Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Ja @Marc, dat geloof ik direct.

Toen de soes voor een terugroepactie op de klepspeling moest worden nagekeken was ik een beetje jaloers dat jij dat zelf kon.
Ik had er, naar nu blijkt, een compleet andere voorstelling van. Die is nu bijgesteld. 8-)

Hi @Michel, workshop heb ik gevolgd bij Erik van Lent. Even googlen dat kom je m wel tegen.
Hele dag onder de pannen met een klein groepje, ontzettend leerzaam, ook van elkaars fouten.
Erik laat je het eerst zelf maar eens uitzoeken en grijpt in als het fout dreigt te gaan. Vooral de extra info waarop je speciaal moet letten etc is erg nuttig.

Zelf helpt t mij het meest als ik de reden ervan snap waarom iets zo is, dus veel vragen gesteld die hij enthousiast beantwoord. Je kunt dan uiteindelijk gaan beredeneren waarom het e.e.a. gaat zoals het gaat in plaats van copycat te spelen.

Is zeker de moeite waard om te gaan buurten vind ik.
 
Ja @Marc, dat geloof ik direct.

Toen de soes voor een terugroepactie op de klepspeling moest worden nagekeken was ik een beetje jaloers dat jij dat zelf kon.
Ik had er, naar nu blijkt, een compleet andere voorstelling van. Die is nu bijgesteld. 8-)

Hi @Michel, workshop heb ik gevolgd bij Erik van Lent. Even googlen dat kom je m wel tegen.
Hele dag onder de pannen met een klein groepje, ontzettend leerzaam, ook van elkaars fouten.
Erik laat je het eerst zelf maar eens uitzoeken en grijpt in als het fout dreigt te gaan. Vooral de extra info waarop je speciaal moet letten etc is erg nuttig.

Zelf helpt t mij het meest als ik de reden ervan snap waarom iets zo is, dus veel vragen gesteld die hij enthousiast beantwoord. Je kunt dan uiteindelijk gaan beredeneren waarom het e.e.a. gaat zoals het gaat in plaats van copycat te spelen.

Is zeker de moeite waard om te gaan buurten vind ik.

wat kost zon dag (cursus)
 
Of start je de motor ook nog aan het eind van de dag?

Hooguit je eigen motor Marc!

Het houdt op als het blok in elkaar steekt. het blok in het frame hangen etc zit er niet in. Geen tijd meer voor ook trouwens.

Ik kan enkel in mn eigen Portemonnee kijken maar de prijs voor een dagje workshop is goed te doen.
 
Hallo allemaal,
ik wil een setje xenon in mijn motor gaan bouwen. Kunnen de ervaringsdeskundigen hier vertellen waar ze de ballast etc hebben weggewerkt? bvd!
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen.
Ik ben sinds gisteren in het bezit van mijn eerste motor te weten een GSX1100F uit 1988 met 16000 km.
Hier moeten alvorens ik kan gaan touren wel een aantal zaakjes geregeld worden zoals banden vervangen, olie verversen enz. Is er iemand in de buurt van Berkel en Rodenrijs die mij hierbij kan helpen (eigenlijk ik hem of haar).
 
Ai. Ik weet helaas uit ervaring dat dot een flinke schade kan opleveren.

motor ernaast zal het ook niet leuk gevonden hebben, hadden jullie hem omhoog gezet of laten liggen?

motor lag ten eerste tegen/klem met de blauwe die nog wel stond + was bang dat die dan opnieuw om zou waaien met extra schade.

zag eerder ook al een foto via via voorbij komen met 1 motor en 4/5 scooters die voor de beurs omgevallen waren.
 
In dit geval zou ik denk ik niets gedaan hebben. Voor hetzelfde geld beschadig je daarmee de motor er naast en ben jij daar voor verantwoordelijk.

Ik moest de motor vandaag ook even parkeren, maar zelfs met de neus in de wind was dat nog best spannend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan