh wacht sterker nog, ik heb die van JohanH gekocht :+

Vrouwlief heeft er een andere onder zitten.
Die doet het opzich ook prima :P

Ps. omgeving Arnhem: Yes

En als je het aandurft:
https://www.aliexpress.com/af/gsx65...0161104015946&needQuery=n&filterCat=200000451

*Nog steeds op zoek naar een passende Hugger voor de GSX650F*
 
Laatst bewerkt:
Zijn ER problemen bekend met een gsx650f 2013 die niet start?
Wil pas na 5min proberen vandaag of aanduwen, start motor slaat niet aan? En na 20x nieuw op contact wel een keertje...
 
Laatst bewerkt:
Zijn ER problemen bekend met een gsx650f 2013 die niet start?
Wil pas na 5min proberen vandaag of aanduwen, start motor slaat niet aan? En na 20x nieuw op contact wel een keertje...

Heb je geen probleem met je accu? mijn 2010 wou ook niet starten laatst, accu vervangen en probleem opgelost.
 
Als de startmotor het niet wil doen maar wel de lampen branden moet je ook eens naar de koppelingsschakelaar kijken. Bij een versleten koppelingshendel (scharniergat) wil de koppelingsschakelaar wel eens niet gemaakt worden waardoor je niet kan starten.
 
Als de startmotor het niet wil doen maar wel de lampen branden moet je ook eens naar de koppelingsschakelaar kijken. Bij een versleten koppelingshendel (scharniergat) wil de koppelingsschakelaar wel eens niet gemaakt worden waardoor je niet kan starten.

koppelingshendel was inderdaad het probleem kwam ik gister achter,
echter de bar end mirror zat te ver naar voren waardoor de koppeling net een stukje minder ver ingetrokken kon worden omdat die tegen de pootjes van de spiegel aan kwam. (net genoeg om de motor niet te starten...) dus heb de pootjes van de spiegels iets naar achteren gedraaid.
 
Nieuw op dit forum zal ik mij ook maar even voorstellen:

Bernard Beens
23 jaar
suzuki gsx650F uit 2008
km stand: 17000
mods: op maat en naar wens gemaakte demper

Woonplaats: Genemuiden (omgeving Zwolle)

Foto's volgen nog ;)
 
kan iemand mij trouwens vertellen wat jullie aan bandenspanning doen?
kan wel kijken wat de banden/fabriek aanraad maar heb het liever van een van jullie die uit ervaring spreekt.
 
Ik heb zo uit mijn hoofd achter 2.5 en voor 2.3 of 2.4, maar dat zou ik even moeten nakijken.
 
full

uitlaat voor (orgineel)
full

full

full

uitlaat na (ixil xtrem)
 
PS Luke ik heb altijd 2.5 voor en 2.9 achter maar ik houd ook van wat harder en ik rij altijd met zijkoffers
 
Nu de dagen weer aanzienlijk korter zijn en ik dus alleen nog maar in het donker rijd heb ik afgelopen weekend een nieuw achterlicht gemonteerd (met dank aan Johan die nog een fraai achterlicht had liggen). Wat een verschil met het origineel zeg!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan